Lange dagen in de bus.. - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Lange dagen in de bus.. - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Lange dagen in de bus..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

18 September 2008 | Verenigde Staten, Raleigh

Die zere benen die ik heb is denk ook combinatie van warmte en vocht en het lopen wat ik dan doe omdat we soms echt lang in de bus zitten. Zo ook vandaag en geloof me dat is best saai soms. We deden vandaag wel 2 spelletjes, 1 een strijd van de ene kant met de andere kant van de bus. Er moesten voorwerpen naar voren komen die iedereen aangeraakt had.. Wij hebben gewonnen!! En het 2e spelletje was vanmiddag dat iemand een papiertje op zijn hoofd had en moest raden wie hij/ zij was. Best leuk en zo gaat de tijd wel snel. Maar als je bedenkt dat ik vanochtend al om 745 uur in de bus zat en vanavond om 18.45 kwamen we pas aan in het hotel en morgen wordt het nog erger. Dan zijn we uiteindelijk pas om 2300 uur in het hotel, wel gegeten dan en een tour langs het witte huis geloof ik. Want morgen gaan we naar Washington toe. We zitten niet in de plaats zelf, maar er dichtbij geloof ik. Vanmiddag hebben we een stop in Charleston (vanaf 1030-1300 uur) en tja wat moet je dan doen, dus dan ga je maar weer lopen en wat winkels in en uit. Eet een broodje bij subway, mmm. Daarna rijden we een uur en hebben plasstop voordat we weer ruim 2,5 uur in de bus zitten... We stoppen dan in Florence bij parkeerplaats en probeer een burrito bij Taco Bell en dat is soort mc donalds met je raad het al taco's en dat soort gedoe. We komen dus rond 18.45 aan en moeten om 1900 uur klaar staan om naar Golden Corral (all you can eat restaurant) te gaan en geloof me dit is niet normaal wat ze allemaal hebben. Van salades die je zelf kan maken met croutons, nootjes, tonijnsalade; kant en klaar, tot paprika frieten, meatloaf, gefrituurde kip, Echt je kan het zo gek niet bedenken en de klapper het toetjes buffet met allerlei soorten taart, ijs, koekjes, brownie, muffins. Echt ongelofelijk, ABC restaurant is er niets bij!! Ik besluit om erna maar terug te lopen, heb in half uur eten en toetje op net als zon beetje de rest van de groep. Maar het was heerlijk.. Het is een leuke groep waar we mee reizen, maar vorig jaar was anders. Ik had een groepje waar ik veel mee optrok, doe nu veel alleen. Vind het niet erg, soms heb ik er wel behoefte aan en sluit me dan ook ergens aan. Maar ook hier draait het weer veel om het drinken en dan van alles wat!! Ga zo lekker slapen en morgen een hele lange dag, met geloof ik ook Virginia. Heb er wel zin in, New York komt nu echt dichterbij, maar heb ook zin in Washington!! tot snel, leve het gratis internet, moet soms wel even wachten maar is het wel waard..

  • 19 September 2008 - 08:15

    Jacco En Eef:

    Ja, dat zal af en toe niet makkelijk zijn, zolang in de bus zitten, dan moet je de tijd die je buiten de bus hebt dan ook goe benutten door o.a. te lopen. Maar ja, dat is eigenlijk ook bekent he, in de states. De afstanden zijn nu eenmaal groot. Maar je bent in ieder geval goed aan het bunkeren!!! Ook goed drinken, dan komt alles goed;-).
    Nou, veel plezier maar weer en we horen het weer!!

    Groetjes ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Raleigh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 150328

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: