Af en toe... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Af en toe... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Af en toe...

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

01 Mei 2012 | Italië, Bucine

Vandaag had ik weer zon dag, het begon op zich wel goed, maar ik voelde me gisteren al wat moe en vandaag eigenlijk dus ook, maar zo erg dat het zich bij mij in alles uit dan.Ben dan ook niet zo vrolijk en begin weer een beetje te piekeren. Zo dus ook vandaag. Van het weekend zijn de eerste gasten gekomen en ik moet zeggen dat ik er meer tegenop zag als dat het uiteindelijk was.Natuurlijk vond en vind ik het allemaal nog wel spannend omdat het nog nieuw voor me is en dan vooral het contact met de mensen. En dan bedoel ik echt het persoonlijke,want ik was twee jaar gewend om zo snel mogelijk die mensen in te checken en hop hop naar de volgende.Maar nu had ik gewoon tijd en gingen mensen ook uitgebreid zitten en hadden we de tijd. Dus dat is wennen,maar zeker niet onprettig,want dat was wel iets wat ik graag wil ervaren,namelijk meer tijd voor de gasten hebben en meer dat persoonlijke.Ik merk dat ik altijd een soort van inleiding schrijf, maar meer omdat het dan zowel voor mezelf als voor de mensen die dit lezen wat duidelijker is. Maar goed, vandaag had ik weer een baaldag, maar ook echt zo erg dat mn lijf echt gigantisch protesteerde en het ook nog eens rot weer was,bah,als ik er nog aan denk. Ben toch hierheen gekomen voor het mooie weer, haha nee hoor ik ga niet lopen klagen, maar doe het stiekem toch. Het is voor het werk,namelijk de tenten opzetten prima dat het nog niet zo heel warm is hoor! Maar ik ben er wel steeds meer de balen van te krijgen, lichamelijk best zwaar en heb gewoon af en toe niet zoveel zin en wil gewoon dat het af is. Vandaag had ik 2 tenten op het programma staan, werd er uiteindelijk maar 1,5 maar goed das beter dan helemaal niets, dus dan ben ik weer trots op mezelf,ondanks dat ik me wat rot voelde..
Maar ik zal even tot mijn punt komen,want we organiseren hier op de camping namelijk vanaf deze week Toscaanse avonden voor de gasten en dat is op een locatie waar we vorige week met het personeel al zijn wezen kijken en wezen proeven. Wij hebben het beeld dus al meegekregen en kunnen zo ook onze gasten enthousiast maken en dat was ik ook aan het doen. Vandaag 1 familie helemaal enthousiast opgegeven en die gaan dus morgen mee en ik ook! Dat vond ik al leuk, maar ik vertelde dus tegen die mensen dat ik pizza in het restaurant wilde gaan eten en toen zeiden ze dat ik ook wel met hun mee mocht en dat vond ik zo aardig!! Uiteindelijk heb ik dus een hele leuke avond met deze mensen gehad en ze ook gezegd dat ik donderdag mijn lekkere gnocchi met tonijnsaus voor ze maak,gewoon omdat ik dat leuk vind. Dit soort dingen haalt dan weer een kracht omhoog, waarvan ik niet weet waar ie de laatste uren zat, maar er ineens dan weer is. Ik voel me dan ook alsof ik de hele wereld aankan, terwijl ik dat de rest van de dag dus helemaal niet kon en dat voelt rot, maar dat gevoel was ineens weer weg. Deze dingen kan ik zo waarderen, maar ik leer dan ook weer bij want natuurlijk gaat het niet alle dagen fantastisch en kan ik balen over dit en balen over dat, maar dan heb ik een paar uur met dit gezin doorgebracht,fijne gesprekken gehad en hoppa Heidi is er weer hoor!Wat aan de situatie van vandaag wel weer een pluspunt is dat ik wel kan balen, ik laat het toe en ga van ellende en vermoeidheid twee keer op een dag op bed liggen,maar ik was ook echt van top tot teen moe, uitgeput zo voelde het... En nu voel ik me nog wel een beetje moe, maar het balen is weg en ik heb er weer zin in..
Ben trouwens wel trots op mn receptietent, moet bloemetjes die het hopelijk over een paar maanden nog doen,haha.
Verder kijk ik erg uit naar de komst van mn ouders dit weekend, kan ik wel even gebruiken. Maar verder gaat het goed met me hoor, weet dat ik alleen kan zijn en dan ook echt alleen,maar kan ook echt in mn eentje genieten van de rust een serie, een filmpje, een wijntje:) Nou ik ga weer verder Prison break kijken (mn nieuwe verslaving...) Tot snel,ciao

  • 01 Mei 2012 - 21:08

    Papa, Mama En Polly:

    Lieve Heidi.
    Fijn weer iets van je te lezen al heb je het af en toe een beetjes moeilijk,"BALEN" maar zo te lezen doe je het goed en blijf vooral vertrouwen in jezelf hebben want dat is het belangrijkste!! En je ziet het....de mensen vragen je NU AL mee...leuk toch? En dat je ze dan weer eten aanbied.........ja dat is Heidi. En nog wat, dat slechte weer moet onderhand maar eens afgelopen zijn want het is wel de bedoeling dat we aankomend weekend alleen maar korte broeken, hemdjes, enz.enz. mee willen nemen dus..laat die zon onderhand maar komen want hier is het ook niet veel soeps met het weer, 't was vandaag wel te doen maar de vooruitzichten zijn niet zo bar dus....la moar komme die son!! Meisje we kijken er naar uit om je weer te zien en voor je het weet zijn we d'r al.!!
    En nog wat.luister naar je lijf en als het nodig is en als het uitkomt......NEEM DE RUST!!!
    Heel veel liefs en tot héél snel!!
    xxx papa, mama en een poot en een lik van Polly.

  • 07 Mei 2012 - 16:00

    Ursula:

    Hey heidje!!!
    Leuk om je verhaal te lezen...hoe positief je blijft ondanks dat je echt wel je dipdagen hebt!!! Helpt mij ook weer.... ben er ook ff klaar mee...teveel aan mn hoofd!!! Maar.... ik ga vanavond voor een vriendin Gnocchi met tonijnsaus maken!!! kan ik alvast in de stemming komen...en dan lekker een wijntje erbij en genieten!!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 150313

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: