Wow! - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Wow! - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Wow!

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

16 Juli 2013 | Frankrijk, Epiniac

Wat een drukte heb ik gehad, maar wat een waardering ook. Ik geniet op het moment op en top hier in het mooie Frankrijk, want ook het weer is geweldig. Allemaal factoren die het momenteel fantastisch maken. Anderhalve week geleden ging het bij mij officieel los, in de zin van dat allemaal mijn tenten bezet zouden worden en ik wel wat lichtelijke stress had omdat er nog wat dingen niet compleet waren.. Maar alles is goed gekomen en het seizoen is inmiddels in volle gang. Aangezien we geen animatie heb, besloot ik zelf wat dingen te organiseren en daar kwam de eerste waardering al. De mensen enthousiast maken voor adreswerving gaat ook goed, mede dankzij de Tour waar ik bij mocht zijn. Wat was dat al geweldig, gewoon de sfeer van het tussen de Fransen staan, de sfeer te proeven en het genieten.. We gingen met een clubje van 5 families en compleet met parasollen, petjes en instrumenten gingen we ze aanmoedigen. Vier uur wachten en in twee minuten was het gebeurd. Was helemaal total loss, maar nogmaals het was een fantastische dag.
Ook het eerste drukke weekend waarbij ik ruim 20 keer een bergje moest op fietsen en temperaturen van de boven de 25 graden maakten het allemaal toch wel pittig. Maar als gasten je tijdens de incheck al zeggen dat ze erg gesteld zijn op de manier van ontvangst, vergeet je meteen alles. Heb zelfs meegemaakt dat een mevrouw naar me toe kwam met tranen in haar ogen dat ze me zo aardig vind en ik zo betrokken ben…
Wow, ik blijf het zeggen, tegelijkertijd vroeg ik me ook af tijdens die momenten of het gevoel zou komen dat ik me wat minder zou gaan voelen. Nou ja dat was afgelopen weekend en gelukkig duurde het maar een uurtje, mede dankzij een storm uit de Vendee. Ook dat blijf ik benoemen, want wat vind ik het fijn dat ik zo op die manier af en toe bezoek krijg en even afleiding heb. Die zoek ik ook wel bij de gasten, maar iemand van buitenaf is ook wel prettig en dan vooral leuke dingen doen (en ja ook werken). Ik geniet echt van alles. Want mochten er nog steeds mensen zijn die zouden kunnen denken dat ik vakantie heb hier, nee… Het gevoel soms wel, maar moet toch echt wel werken en soms ook van s ochtends tot s avonds laat. Maar als je dan zoveel waardering krijgt dan maakt het het allemaal nog specialer. Natuurlijk is niet iedereen hetzelfde en zijn er ook mensen die op zichzelf zijn. Ook die mensen krijg ik los hoor, al is het maar door ze een ijsje aan te bieden die ik vervolgens weer van gasten had gekregen. Maar ja zo is iedereen blij!
En natuurlijk kan het een keer gaan regenen, maar ook dat heb ik ervaren dat dat mijn stemming niet naar beneden hoeft te halen. Je moet het zelf leuk maken en dat doe ik ook. Een praatje bij de hoofdreceptie maken, praten met mn collegas en vooral het contact met mijn gasten!
Een drukke periode waarin ik even niets op de site heb gezet, maar ik ben er weer en hoe! Vandaag ook een groep jongens die een zwembad hebben gekocht waar vervolgens dan weer iedereen in mag. Netjes toestemming gevraagd en dan high five krijgen omdat de toestemming er kwam. Ik blijf het zeggen,WOW!
De tijd vliegt ook echt voorbij, maar vergeten er van te genieten nee dat doe ik zeker niet. Heb het echt erg naar mijn zin in Frankrijk, wat hiervoor een onbekend iets was voor me. Ben nog steeds ook dol op Italie, maar prijs Frankrijk zeker aan en dan vooral ook de camping waar ik verblijf, mijn tent, mijn plek. Allemaal top!
Nee, kan even niets minder bedenken, dat hoeft ook niet he, want you get what you deserve en dit heb ik verdiend;-)
Langzaamaan vast aan het voor genieten voor weer een grote reis die ik ga maken aan het einde van het jaar, maar voordat het zover is eerst hier nog…

A plus tard!

  • 16 Juli 2013 - 14:17

    Erica:

    Trots op jou xx

  • 16 Juli 2013 - 14:31

    Papa En Mama:

    lieve heidi.
    wat een mooi en o zo pisitief verslag!!
    weet dat we supertrots op je zijn en,
    natuurlijk, we blijven je volgen!!! xxx
    papa en mama.

  • 16 Juli 2013 - 14:33

    Mieke De Boer:

    Hoi Heidi wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat.Je verdient het ook .
    Fijn dat de mensen voelen dat je het meent en dat maakt jou een bijzonder mens. Geniet van je werk en in alles wat je doet.een dikke knuffel van ons.doeiiiiiiiiiii

  • 16 Juli 2013 - 14:34

    Kiki:

    Hee Heidi,

    Wat een mooi verhaal weer van jou... Ik blijf je volgen hoor..

    Groetjes Kiki

  • 16 Juli 2013 - 14:55

    Michelle:

    Hee Heidi!

    zo te lezen maak je weer een bijzonder en heel leuk
    avontuur mee!

    en ook fijn om te horen dat je het naar je zin hebt!!

    keep up the good work!!

    groetjes en liefs

    Michelle

  • 16 Juli 2013 - 20:33

    Eveliene:

    Ik ben trots op je schone zus! Geniet er lekker van. Dikke kus uit Elst x

  • 16 Juli 2013 - 21:50

    Eveliene:

    Ik ben trots op mijn schone zus! Geniet van alle WOW momenten die nog komen gaan. Dikke kus uit Elst!

  • 16 Juli 2013 - 21:51

    Trudi Polman:

    Lieve heidi,
    WOW!!
    Goed om te lezen dat je geniet en dat zo puur bent.
    Ik zeg: carpe diem.xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Epiniac

Frankrijk!

Eens zien hoe t hier is!

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Thuis

31 Augustus 2014

Na chaos komt orde...

02 Augustus 2014

Zomer 2014

06 Juni 2014

O jee

24 Mei 2014

Een nieuw avontuur
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 150253

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: