Mijn Franse avontuur - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Mijn Franse avontuur - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Mijn Franse avontuur

Door: Heidi van Haeften

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Oktober 2013 | Luxemburg, Larochette

Tja en toen was mijn avontuur bijna voorbij.. Terwijl ik dit typ staat een deel van mn spullen bij Tamara in de bus, de helft bij mij in de auto en en een deel nog in het huisje.. Het is even geleden dat ik wat geplaatst heb, maar mn internet was minimaal en en dat was niet eens zo erg, af en toe erg frustrerend.. Maar allemaal om me een les te leren, namelijk dat ik ook zonder moet kunnen. Maar het is toch zeker prettig dat ik het heb, vorig jaar deze tijd kende ik nog geen whatsapp en kijk nog geen jaar verder...
Einde van de demontage, vandaag was het een feit.. De afgelopen ruim 5 weken zat ik in het team van mn vriendin, wat erg prettig was. Gewoon iemand om me heen hebben die me kent en waar ik mezelf kan zijn en hoe.. Zelfs mn buien kreeg ze erbij:-)
Het aflsluiten op mn camping waar ik de hele zomer verbleef ging me niet zo makkelijk af, kan me nog goed herinneren op de dag dat ik vertrok dat ik het op een moment zo zat was dat de tranen me in de ogen stonden, ik van ellende wel van alles door de tent heen kon smiijten.. Ergens afscheid van nemen, valt me altijd zwaar, waar dan ook. Het einddoel was om s avonds aan te sluiten bij de demontage ruim 300 km verderop. Toen ik s avonds werd opgepakt was ik ook gaar en de dag erop stond ik weer klaar voor vertrek, maar mn bedje was opgemaakt:-)
Spannend aan de ene kant om weer nieuwe mensen te ontmoeten en zeker ook om te kijken hoe mn lijf zou reageren. Gelukkig kon ik nog even bijkomen in de bus... Mijn eerste camping verbleven we in tenten, wat een feest (dacht dat mn tentenavontuur voorbij was, nog niet helemaal dus) Het was even erin komen, maar na een aantal dagen voelde het al erg vertrouwd, een fijn gevoel dus..
Drie mannen en twee vrouwen in het team, een leuke uitdaging weer. Mensen met verschillende achtergronden, maar uiteindelijk ook met 1 ding gemeen, namelijk dat ze voor hetzelfde hebben gekozen, werken in het buitenland..
En kijk nu ruim 5 weken later zit het er weer op, vakantie heb ik en tegelijkertijd ben ik weer werkloos, maar ik kan de rust wel even gebruiken en aan de andere kant ben ik benieuwd naar de komende tijd, want ik heb gemerkt dat werken me prima bevalt en nu ga ik het even niet doen.. Over een maand lekker op vakantie, genieten van alle lieve mensen om me heen, mn lieve familie en tegelijkertijd ben ik erg benieuwd hoe het me gaat bevallen. Vorig jaar 5 maanden thuis gezeten en werd hier niet erg vrolijk van, ga er deze keer zeker wat van maken, maar het gaat wel door mn hoofd heen..
Heb afgelopen zomer zeker wat diepte maar vooral veel hoogtepunten gehad en daar ga ik nu ook voor!
En wow wat een fantastische tijd heb ik toch weer gehad, nogmaals had het zeker niet willen missen. Dankbaar voor alles!
En nu tijdens de demontage erg dankbaar voor mijn lijf dat al die tijd mee werkte en dat voelde fantastisch, heerlijk om met zwaar spul te sjouwen, verstand op nul en gewoon gaan. S Avonds genieten van een lekkere maaltijd, een lekker wijntje (soms iets meer...)
Maar vooral dankbaar voor al het moois wat ik heb gezien en gedaan en al het lekkere eten en drinken wat Frankrijk had en heeft, nee zeker geen spijt!
Wat de toekomst brengt, laat ik daar maar geen grote uitspraken over doen, maar zou t fantastisch vinden volgend jaar weer op de camping te zitten waar ik dit jaar zon fantastische tijd heb gehad.
Tja Nederland het is toch weer zover, Heidi komt naar jullie toe en wilde al bijna sturen vanuit Frankrijk, maar dat is niet zo want de afgelopen dagen heb ik heerlijk in Luxemburg gezeten met mn team om een ander team te helpen. Fantastisch toch om zo allerlei gebieden te zien...
Ik geniet:-)

  • 25 Oktober 2013 - 00:56

    Paoa En Mama:

    lieve heidi.
    weer een mooi verslag gelezen.
    we hebben zoveel bewondering voor je gehad en nog steeds maar
    we kijken er zeker naar uit dat je weer een tijd(je) thuiskomt.
    we wensen jullie dan ook een hele goede en veilige thuisreis
    toe en kunnen nu weer zeggen.....TOT VANAVOND. !!!
    xxxxx papa en mama en polly natuurlijk.

  • 25 Oktober 2013 - 06:11

    Mieke De Boer.:

    Lieve Heidi ....ik zeg toppie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Luxemburg, Larochette

Frankrijk!

Eens zien hoe t hier is!

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Thuis

31 Augustus 2014

Na chaos komt orde...

02 Augustus 2014

Zomer 2014

06 Juni 2014

O jee

24 Mei 2014

Een nieuw avontuur
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 3629
Totaal aantal bezoekers 150307

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: