Pff - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Pff - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Pff

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

04 April 2011 | Nederland, Driel

Wat een dag en hij is voor sommigen nog maar net begonnen, maar voor mij al vanaf een uur of 5 bezig. Was weer moeilijk het afscheid nemen, zit dan ook te piekeren terwijl ik dat niet moet doen. Makkelijker gezegd dan gedaan he...
Maar goed, zit nu in de trein naar een tussenstop voordat ik straks echt op de plaats van bestemming ben. Lang leve het internet, want die doet het nog. Heb dus net de trein hiervoor gemist en moest een uur wachten, kwam ik er ook achter terwijl ik probeerde de trein te halen dat ik mijn jas was verloren.. Dus ik weer terug zag ik een zwerver met mijn jas lopen, had hart al in de keel zitten, maar goed jas terug en tig trappen op en neer gelopen met ruim 30 kg bagage in de handen. Ja dat was weer fijn..
Heb vanochtend ook de shampoo, cremespoeling en paasbrood (snik) achter moeten laten, was teveel bagage. Zat er nog een kilo overheen en moest 20 euro betalen.
De vlucht was wel goed en snel en toen ik dus op het station stond zag ik nelson mandela (jongere broer denk ik) staan en vroeg of hij voor mij een trein kaart wilde halen omdat ik dacht de trein anders te missen en ze hier gezellig staan te kletsen met de gasten. Helaas alles voor niets, want dus toch gemist en nu zit ik hier. Het weer is verschrikkelijk, zon en warm dus we moeten maar door he.
Het belangrijkste is dat ik er ben en bijna op de plek van bestemming, nog 1,5 uur.
Ik hou jullie op de hoogte
groeten uit Bergamo

• 04 April 2011 - 12:01

Corine:

tjeetje pas een paar uur onderweg en alweer een avontuur meegemaakt haha nou ben benieuwd naar je volgende verhalen.

Groetjes Corine

• 04 April 2011 - 13:27

Paul & Marlous:

Hey Heidi,
    Wat?! Een zwerver die er met je jas vandoor gaat!? Maar dat laten we zomaar niet gebeuren! Wij kunnen ons voorstellen dat je daar even zenuwachtig van werd. Gelukkig heb je hem weer terug! Goede reis en wij volgen je via waarbenjij.nu. Veel plezier en nog een goede reis! Groetjes P & M

• 04 April 2011 - 18:53

Anneli:

Keep writing girl. I'll follow you all the way.

• 04 April 2011 - 20:29

Papa En Mama:

Zo en voor dat je het weet sta je weer met beide benen in Italie. Wij wensen je daar een hele fijne tijd toe zonder zwervers die effe je jas staan na te pluizen maar met veel lieve mensen om je heen." 't komt wel goed schatje!!!!" Groetjes en voor morgen een fijne zonnige VRIJE dag toegewenst. xx papa en mama en eenX van Polly

• 05 April 2011 - 06:56

Mieke De Boer:

goede morgen heidi.
    wij hopen dat je een hele fijne tijd krijgt in italie.we blijven je volgen .
    groetjes henk en mieke.

• 05 April 2011 - 20:12

Marlou:

Heel veel plezier en niet te hard werken he!
    Liefs x Marlou