Door de bomen het bos bijna niet zien… - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Door de bomen het bos bijna niet zien… - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Door de bomen het bos bijna niet zien…

Door: Heidi van Haeften

Blijf op de hoogte en volg Heidi

10 September 2013 | Frankrijk, Epiniac

Voor degenen die het spreekwoord niet kennen, momenteel komt er even heel veel op me af dat ik nog net het bos zie.. Het is even veel wat er gebeurd momenteel, ben druk bezig met het afsluiten van de tenten, heb nog gasten, ben bezig mn spullen aan het pakken na een periode hier te hebben gezeten en allerbelangrijkste is dat ik nog niet klaar ben en over een aantal dagen met mn volgende uitdaging begin. Namelijk het afsluiten en afbreken van de tenten, kortom een beetje hectisch momenteel wat ook nog eens voor de nodige emoties zorgt.. Zo was mn neefje afgelopen zondag jarig en hoewel ik hiervoor kies en achter sta was ik een beetje sip die dag, nou ja zeg maar gerust verdrietig en vooral nadat ik m zo blij zag en m gewoon even wilde vastpakken. Net als de rest van de familie, mn vader was ook al jarig geweest en ook daar niet bij. Nogmaals, mn leven is momenteel zo en als ik voor alles en iedereen naar Nederland zou komen dan zou ik dus weer bezig zijn net als voordat ik naar Italie ging.. Namelijk bezig met een ander en niet met mezelf. Vergeet niet dat het me absoluut wel wat doet en het dus de nodige emoties met zich mee brengt.. Als ik straks in Nederland ben zal ik ook zeker genieten van alles en iedereen net als ik hier heb gedaan, maar het is momenteel een beetje druk in het leventje van Heidi.. Frustraties brengt het af en toe ook met zich mee, vooral als ik voor mezelf dingen gedaan wil hebben en het dan niet lukt, tja ik zou het ook kunnen accepteren, wat na de nodige frustraties ook gebeurd dan.. Haha wat een figuur ben ik af en toe ook, maar kan in ieder geval zeggen na al die jaren dat ik flexibel ben (zei een wijs iemand ooit tegen me).
En moet vooral niet vergeten dat ik het momenteel even wat moeilijk heb, maar echt een top zomer heb gehad, kreeg vorige week een telefoontje van de baas dat gasten zo tevreden waren geweest na hun vakantie dat ze me de hemel in geprezen hebben bij Vacansoleil. Volgens mij zat ik op dat moment in een frustratie, maar dat maakte mn dag super goed!
Hier op de camping hebben we gisteren de awards gehad, of wel een feestje voor al het personeel van de camping, hotel en golfclub met een uitreiking van awards waar we op konden stemmen. Stiekem had ik er wel een willen hebben, maar goed ik heb dus geen award nodig om te weten dat ik goed ben..
Het was een leuke avond, er was voor een heel buffet gezorgd. Maar het meest bijzondere vond ik dat de avond werd verzorgd door de grote baas van een jaar of 80, zijn vrouw en kinderen. Ze waren ook allemaal aanwezig en zo gewoon. Dat maakt mijn zomer compleet, op een camping gewerkt waar ik gewaardeerd werd om wie ik ben en de grote bazen gewoon zijn…Erg bijzonder, zo kan het dus ook!
Aan het einde van de avond toen ik naar huis liep werd ik wel overvallen wederom door een emotie, gewoon even teveel wat op me af was gekomen de laatste dagen en daar kwamen de traantjes, het luchtte wel op, maar pff zal blij zijn als ik een periode kan afsluiten en me kan richten op de volgende uitdaging, namelijk het afbreken van de tenten. Als ik dat gedaan heb dan kan ik zeggen dat ik een heel seizoen gedaan heb, erg leuk en onverwachts allemaal dit seizoen.
Ook nu ik dit schrijf voel ik zeker wel ergens het wow gevoel, maar het ligt er niet zo dik bovenop als een paar weken geleden.
Ben erg blij dat ik er voor gekozen heb naar Frankrijk en het een kans gegeven heb, had dit voor geen goud willen missen en het wat ik tot nu toe gezien heb, erg mooi!
En nu op naar de laatste 6,5 week in dit mooie land
A plus tard!

  • 10 September 2013 - 20:34

    Mieke De Boer:

    Ach Heidi ,ik vind jou een KANJER met alles wat jij doet...dat doe je met je hart dat is heel bijzonder en daar horen emotie`s bij .6,5 week moet je toch van genieten de rust krijg je straks wel.dikke knuffel van ons.

  • 10 September 2013 - 20:48

    Papa En Mama:

    Zo Heidi na net een gesprek via skype van ongeveer een uur met je gehad
    te hebben heb ik je verslag gelezen.
    Alles weer mooi van je af geschreven en even over die awards.......die heb je inderdaad
    niet nodig om te weten dat je GOED bent.
    Waardering van gasten daar heb je wat aan en voor de rest......dan maar geen award! ;-)
    Neem op tijd je rust als dat lukt en dan straks naar je nieuwe uitdaging.....de de-montage.
    Heel veel liefs van papa en mama

  • 10 September 2013 - 21:29

    Teddy:

    Hey Heidi,

    met kippenvel op mijn armen heb ik je verhaal gelezen. Wat een respect heb ik voor je. Je doet het toch maar allemaal daar.
    Kan me heel goed voorstellen, dat de mensen veel complimenten over je geven. Je bent toch ook een Topper!!!
    Heel veel plezier de laatste weken.......


    Veel liefs Teddy xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Epiniac

Frankrijk!

Eens zien hoe t hier is!

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Thuis

31 Augustus 2014

Na chaos komt orde...

02 Augustus 2014

Zomer 2014

06 Juni 2014

O jee

24 Mei 2014

Een nieuw avontuur
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 150340

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: