Mijn Franse avontuur - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Mijn Franse avontuur - Reisverslag uit Larochette, Luxemburg van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Mijn Franse avontuur

Door: Heidi van Haeften

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Oktober 2013 | Luxemburg, Larochette

Tja en toen was mijn avontuur bijna voorbij.. Terwijl ik dit typ staat een deel van mn spullen bij Tamara in de bus, de helft bij mij in de auto en en een deel nog in het huisje.. Het is even geleden dat ik wat geplaatst heb, maar mn internet was minimaal en en dat was niet eens zo erg, af en toe erg frustrerend.. Maar allemaal om me een les te leren, namelijk dat ik ook zonder moet kunnen. Maar het is toch zeker prettig dat ik het heb, vorig jaar deze tijd kende ik nog geen whatsapp en kijk nog geen jaar verder...
Einde van de demontage, vandaag was het een feit.. De afgelopen ruim 5 weken zat ik in het team van mn vriendin, wat erg prettig was. Gewoon iemand om me heen hebben die me kent en waar ik mezelf kan zijn en hoe.. Zelfs mn buien kreeg ze erbij:-)
Het aflsluiten op mn camping waar ik de hele zomer verbleef ging me niet zo makkelijk af, kan me nog goed herinneren op de dag dat ik vertrok dat ik het op een moment zo zat was dat de tranen me in de ogen stonden, ik van ellende wel van alles door de tent heen kon smiijten.. Ergens afscheid van nemen, valt me altijd zwaar, waar dan ook. Het einddoel was om s avonds aan te sluiten bij de demontage ruim 300 km verderop. Toen ik s avonds werd opgepakt was ik ook gaar en de dag erop stond ik weer klaar voor vertrek, maar mn bedje was opgemaakt:-)
Spannend aan de ene kant om weer nieuwe mensen te ontmoeten en zeker ook om te kijken hoe mn lijf zou reageren. Gelukkig kon ik nog even bijkomen in de bus... Mijn eerste camping verbleven we in tenten, wat een feest (dacht dat mn tentenavontuur voorbij was, nog niet helemaal dus) Het was even erin komen, maar na een aantal dagen voelde het al erg vertrouwd, een fijn gevoel dus..
Drie mannen en twee vrouwen in het team, een leuke uitdaging weer. Mensen met verschillende achtergronden, maar uiteindelijk ook met 1 ding gemeen, namelijk dat ze voor hetzelfde hebben gekozen, werken in het buitenland..
En kijk nu ruim 5 weken later zit het er weer op, vakantie heb ik en tegelijkertijd ben ik weer werkloos, maar ik kan de rust wel even gebruiken en aan de andere kant ben ik benieuwd naar de komende tijd, want ik heb gemerkt dat werken me prima bevalt en nu ga ik het even niet doen.. Over een maand lekker op vakantie, genieten van alle lieve mensen om me heen, mn lieve familie en tegelijkertijd ben ik erg benieuwd hoe het me gaat bevallen. Vorig jaar 5 maanden thuis gezeten en werd hier niet erg vrolijk van, ga er deze keer zeker wat van maken, maar het gaat wel door mn hoofd heen..
Heb afgelopen zomer zeker wat diepte maar vooral veel hoogtepunten gehad en daar ga ik nu ook voor!
En wow wat een fantastische tijd heb ik toch weer gehad, nogmaals had het zeker niet willen missen. Dankbaar voor alles!
En nu tijdens de demontage erg dankbaar voor mijn lijf dat al die tijd mee werkte en dat voelde fantastisch, heerlijk om met zwaar spul te sjouwen, verstand op nul en gewoon gaan. S Avonds genieten van een lekkere maaltijd, een lekker wijntje (soms iets meer...)
Maar vooral dankbaar voor al het moois wat ik heb gezien en gedaan en al het lekkere eten en drinken wat Frankrijk had en heeft, nee zeker geen spijt!
Wat de toekomst brengt, laat ik daar maar geen grote uitspraken over doen, maar zou t fantastisch vinden volgend jaar weer op de camping te zitten waar ik dit jaar zon fantastische tijd heb gehad.
Tja Nederland het is toch weer zover, Heidi komt naar jullie toe en wilde al bijna sturen vanuit Frankrijk, maar dat is niet zo want de afgelopen dagen heb ik heerlijk in Luxemburg gezeten met mn team om een ander team te helpen. Fantastisch toch om zo allerlei gebieden te zien...
Ik geniet:-)

• 25 Oktober 2013 - 00:56

Paoa En Mama:

lieve heidi.
    weer een mooi verslag gelezen.
    we hebben zoveel bewondering voor je gehad en nog steeds maar
    we kijken er zeker naar uit dat je weer een tijd(je) thuiskomt.
    we wensen jullie dan ook een hele goede en veilige thuisreis
    toe en kunnen nu weer zeggen.....TOT VANAVOND. !!!
    xxxxx papa en mama en polly natuurlijk.

• 25 Oktober 2013 - 06:11

Mieke De Boer.:

Lieve Heidi ....ik zeg toppie.