Free samples - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Free samples - Reisverslag uit Raleigh, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Free samples

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

19 September 2008 | Verenigde Staten, Raleigh

Hallo allemaal, ook nog even leuk om te vermelden, want in veel zaken kun je dingetjes proberen. Gisteren bijvoorbeeld waren we in een pecan zaak, volgens mij is dat een soort van walnoot. Ze hadden allerlei nootjes met chocolade erop, mmmm. En van de week ook een keer hadden ze in New Orleans was dat trouwens daar kon je fudge proberen en dat is lekker. Ik dacht dat dat caramel was, maar het is nog beter een soort van spul met chocolade en nootjes of iets anders. Moeilijk uit te leggen, wel lekker. Dus dat is wel lekker ja.. Es zien of we nog meer kunnen proberen,haha. Het is nu voor half 7 dacht even gauw nog op het gratis internet, heb niet zo super goed geslapen. Had het zelfs een beetje koud, had ook een pyama met lange mouwen aan, dacht zal het wel warm krijgen maar dat was niet zo.. Vandaag een lange dag, pfff. Maar zal vast een mooie dag zijn. Want zoals gisteren ook je ziet wel mooie dingen onderweg. Amerika is wel een mooi land hoor, groot dat wel. En al die parkeerplekken onderweg met die vreettentjes en winkels, ongelofelijk. En overal waar je binnen komt is het, hi miss how are you doing. Vriendelijk volk hoor!! Nou de volgende zit al te wachten voor het internet, even de koffer nog inpakken en dan 2 trappen ermee naar beneden, goed voor de spierballen. Haha, tot snel

• 19 September 2008 - 13:01

Ericaaaaaaaa:

Lekker al die nootjes...neem je ook wat mee hahahahahahaha!!!
    Wel jammer dat je niet zo`n groep als vorig jaar heb,maar je ligt gelukkig niet weer met zo`n dwaas op de kamer!
    Heb je al veel dingen gekocht?? Kleren of zo??
    Hoor het wel weer..hier nog steeds koud moeten echt wennen aan het koude weer hier..is 16 graden vandaag maar voelt aan alsof het vriest! :(
    Doei en we horen het wel weer..

Groetjes oook van Gijs

• 19 September 2008 - 13:03

ERICA:

KIJK FF OP JE HOTMAIL!!!
    HEBBEN TELEFOON KAARTEN GEVONDEN OP VAKANTIE DIE JE ER NEIT IN MOET STOPPEN,MAAR EEN CODE IN MOET VOEREN!
    STAAT ALLEMAAL OPJE MAIL KAN JE PROBEREN

• 19 September 2008 - 14:19

Papa & Mama:

Zo zo zo je hebt de afgelopen dagen weer heel wat gezien, gezeten en ook nederlands gepraat en gedroomd. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt en ach ja je hebt altijd mensen die hoodzakelijk veur de zuup op vekantie goan maar houdt het kupke d'r moar bij want dan zie je ok nog es wat, ofnietan. Nee zonder dolle fijn dat je het naar je zin hebt en ik lees met plezier je verslagen. inderdaad is het goed voor je benen ze regelmatig om hoog (proberen) te houden maar ja dat zal niet altijd lukken.toitoitoi.Geniet van Washington en omgeving en we lezen gauw weer het vervolg op je reis door Amerika. Liefs Papa en Mama

• 20 September 2008 - 05:57

Buufje:

Haaj Heidi.
    Lekkerrrrrrrrrrr al die nootjes maar zonder chocolade er op.Jaja de nachten kunnen nu afkoelen he'maar dan had je een ouwe borstrok van je vader mee moeten nemen, dat een beetje warme gezeten als dat katoene spul van tegen woordig. buufje weet het wel,van die borstrok heeft er ook een aan s'nachts [lekker warm] hahahaha tot later dikke kus buufje.