Het tegenovergestelde van je geweldig voelen... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Het tegenovergestelde van je geweldig voelen... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Het tegenovergestelde van je geweldig voelen...

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

30 Mei 2012 | Italië, Bucine

Ook dat gevoel heb ik weer mogen beleven en dat na mijn gevoel van een aantal dagen geleden. Op het moment zelf zou je willen, ik tenminste wel, dat het voor eeuwig is, maar zoals me zoveel dingen is dat helaas niet zo. Maar je zelf rot voelen dat duurt ook niet voor eeuwig en dat soort dingen onderga ik hier ook. Op het moment dat ik me rot voel dan kan ik me ook echt ellendig voelen, maar kan ook al wel eens vooruit denken zoals ik in het begin schreef dat je dan weet dat het de dag erna beter gaat. Van de week was het wel lastiger om verder te denken om dat op dit moment mijn lijf een beetje tegenwerkt en dat vind ik vervelend en kan daar ook wel vooral verdrietig van worden op zn tijd en zo ook gisteren toen ik even aan het skypen was met mijn ouders. Tegen dit gevoel was ik aan het vechten, want toen het er gisteren uitkwam luchtte het wel op en kreeg ik zelfs op mn donder.
Ik heb in februari een operatie ondergaan en sinds december last van mijn heup, waarschijnlijk omdat ik altijd allerlei pijntjes negeerde en maar doorging. Ja zo ben ik en ik baal af en toe flink dat ik zo ben en dacht dat ik hier in Italie ook genoeg mijn rust pakte...
Nou niet genoeg dus, want loop nu sinds ruim een week continu met pijn op de plek waar ik ben geopereerd en pijn aan mijn heupen omdat ik vorige week zo trots was dat ik een wandeling van ruim 4 uren met hele sterke klimmen in de bergen. Oh wat was ik trots en oh wat heb ik nu een last van een hoop.. en dan stelt die trots niet veel voor. Want kan je een ding verzekeren en dat is dat ik liever zonder pijn hier rond loop.
Ik weet ook dat ik eerder schreef dat ik een hekel aan klagen heb, maar ook dit hoort nu even bij mij.
Buiten dit om had ik ook een voorval hier op de camping,zal niet te ver uitwijden, was ook niet heel ernstig(achteraf), maar kreeg iets te horen en had gevoel dat grond onder mn voeten wegzakte en dat gevoel, een echt rot gevoel, geef me dan maar die pijn dan dat rot gevoel. Maar het is uitgepraat en heb me in ieder geval er flink rot over gevoeld.
Maar weet je, dat is het ook.. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn en hoewel het van de week wel zo voelde en ik ook schreef dat ik er bijna bang van zou worden, ben ik ook al weer met mn voeten terug op aarde gekomen en het was pijnlijk, maar ik ben er weer.
Wakker geschud ook dat ik toch meer naar mijn lijf moet luisteren,want anders wordt het alleen maar moeilijker. Het klinkt allemaal zo simpel en misschien is het ook zo, maar ik ben tja hoe noem je dat ook al weer.... O ja soms een beetje eigenwijs en daar ben ik niet altijd trots op hoor, echt niet...
Zal ook nog even wat leuke dingen melden, want hadden van het weekend een etentje met allemaal mensen (en wijn natuurlijk) en ik kreeg te horen dat hoe meer wijn ik drink hoe beter Italiaans ik praat. Dus zo zie je maar waar die wijn goed voor is he... Het was echt weer een topavond en die avonden daar kun je ook weer even op teren net als gisteren avond toen we een Toscaanse avond hadden compleet met zoveel gangen eten en drinken, onvoorstelbaar. Mensen die met hun familie een bedrijf runnen en ons daar deel van uit laten maken in de zin van het mogen proeven van al die lekkernijen!! Of een wijnboertje waar ik vorige week met gasten was en die vrouw zat gewoon 2 uur lang te vertellen en die passie waar mee ze het vertelde en de omgeving die ze ons liet zien,wow net het openlucht museum, maar dan echt!
Nou, ga maar eens proberen te slapen.. De camping begint langzaamaan wat drukker te worden en zo kan ik rustig naar het hoogseizoen toe leven. Geniet van de gasten die er op het moment zijn en leer elke dag weer bij over van alles, maar vooral ook over mezelf.
Buona notte,
Ciao

  • 31 Mei 2012 - 06:21

    Mieke De Boer:

    hallo heidi,
    ik vind je een kanjer wat je doet maar denk wel aan jezelf en neem op tijd je rust en geniet ook van de kleine dingen.

    gr mieke. ciao

  • 31 Mei 2012 - 12:21

    Papa En Mama:

    Hoi Heidi.
    WEER een goed verslag en een waarheid als een koe wat je schrijft maar......blijf naar je lijf luisteren en doe de dingen die je moet doen gespreid, maar dat wist je al, toch? Weet dat we supertrots op je zijn en geniet van de a.s.week samen met "DE STORM"(hahaha).
    xxx

  • 31 Mei 2012 - 19:42

    Ursula:

    Mooi verhaal....blijft zo belangrijk om te luisteren naar je lichaam!!!! De wat mindere momenten horen bij t leven....Na regen komt zonneschijn!!! Maar toch hoop ik dat er tijdens de zonnige periode ook plek is voor de storm!!! want "de storm" is zich al helemaal aant voorbereiden!!!!! Regen, wind, zon, hitte of kou,,,,maakt me niet uit....heb er sowieso zin in

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 150160

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: