Die kleine momenten - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Die kleine momenten - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Die kleine momenten

Door: Heidi van Haeften

Blijf op de hoogte en volg Heidi

22 Juni 2013 | Frankrijk, Epiniac

Tja,nu ik dit schrijf zou ik eigenlijk al moeten slapen, of niet... Weet je dingen waar ik altijd zo aan vast hing, laat het steeds meer los. En dat voelt zo fijn! Mn momenten heb ik nog steeds zo nu en dan, maar het gaat de ene keer beter dan de andere, maar die kleine mooie momenten.. Ze zijn er regelmatig en t is zo geweldig. Vaak gaat t ook nergens over, nou ja nergens.. Kleine poesjes die hier rondlopen, eenden die komen buurten, zelfs tijdens t werk heb ik mn momenten. Weet inmiddels wel dat mijn momenten, de goede dan, niet afhankelijk zijn van mooi weer, of dingen waar je blij van zou moeten worden. Nee dat heb ik wel eens eerder gedacht of gehoopt, maar nee ze overkomen me. Van de week vroeg iemand me of ik geen spijt had van de beslissing om dit werk weer te doen, kon daar alleen maar heel kort nee op antwoorden, want of ik nu in Nederland zit of hier. Ik loop nog steeds niet voor mezelf weg, wees maar niet bang, want die kom ik vaak zat tegen. Het is nu en altijd eigenlijk de kunst geweest om er met mezelf uit te komen. Het alleen zijn is soms wel een punt, maar ook in Nederland als ik onder de mensen was of ben kan ik me ook alleen voelen. Af en toe komt er hier een storm langs uit de Vendee en dat is wel prettig, dat had ik vorig jaar niet.. Ondanks dat ik weet dat t sociaal wel prima zit met me, blijf ik het nog wel eens lastig vinden. Bang om afgewezen te worden en t slaat misschien nergens op, maar dat is iets waar ik wel van af kom, alleen nu nog even niet.
De andere mensen hier gaan geregeld naar de bar, maar dat is niet echt aan me besteed, vind t zeker wel leuk om onder de mensen te komen, maar heb ook nog een baan en wil toch wel fris voor de dag komen. Nu is t al eens gebeurd dat ik dus naar de bar ging en s ochtend heb ik daar last van, haha word ook een dagje ouder he:-)
En het weer, tot nu toe valt t echt reuze mee, vaak voorspellen ze slechter weer dan t dan word of andersom. Nee de zon laat zich meestal elke dag wel even zien, dank je wel!
En ondanks dat het slapen in een tent nog steeds niet echt mijn ding is gaat t me beter af dan vorig jaar, het voelt beter..
Het hoogseizoen komt er aan en ik ben er klaar voor! Heb nu al een familie rondlopen die eigenlijk geen gast is van mij, maar ze komen geregeld kletsen en dan ook heel lang, maar dat is gezellig. Daar doe je, nou ja ik, t wel voor!
En de omgeving hier, ben nog lang niet uitgekeken,moet echt de camping eens goed gaan verkennen en dan niet alleen de bar dus:-)
Bon nuit!

  • 22 Juni 2013 - 01:09

    Tamara :

    Goed bezig heur! Ik wens je nog keiveel plezier maar jouw kennende komt dat helemaal goed. je maakt het zelf wel leuk! En dat is idd ook de kunst, als je dat kunt dan kun je het overal ter wereld tof hebben. Enjoy en sterkte met de as storm! :-)

  • 22 Juni 2013 - 06:56

    Patricia:

    Hey Heidi
    Ik vind het erg stoer van je dat je weer een buitenlands avontuur bent aangegaan, toch maar weer in je eentje een aantal maanden in een vreemd buitenlands land. Je verhalen zijn leuk om te volgen, en natuurlijk zal je op sommige momenten alleen voelen, want tenslotte ben je daar ook maar alleen. Het is ook niet gek dat je dan af en toe rot momenten hebt maar jouw kennende sla jij je daar wel weer doorheen, je bent een stoer wijf die dat in de loop van de jaren in alle andere landen wel hebt geleerd!!! Ik wens jouw nog veel succes en plezier natuurlijk daar in Frankrijk, hard werken en ook proberen te genieten he!!!
    Groetjes Patricia Bollaart

  • 22 Juni 2013 - 09:28

    Teddy:

    Hey Heidi,

    Wat kan jij je toch goed verwoorden. Je mag en moet erg trots op jezelf zijn. Vindt het zo knap dat je dit allemaal doet. Je gaat de confrontatie met jezelf niet uit weg! Jij komt er wel!!
    Leuk om je blog te lezen. Nog heel veel plezier daar...Geniet van de eenden en katten hahahha.
    Nog heel veel plezier!

    xxxx

  • 22 Juni 2013 - 16:24

    Papa En Mama:

    Ha die Heidi.
    Mooi verslag weer en fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    We zijn hartstikke trots op je en blijf er wat van maken.
    Heel veel liefs...papa en mama. xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Epiniac

Frankrijk!

Eens zien hoe t hier is!

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Thuis

31 Augustus 2014

Na chaos komt orde...

02 Augustus 2014

Zomer 2014

06 Juni 2014

O jee

24 Mei 2014

Een nieuw avontuur
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 563
Totaal aantal bezoekers 150332

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: