Op naar het volgende avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Op naar het volgende avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Op naar het volgende avontuur

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

15 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Ja, en dan ben ik klaar voor vertrek voor het volgende avontuur en dat is werken tegen kost en inwoning en wel in de buurt van Gosford waar ik straks met mijn hele inboedel naar toe vertrek. Verschrikkelijk dat gesjouw met die tassen maar het is maar tijdelijk zullen we maar zeggen. Gisteren oa naar chinatown geweest en wat rond gelopen door het centrum met een beetje een ongeduldig meisje en daar kan ik dan slecht tegen vooral als ik wel rustig dingen wil gaan bekijken.. Heb een vest gekocht, ben benieuwd hoe ik het allemaal in de tas weer ga krijgen en heb ook nog mijn was gedaan en das big business voor die Chinees waar we het deden, want hoorden we eerder van de week dat 7 dollar was, nu was het al 9. Maar dat was voor wassen, drogen en opvouwen. Hoef ik het zelf ook niet meer te doen, haha.
S avonds in mijn zelfgemaakte van plastic tafelkleed verjaardagsjurk voor het eindfeest van vanavond. Dit was echt een mooie locatie bij het strand. Heb het al bloedheet als ik bij de bus kom, dit wordt wel minder later hoor..
Als avondeten een broodje hotdog en vergeleken met de rest van de week was dit een beetje karig. Maar hij smaakte me wel heerlijk hoor. Er worden een hoop prijzen weggegeven waaronder een 2e hands auto waar je mee door Australie kunt reizen, surftrips, verblijven in hostels,etc, maar natuurlijk ik win niets.. Mijn tour is nog niet geboekt, die al lang betaald etc is, we wachten af. Zit nu op voucher te wachten. Vanacht weinig geslapen ook door 2 mensen die lagen te vozen in het bed boven mij, heb ik weer..
Maar goed, 8 uur fris en vrolijk weer wakker en de rest ingepakt, meeste al gisteren gedaan en nu even nog rustig aan voordat ik zo naar het station loop om daar de trein te pakken. Ben benieuwd..
Heb gisteren ook hostels ingelopen om te vragen of ik daar kan werken tegen inwoning en die gozer zei van wel (3e waar ik in liep), dus wil dat volgende week wel proberen, ben ik ook weer terug in Sydney wat wel een mooie maar zoals ik al eerder zei een dure stad is. Nou lieve mensen ik ga er weer mee stoppen en tot snel, foto's volgen snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 150416

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: