Rome - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Rome - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Rome

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

20 April 2012 | Italië, Bucine

Tja, zo zie je nog eens wat, heb al een aardig lijstje met waar ik al geweest ben en ik kan daar nu Rome aan toe voegen. Na afgelopen zondag toen ik even dat breekpunt had waar ik me weer goed van hersteld heb hoor:)ging in dinsdag nog naar Florence, ja alweer... Maar oh het is wel allemaal mooi hoor. Op die camping waar ik dus de eerste week heb gezeten organiseren ze tours en had me opgegeven voor Rome en aangezien er niet zoveel gasten zijn was het afwachten of het door zou gaan, maar ik kon het dinsdag niet meer houden en toen ik in de trein onderweg van Florence weer terug ging dacht ik;ik bel even en ja hoor!!! Wat was ik blij en donderdag was het dan zover. Moest er vroeg voor opstaan, maar het was zeker de moeite waard. Veel dingen zie je op televisie etc en nu liep ik er zelf. De ochtend hadden we eerst een tour door de stad heen en erna gingen we een korte wandeling door de stad heen doen. Daarna hadden we nog vrije tijd. Maar heb een hoop gezien;De trevi fontein,de spaanse trappen, het colosseum en natuurlijk het plein waar hij ons altijd voor die bloemen bedankt! Nou Rome, jij bedankt voor die mooie dag, want ook het weer zat mee. Verder is het weer nog niet zoveel hier, soms regent het uren en uren en koelt het ook flink af. Als ik aan het werk ben maakt het niet zoveel uit, want ben veel in de tenten bezig, maar als ik buiten loop is het niet zo lekker want in mijn huisje blijft het ook extra vochtig waardoor ik het dan niet erg warm heb. Maar dankzij nieuwe vrienden die ik heb gemaakt heb ik nu een kacheltje waar ik als een kind blij mee ben! Ook hebben die lieve mensen me geholpen met de gasslangen aan de kookstelletjes bevestigen, want oef wat was dat een klus zeg... In 2 uur tijd had ik 6 tenten gedaan,kon mn handen niet meer bewegen en kreeg kramp in mn bovenarm waarvan ik niet wist dat dat kon. Toen heb ik de stoute natte schoenen aangetrokken en gevraagd of ze me wilden helpen en ja hoor, die man doet er even 18 in 45 minuten en dan ben je blij hoor, dat kan ik je wel vertellen. Het is wel belangrijk dat ik moet blijven plannen en dat werkt op zich goed, elke dag maak ik een plan wat ik ga doen en heb me goed op de planning gezet, waarvan ik niet dat ie teveel verandert, maar ook dan heb ik wat te doen. Volgende week is het dan eindelijk zover en krijg ik mn eerste gasten en die week erop komen mn ouders waar ik ook erg naar uit kijk. Maar eerst nog even de voorbereidingen treffen voor mijn opening van het seizoen waar ik erg naar uit kijk, maar ook wel spannend vind hoor. Of ik het allemaal wel goed doe en wat het me allemaal gaat brengen. De meesten weten hoe het vorig jaar ging en dat moet ik er niet meer bijhalen maar dat is wel een deel van mij geworden, vooral omdat ik er sterk ben uitgekomen en ik weet dat ik die kracht heb...
Nou ik ga zo maar eens wat doen en toch eens aan de weerman vragen of tie nu eindelijk de zon eens hierheen stuurt en niet alleen voor een dag, maar voor de rest van de zomer zoiets...
Ciao

  • 21 April 2012 - 22:03

    Papa En Mama:

    Hoi Heidi.
    Na je verhaal afgelopen donderdag op skype te hebben gehoord is het toch ook weer erg mooi om te lezen, jammer dat die PAPA niet thuis was maar je bent er wel geweest en dat kan niet iedereen zeggen.
    Dank je wel weer voor het mee beleven van je verblijf daar en.........we zien elkaar weer snel.
    xx papa en mama en een lik van Polly.

  • 24 April 2012 - 12:37

    Harold, Broer Van U:

    Hoi Heidi,

    Kheb al je verslagen gelezen. Een tent opzetten is dus meer werk dan ik dacht. Lang leve het hotel! Je leert er in ieder geval wel van. Ik weet wie ik moet uitnodigen mochten wij een tent op moeten zetten. Je internet werkt minder, heb je ook boeken en films bij je? Lekker een filmpje in je huisje, wijntje (of colaatje) erbij en hoppa, je bent de avond weer door. Paar goede italiaanse films om je de taal nog meer eigen te maken (is maar een suggestie). Wat je schrijft over het alleen zijn, zet mij ook aan het denken. Wat zou ik doen als ik alleen was?
    Nog veel succes en plezier.
    Groeten Harold

  • 24 April 2012 - 18:59

    Nicole:

    Hey meissie.....

    Sorry dat ik nu pas wat schrijf...maar ja jij weet net zo goed als ik waar ik mee bezig ben.... en dat gaat echt super uitstekend....ik hoop dat het gauw oktober is zodat ik het met je kan delen hihihih....ik moet eelijk zeggen dat het wel stil is zonder jou hoor....als urs en ik op stap gaan mis ik jou bij het struukduuken hihihi....meisje, ik hoop dat je super mnd krijg...wordt niet te bruin, geniet en ik hoop je gauw ff te spreken. dikke kus Nicole xxxxxxxx

  • 24 April 2012 - 19:42

    Nicole:

    Zo ik ben weer helmaal bij..ik heb al je verhalen van dit jaar gelezen....wordt er soms wel emotioneel van...als je ff down voelt of eenzaam...maar jou kennende komt dat allemaal wel weer goed...en het gaat goed met je dat lees ik wel.... ik moet eerlijk zeggen dat je zo mooi schrijft..ik ga je echt op de voet volgen en proberen om daar gewoon ff de tijd voor te nemen (maar dat is er niet altijd ).....meis het gaatje goed dikke kus en knuf xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 150314

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: