Moeilijk - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Moeilijk - Reisverslag uit Epiniac, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Moeilijk

Door: Heidi van Haeften

Blijf op de hoogte en volg Heidi

21 Augustus 2013 | Frankrijk, Epiniac

Dat is wat ik nu voel, heb t een beetje moeilijk, al een paar dagen.. Oh wat heb ik het fijn gehad toen Ria hier was en toen kwam als verrassing voor Ria Tamara ook nog eens, kon er bijna niet van slapen, haha. Maar we hebben echt een super tijd samen gehad en daarom kan ik het nu niet plaatsen, maar aan de andere kan ook wel.. Het seizoen loopt ten einde, wil best mn familie even een knuffel geven en ben momenteel moe. De sterke en stoere Heidi is even niet zo sterk en stoer en voelt zich geregeld verdrietig. Het is niet dat ik me mega ellendig voel, maar wel vaak emotioneel. Gasten zijn en blijven super tevreden en dat maakt mij ook blij, maar heb het even moeilijk.. Maar oh, wat heb ik het naar mijn zin hier en weet ook dat dat hetgeen is waardoor ik het elke keer weer win van mijn moeilijke momenten, omdat ik weet hoe goed ik het heb. Ook al moet ik daarvoor naar de wc lopen of rennen en daar op de pot zittend erachter komen dat het papier op is.. Tja:-) En in mijn tent liggend van alles bij mn tent horen..Tja:-) Nee hoor over het algemeen ben ik erg gelukkig, met mijn mindere momenten die ik ook wel herken als momenten.. Ze komen en gaan uiteindelijk ook weer, want als ik dan in mijn element ben wat voel ik me dan fantastisch! Ademnood omdat ik zo enthousiast aan het praten ben en vergeet adem te halen, ik stuiter geregeld de camping over en ga alle tenten af om even een babbeltje te maken. Het is en blijft leuk om te horen dat mensen je leuk vinden, maar stiekem zit er soms wel die onzekerheid maar daarom geniet ik ook zo van de complimenten. Van de verzetjes, het gaan naar de bar en helemaal los gaan! Ja, ook daar geniet ik erg van. De dagjes uit als er storm uit de Vendee kom. Kan zeker dingen alleen ondernemen, maar samen is ook erg leuk! En dan kom ik automatisch terug op het bezoek van mijn lieve buurvrouw uit Driel die mij kwam verblijden met haar aanwezigheid. Mijn tent heeft er nog niet eerder zo goed uit gezien (dank je Ria).. Maar het hoogtepunt was toch wel de verjaardag waarbij er speciaal mensen voor Ria kwamen en we het zo verschrikkelijk naar ons zin hadden.. Mensen die Ria helemaal fantastisch vinden gewoon om wie ze is en zo makkelijk kan het zijn he.. Heb mezelf een nieuwe coupe aangemeten en tuurlijk vraag ik me af hoe mensen reageren, maar doe het alleen maar voor mezelf en voor niemand anders! Ja, ik geniet! Ondanks mijn moeilijke periode even die ook weer gaat, want merk tijdens het lezen nu ook dat ik die kracht zeker wel voel! Nog een paar weken en dan zit het werk er hier op en staat mijn nieuwe uitdaging te wachten.. Namelijk de tenten weer afbreken, ook weer spannend in de zin van nieuwe mensen ontmoeten, nieuw werk.. Maar geniet gewoon van het idee dat er allemaal leuke dingen op mijn pad blijven komen!
En dat sterkt me, ondanks dat het soms wat minder voelt, maar nogmaals..Ik geniet!
Salut

  • 21 Augustus 2013 - 17:06

    Kiki:

    .... Je kan het... x kiki

  • 21 Augustus 2013 - 17:31

    Nicole Doorn:

    Pppfffff komt welgoedschagje....je kan het !!!!!!! Tot snel mis je xxxxxx

  • 21 Augustus 2013 - 17:48

    Storm:

    Goed bezig kanjer! Niet vergeten dat je een topper bent he?!! Tot heel binnenkort weer. dan drinken we er nog 1 om het seizoen mee af te sluiten en een nieuwe fase te beginnen! Rock on xx

  • 21 Augustus 2013 - 18:49

    Eric@:

    Twijfel niet aan jezelf je coupe zit fantastisch! Hippe chick ben je haha. Natuurlijk missen wij jou ook en willen we je graag even knuffelen! Maar goed we hebben geduld en wachten rustig af tot oktober!

    Xx jezus

  • 21 Augustus 2013 - 20:01

    Buufje....Ria.. :

    He meisje wat hebben wij een lol gehad ik zit nog na te genieten en de verjaardag sloeg alles hahahahhaaa dat word nooit meer zo als daar o o o wat heb ik schik gehad dat kan ik je niet vertellen Heidi en de verrassing van jou sloeg alles dat Tamara de was toen ik aan kwam en later nog eens 3 a 400 km gereden had dat ze terug is gekomen voor de verjaardag daar kon ik niet over uit wat was ik blij zeg je bent een kanjer en een topper dat weet je he 'want dat staat op het a4tje op de was lijn in de tent en daar moet je maar vaak naar kijken en lezen en die van Tamara ook dan begrijp je wat wij over je denken lieve schat I love you en in het france Je t'aime.......

    xxxxxxxxxxx buufje.

  • 21 Augustus 2013 - 20:10

    Renate Hollander:

    Heb echt respect voor wat je doet daar, wees er trots op en ik weet zeker dat je naasten dat ook op je zijn! Hou vol, nog heeeel eventjes maar! Lieve groet Renate.

  • 21 Augustus 2013 - 21:53

    Sandra:

    Dat je het naar je zin hebt was te zien aan de geweldige foto's. Zeer leuk om te zien. En die moeilijke momenten horen erbij. Daarom is het altijd zo fijn om weer thuis te komen. Gr Sandra

  • 22 Augustus 2013 - 20:58

    Trudi Polman:

    1 zin: je bent een prachtig mens!! 2 woorden: carpe diem!!xxx

  • 22 Augustus 2013 - 22:28

    Papa En Mama:

    Lieve Heidi.
    We zijn super trots op je en dat weet je maar
    om het te lezen is ook mooi, toch?
    Je doet het super goed en dat weet je ook dus......
    twijfel niet meer aan jezelf want je bent gewoon een KANJER!!!!!
    En inderdaad...... Dat knuffelen houden we tegoed Heidi.
    Dikke kus en we houden van je!!!!!!
    Heel veel liefs van papa en mama

  • 10 September 2013 - 22:30

    Urs:

    Lieve Heidje!! Wat een mooi verslag...that's life...with Ups and downs...je doet het super, maar ben blij als je weer terug bent! Mis je echt xxxx

  • 11 September 2013 - 00:34

    Buufje:

    Hallo meissie we zijn alweer een paar weken verder maar het is de dag van gisteren dat ik bij jou en Tamara was,en dat nemen ze ons niet meer af zo'n schik dat we gehad hebben echt lievert ik denk nog steeds aan terug vooral dat ik de foto's zie kan ik wel kapot lachen wat een lol dat we gehad hebben daar kan ik wel jaren op teren.dan heb ik ook nog Engelse vrienden over gehouden leuk man als je ze nog zie doe ze maar de groetjes van mij..
    Ik heb met jou MAM de Airborne Wandeltocht gelopen heel gezellig en leuk gehad van alles gezien waar je normaal niet komt (kerkhoven heel intersant om te zien) patat en een Biertje bij de bilderberg en later Biertjes bij Harry Klein op de utrechtseweg bij de slijteri jzat te spelen heel gezellig .
    En Drielse Kermis heel veel schik en lol gehad maar ik ben blij dat het er op zit dit ouwe lijf kan het allemaal niet meer bij houden hahahahahahaaa.
    jullie zijn aan de DEMO begonnen en dan schiet het op meisje dan is het zo dat weer op de stoep staat en dan kunnen we weer knuffelen toch, en lachen en weet ik wat nog meer ik hou van je xxx
    In gedachten ben ik bij je dikke kus van mij...
    Buufje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Epiniac

Frankrijk!

Eens zien hoe t hier is!

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Thuis

31 Augustus 2014

Na chaos komt orde...

02 Augustus 2014

Zomer 2014

06 Juni 2014

O jee

24 Mei 2014

Een nieuw avontuur
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 653
Totaal aantal bezoekers 150269

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: