Nee hoor, het is niet alleen maar afzien (pfff) - Reisverslag uit Mangrove Creek, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Nee hoor, het is niet alleen maar afzien (pfff) - Reisverslag uit Mangrove Creek, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Nee hoor, het is niet alleen maar afzien (pfff)

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

18 Oktober 2010 | Australië, Mangrove Creek

Zo weer een paar dagen verder het is niet alleen maar afzien hier hoor, want je wilt niet weten hoe mooi de geluiden zijn die je hier hoort en de autos die je niet hoort. Alleen maar natuur hoor je. De eerste twee dagen waaide het flink, maar gisteren en vandaag is het lekker warm, ongeveer 25 graden.
Eergister had ik wel moeite om mijn voeten warm te krijgen in bed, dus uiteindelijk met sokken aan geslapen. Heb ook extra dekens over mijn slaapzak gelegd en had het vannacht zelfs warm!
Gisteren was de afsluiting van een periode van 9 dagen en het was ook een feestdag als je naar het eten keek. Zowiezo heb ik vandaag het eetrooster gezien en het is niet meer kitchery (soort rijstpuree). Kreeg vandaag ook uitleg dat ze simpel eten serveerden omdat dat bij die periode hoorde. Gistermorgen een flinke bak muesli met yoghurt op en fruit later. Tussen de middag rijst met noten en tofu, echt smulde er echt van. En tussen middag en avond eten in kwam de knaller en dat was een soort brownie, nou kom bij mij niet met chocolade aan en er zat ook room om. Heb er 2 op en dat heb ik ook geweten zeg, zat bommetje vol. ]s Avonds die rijst van s middags, gepureerde soep en zelfgemaakt brood.
Echt ging helemaal uit mn dak gisteren, maar had er last van dat ik teveel gegeten had. God straft meteen he.
Wist dus niet dat het eetrooster zou veranderen en zag dat vanochtend en dat andere eetpatroon hoorde dus bij dat soort feest van 9 dagen. De komende dagen ziet het er goed uit, oa risotto, soep met focaccia, een keer pancakes s ochtends. Maar vind pap ook heerlijk, heb ik vanochtend op.
Je leert weer de kleinere dingen waarderen, vanmiddag miste ik wel de cola light bij mijn brood. Had er gewoon zin in. Vanochtend om 05.00 uur opgestaan om naar yoga te gaan, had flink last van mijn rug (nog steeds) en kreeg tijdens yoga ook andere oefeningen. Ze willen me ook helpen mijn spieren sterker te maken.
Ze zijn wel aardig hoor, een paar zijn wat apart maar dat is gewoon het soort mensen. Ieder in zn waarde laten he zullen we maar zeggen. Gisteren vroeg ik wat dingen aan iemand en die liet merken dat er teveel vragen op m af kwamen. Nou ja zoveel waren het er niet, maar verder was leuk werken met m hoor. Gisteren en vandaag half gewerkt en lekker relaxen, dat kan hier volop. Wat dat betreft kun je hier helemaal tot rust komen, heb ook gevraagd of ik langer kan blijven en dat kan, blijf nu 3 dagen langer en ga dan terug naar Sydney voordat ik mijn rondreis naar Alice Springs ga doen.
Er is nog een meisje bijgekomen op de kamer en het is een meisje die voor een personal retrait komt. Ze blijft 4 dagen en dan is er Nicole nog die bijna klaarkomt als ze praat, nee hoor geintje maar praat echt Duits Engels. Wel grappig hoor.
Ik heb weer fotos op de site gezet waaronder 1 met een stip en dat was van een klas die ik gevolgd heb en vanmiddag lag ik te slapen tijdens yoga nidra en dat mag dan ook.
Gisteren ook 40 minuten gelopen om proberen bereik te hebben met telefoon en dat had ik ook 10 seconden en ben toen maar naar receptie gelopen om telefoonkaart te kopen, lachen he
Nou ik zal m afsluiten zoals we hier een les afsluiten.
Hariom tatsat (handen vouwen en dan dat zeggen)

  • 18 Oktober 2010 - 18:37

    Papa En Mama:

    Verslag ziet er indrukwekkend uit en fijn dat je 3 dagen langer kunt blijven,misschien kom je er helemaal uitgerust vandaan en kun je vol nieuwe energie aan de rondreis beginnen.We wensen je nog hele fijne dagen, terug in de natuur, toe en we gaan nu nog even foto's bekijken. Als het goed is heb je via Erica de foto's ontvangen van onze nieuwe kostganger, hij is erg leuk, druk maar daar is het een jonge hond voor, en ook erg lief(tot nog toe).Nou meisje geniet nog wat dagen van de rust (en het werken) en tot gauw, op de site.
    xx papa, mama en Polly

  • 19 Oktober 2010 - 10:26

    Ursula:

    Hey stoere heidi!!!
    Wat een indrukwekkende reis weer, een hoop indrukken en een prachtige natuur heel wat anders dan werken op de camping in Italie. Geniet van al het moois om je heen en laad je "batterij" goed op!! Ik vind het superstoer dat je dit zo in je 1tje onderneemt..... enne ik heb gister een half uur hard gelopen dus als je terug komt hoop ik jouw tempo bij te kunnen houden, kunnen we een keer samen gaan!
    veel plezier nog,
    Groetjes Ursula

  • 20 Oktober 2010 - 21:02

    Buufje:

    Ha die Heidi.
    Ik moet lachen om dat je 40 minuten heb moeten lopen om berijk te krijgen op je mobiel ik vindt super cool van je.
    Xxxxxxxxxxjes buufje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mangrove Creek

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 150331

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: