Geen vlees... en geen bereik - Reisverslag uit Mangrove Creek, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Geen vlees... en geen bereik - Reisverslag uit Mangrove Creek, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Geen vlees... en geen bereik

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

16 Oktober 2010 | Australië, Mangrove Creek

Dat is toch wel wat er boven uitsteekt hier en dat is dat het hier vegetarisch is. Gisteren een reis van 2,5 uur gehad, zat in een schoolbus tussen allemaal kinderen en die waren me een partijtje druk!! Maar goed, in de middle of nowhere worden we afgezet (er zitten in de bus nog 2 mensen die naar het resort gaan).
De omgeving waar we zitten is erg mooi, maar vooral rustig. Vind het wel spannend allemaal hoor, lig bij een Duits meisje op de kamer die bezig is Engels te leren en met 8000 euro op stap is om een jaar naar Australie te gaan en heeft geen werkvisum, maar een toeristenvisum en heeft al op meerdere plekken gewerkt tegen kost en inwoning.
Maar goed, we krijgen te horen dat er ook slangen gesignaleerd zijn, dit omdat het wat warmer wordt. Gelukkig nog niets gezien..
Het avondeten bestaat uit een soort rijstpuree, pompoen,wortel en brocoli. Je hoort het; mijn favoriete eten. Vanochtend eten we polenta (soort pap) met soort appelmoes, stukjes banaan en allerlei mengels, o ja en ook yoghurt. Al iets beter..
Vanochtend eerst buiten geholpen sla plukken voor vanavond en vanmiddag het eten en daarna in de keuken geholpen met snijden, schoonmaken etc van eten. Zag ook het eetschema van een week en geloof dat we maandag iets met brood hebben, verwacht er alleen nog niet veel van. We zullen het zien, sta overal open voor. Heb chocolade mee, ga daar nu heel spaarzaam mee om.
Gisteravond ook al mee gedaan met een dienst en gezongen en dat was wel lachen hoor. Erna zo rond half 9 afgelopen en dan is het stil, mag er niet meer gepraat worden tot na het ontbijt.
Ja mensen, je krijgt het niet voor niets, maar goed ik ga weer even terug, heb al wel wat fruit gepikt voor als ik s avonds nou trek krijg als ik het eten toch niet zo lekker vind. Begon gisteren zo enthousiast maar kreeg het toch niet helemaal weg..
Verder kijk ik op mijn telefoon en zie dat ik niets nada bereik hier heb, dus dat wordt m niet alleen, alleen internet dan wat hier wel is en gratis ook nog.
De bel gaat; duty calls.

  • 16 Oktober 2010 - 14:18

    Papa En Mama:

    Nou dat klinkt allemaal gezond hoor maar 't gaat je zeker lukken en misschien ook wel bevallen.We hebben vandaag Polly opgehaald en toch nu toe 2 keer naast de bak geplast en 1 keer in de bak gepoept dus dat is dan weer een meevaller!!(hahaha) maar 't zal best wel goedkomen, de aanhouder wint, of nietan. Wel vervelend voor jou dat je telefoon geen bereik heeft maar internetten is ook okè, toch? Zo blijven we in elk geval op de hoogte. heel veel liefs vanuit een zonnig maar fris Driel. xx papa en mama

  • 17 Oktober 2010 - 07:35

    Buufje:

    He buurmeisje daar ben ik weer ben een poosje oppassen geweest jawel ook op een jonge hond hij heet SEM en is een ITALIEAANS ras CANE CORSO wordt een stuk groter als POLLY {wordt ongeveer heup hoogte bij mij}maar mama is gisteravond met POLLY even bij mij geweest wel leuk klein hondtje.maar ik lees van je dat het aan poten is en geen vlees .... en bereik heb nou daar leer je ook van zal ik maar zeggen {als je thuis bent lach je er om toch }ik ben nu aan het ontbijten en Sjennie even uitlaten een douchsje dan bardient draaien lekker ouwe hoerenen blijven lachen zal ik maar zeggen {genoeg mee gemaakt } RKSVDRIEL moet thuis tegen sport club ORANJE dus wordt weer een zware dobber. Nou ik zal maar zeggen tot het volgende berichtje en geniet er van meisje dan kan je er altijd op terug kijken en vertellen met foto's.
    xxxxxxxxxxxxxjes buufje

  • 17 Oktober 2010 - 10:39

    Gijs:

    Hey die Heidi,

    Leuk wat van je te lezen. Is daar alleen wel erg rustig zoals ik begrijp. Vooral dat niet meer praten lijkt me wel erg vreemd. Verder wel goed daar? Hoop 't. We zien je snel weer. Blijf je volgen.

    xXx Gijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mangrove Creek

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 150417

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: