En toen brak ik weer ff - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu En toen brak ik weer ff - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

En toen brak ik weer ff

Door: Heidi van Haeften

Blijf op de hoogte en volg Heidi

12 Juni 2013 | Frankrijk, Epiniac

Ruim een week verder en een last minute, dus toen zat ik ineens met gasten terwijl ik in de veronderstelling was dat tot eind juni geen gasten zouden zijn. Geen probleem hoor, maar ff schakelen. Vorig jaar ook met receptietent gewerkt, dit jaar niet, nu is het een ruimte met meerdere organisaties dus dat was en is wel even wennen. Maar nogmaals sta open voor nieuwe dingen, dus allemaal prima hoor!
Heb al wat dingen hier in de omgeving gezien, onder andere samen met mn nieuwe buren, wilde eerst alleen gaan en dacht toen, misschien willen ze wel mee en ja hoor! We gingen naar St Malo, ongeveer een half uur hiervandaan en dat was een stad met een stadsmuur erom heen, wel geinig hoor om te zien. Ook allerlei winkels erbij, we hebben ons prima vermaakt. Leuk ook om het verschil met eb en vloed te zien, bootjes die dan op t zand liggen..
Allemaal leuke dingen, maar voorafgaande aan dit had ik wel weer wat moeilijke dagen.. Dagen waarin ik veel aan het denken was, onzeker werd en dan ben ik niet zo gezellig, vooral niet naar mezelf toe. En dan is het vervelend als je alleen ben, maar aan de andere kant soms ook wel fijn. Reageer ik het alleen op mezelf af, vooral veel frustraties ook en op een gegeven moment was het zo hoog opgelopen en ja hoor, toen brak ik weer even... Heb dr zon hekel aan, maar t gebeurt soms. Erna lucht wel weer op hoor, maar op het moment zelf....pfff
Maar goed de dag erna ging ik met die meiden op stap en kom nu al wel eens in de bar. Zit nu ook op mn eigen plek, weg van de gasten en dat is ook wel prima hoor. Maar de tent is ook gewoon niet mn favoriete onderdeel. Overdag prima en s avonds ook, maar s nachts... Ach ja, je kan niet alles hebben en dat houd ik mezelf dan ook voor. Ik heb voor deze functie gekozen en daar hoort ook het slapen in een tent bij. De waardering erna is dan weer groot! Blijf ook genieten van de kleine dingetjes,mn eenden vrienden bijvoorbeeld. Heb die beesten nog niet eerder zo vaak gezien. Heb vandaag ook kennis gemaakt met een kat in de store tent, zag laatst al een andere kat, maar nu ook kennis gemaakt met zn zus denk ik..
En het weer, tja dan goed en dan wat minder goed, maar over t algemeen prima hoor!
Nee, ik ben ondanks dat ik vorig jaar zeker wist dat ik het niet meer wilde doen ontzettend blij en dankbaar dat ik het weer doe, ondanks mn moeilijke momenten heb ik t naar mn zin!

• 13 Juni 2013 - 01:35

Papa En Mama:

Lieve Heidi.
    We hebben je verslag weer gelezen/ voorgelezen (hahaha).
    Weet, maar dat weet je wel,dat we SUPERTROTS op je zijn.
    Je doet het toch allemaal maar; KANJER.
    Fijn om vanavond weer effe met elkaar gepraat te hebben.
    We wensen je nogmaals een heel fijn, gezellig weekend toe en
    je DOET HET GOED, dat weten we zeker.
    Liefs papa en mama en een slurp/lik van 't huntje. xxx