Gaat het echt wel goed met je Heidi? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Gaat het echt wel goed met je Heidi? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Gaat het echt wel goed met je Heidi?

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

13 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Dat vroeg Erica me gisteren en net of het het moment was, maar ik had gisteren een moment dat ik aan het piekeren ging, me vervolgens rot voelde en het gevoel ging ook weer weg en voelde me weer top. Soms een beetje de onzekerheid over van alles en nog wat, maar dat komt wel weer goed en dat bleek gisteren maar weer. Het bleek bijvoorbeeld dat een reis die ik dacht geboekt te hebben nog helemaal niet geboekt was en daar baalde ik flink van!!
Soms twijfel ik ook nog bij mezelf of ik alles wel goed doe, maar dat weet je nooit he..
Gisteren lekker rustig aan gedaan, er alleen op uit getrokken en van alles gezien, waaronder het bus/treinstation, chinatown en het centrum. S avonds gaan we naar een soort discotheek waar ik al snel genoeg van heb.
Vandaag gaan we naar de Blue Mountains en ondanks dat het een lange dag is, heb ik het super naar mijn zin. We krijgen nog kangaroes te zien, die we echt gaan besluipen. We zien ook nog een dode wombat (soort reuze cavia) en veel natuur, erg mooi.
We lopen ook nog in een natuurpark heel veel trappen naar beneden die je met een treintje weer naar boven kan, maar ik besluit te lopen. Zowiezo omdat het 11 dollar kost en ik het een uitdaging vind het te lopen en ja hoor na een half uur ben ik topfit weer boven.Heb het tussendoor erg zwaar met oa ademhalen en mijn benen die zwaarder worden, zijn zeker wel 1000 treden. Ben trots op mezelf!
We rijden op de terug weg nog langs het Olympisch Park en dat is ook erg mooi om te zien. Moe, maar voldaan komen we terug om 1910 om 1930 weer klaar te staan voor de bbq met oa kangaroevlees. Ik zeg eerst dat ik het niet doe, maar probeer van iemand een ieniemienie stukje en zie in gedachten het beestje springen, ahh.
Maar goed, weer een paar dagen voorbij en bijna op weg naar het Yogahuis waar ik ga werken tegen kost en inwoning. Groetjes allemaal, ook van Skippy die ik nu opboer.. (geintje)


ps, check ook mijn foto's weer even in mijn album zie link vorige verhaal

  • 13 Oktober 2010 - 20:29

    Buufje:

    Hoy buurmeisje.

    Ik heb de foto's gezien en ze zijn heel mooi en mooie natuur daar.Ik ben trots op je dat je zo'n mooie reis heb onder nomen.Ik ben zelf nog aan het bij komen van het oppassen in het huis met 3 honden met sjennie dus 4 waarvan 1 jonge hond Cane corso mooie hond moet vaak naar buiten want moet zinderlijk gemaakt worden en dan ben veel bezig met die hond en hals bandtje om doen en leren aan de voet lopen ja maar wel leuk werk. Dus beetje bij gebep en als je thuis ben zal ik je de foto's laten zien waar ik de vacantiehuis heb en ben geweest. Xxxxxxxxxxxxxxjes buufje.

  • 13 Oktober 2010 - 22:25

    Jacco En Eef:

    Nooit aan jezelf gaan twijfelen, wat je op dat moment doet, doe je, punt. Je hebt een goede keuze gemaakt door te gaan. En diegene die jou boeking zou moeten doen, moet je gewoon een schop geven, hier heb je voor betaald!!
    Leuk joh, dat je kangoeroes heb zien lopen en heb gegeten, heb je het zowel levend als dood nader bekeken, hahahaha!!!
    Veel plezier nog daar en we volgen alles!!

    Groetjes Jacco en Eef

  • 14 Oktober 2010 - 07:59

    Erica:

    Ik hoorde aan je stem al dat het niet zo ging als dat jij wou!!
    Maar denk er aan nooit twijfelen aan je zelf!!!
    Je doet het goed en hier in Nederland zijn we trots op je!!!

    x

  • 14 Oktober 2010 - 22:43

    Papa En Mama:

    Hoi Heidi.
    Dat is flink balen dat die reis niet geboekt is, hopelijk is het ondertussen wel gelukt!! Lekker lang lullen van die vent aan de telefoon en gewoon niks regelen, kan echt niet.Maar twijfel niet aan jezelf want je bent een kanjer!! Je doet het toch allemaal maar en we vinden je ook een SUPERWIJFFIE!! Heel veel succes in het Yogahuis en zonodig.......... doe gewoon een keertje mee, is nooit verkeerd. En het blijft fijn je verslagen te lezen en je op deze manier te volgen. Foto's zien er weer erg mooi uit. Heel veel liefs en we zijn supertrots op je....da je ut moar wit. xxx papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 150331

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: