Wat zal ik er over zeggen - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Wat zal ik er over zeggen - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Wat zal ik er over zeggen

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

17 Mei 2011 | Italië, Salionze

Hallo allemaal, zit er inmiddels 1,5 maand en er is weer een hoop gebeurd. Zonder teveel in details te treden is het soms wel moeilijk zoals ik al in het vorige verslag schreef. Afgelopen weekend was er een breekpunt toen ik mijn werk in overleg met iemand anders neerlegde en ook behoorlijk overstuur was. Ik kon gewoon even niet meer. Heb een flink potje zitten huilen bij mijn vriend Emanuel en heb s middags met 2 andere collegas even peschiera del garda onveilig gemaakt. Nou ja alleen de Lidl en het centrum dan..
Ik kom er gewoon ook vaak weer achter dat ik te sociaal ben en nu is er niets mis met sociaal zijn, maar is ook wel eens fijn als dingen van een andere kant komen. Bijvoorbeeld het koken, vind het echt niet erg om te koken maar als een ander het wil doen is ook prima. Weet ook wel dat ik dingen naar me toe kan trekken maar probeer ook dingen uit handen te geven hoor. Die bewuste zaterdag toen ik terug kwam uit peschiera zou ik in eerste instantie met iemand mee gaan om wat te gaan drinken en toen we langs mijn huisje reden kwam opeens mijn nieuwe engelse vriendin (20 jaar, lig helemaal in een deuk om haar)Lauren met 2 glazen wijn aanzetten. Nou ja, dat is toch geweldig of niet, ze wist ook wat er was gebeurd en dat ze daar stond dat was net of het uit een film kwam. Dat deed me zo goed. s avonds gingen we eten en drinken bij haar met zon beetje de hele groep die we op dit moment hebben, dus dat was wel gezellig hoor!! Kon de dag erna uitslapen en na het een en ander bepraat te hebben ging ik met Emanuel naar een winkelcentrum in de buurt, want die was open op zondag. Nou dat hebben we geweten, want het was echt verschrikkelijk druk, niet normaal. Maar we hebben ons even vermaakt aan de drukte en de file waar we van tevoren al in stonden. Dus dat was de zondag weer. Tja wat doe ik verder de hele dag, overdags niet maar s avonds vooral wijn drinken en ook weer flink roken. Ja sorry mensen maar ik ben zwak. Maar maak wel het een en ander mee en dat maakt me zwak. Verder heb ik het wel gezellig in mijn huisje met Michelle.
Maar nogmaals ik heb weer een hoop geleerd voor nu en ook al ben ik er nog niet het maakt me nu al sterker en soms ook weer boos, dat ik mezelf een trap onder de kont wil geven dat ik zon softie ben. Maar mijn tijd komt nog.
Het woordje karma heb ik ook al voorbij horen komen..
Verder geniet ik weer van het mooie weer en oja heb ook een kaartje geboekt voor een concert in de Arena in Verona, we gaan met een hele groep. Een soort tmf awards van Italie maar dan met 20000 man.
En voordat ik het vergeet ik ben ook naar Italiaanse les geweest met Emanuel en dat was vooral veel informatie,maar wel interessant,kortom het komt wel goed met dat Italiaans en anders maar niet. Kan me langzaamaan steeds meer verstaanbaar maken, maar dat komt ook doordat ik goed probeer te luisteren naar wat de mensen zeggen
Tot snel allemaal, ik hou me aanbevolen voor moppen, nee niet om te poetsen.
ciao

  • 17 Mei 2011 - 08:48

    Russell:

    Heidi, moet je eens even luisteren; ik vind het rot dat jij het moeilijk hebt en zou graag met mijn baasjes naar jou toe komen, maar dat durven baasje en vrouwtje niet. Maar je bent niet de enige die het rot heeft hoor, ik MOEST namelijk gisteren weer eens onder de douche van het baasje, de eikel. Had ik toch ff helemaal geen zin in! Stond ik daar, als hond zijnde, als een verzopen kat onder de douche. Hoe bedoel je, je afkomst voor schut zetten!! Ben een hond, geen KAT! Maar ja, baasje vind mij nu weer een mooi hondje(alsof ik dat nog niet was).Verder alles ok hier, zit nog steeds alles en iedereen achterop buiten en doe lelijk tegen iedereen, ze moeten toch weten wie er de baas is hier, of niet dan!!
    Nou Heidi, dikke lik van mij, de groetjes van de baasjes en mini me in de buik van het vrouwtje, en we skypen he!!!

    Dikke poot, Russell

  • 18 Mei 2011 - 15:06

    Anneli:

    Hi Heidi,
    Leuk om weer je berichtjes te lezen.
    Ik ben heerlijk op vakantie geweest in Zuid-Afrika en kan er nu weer lekker tegenaan. Gisteren zijn de examens begonnen, dus het wordt weer nakijken tot aan de kleine uurtjes!

    Liefs.

  • 18 Mei 2011 - 20:20

    Polly:

    Nou vooruit als vriend Russell wat kan schrijven dan moet ik het toch ook kunnen?? Het vrouwtje heeft het bovenste verhaal aan me voorgelezen en ik zal je effe(jaja ik kan al een beetje Driels) zeggen, woef, dat je het eigenlijk wel goed doet, mij staan ze echt niet op te wachten met een glas drank, vooral afgelopen maandag niet. Wat denk je wat......ik vond ergens een plekje in de heg waardoor ik bij de achterburen (Cor en Toos) in de tuin kon komen. Denk je nou echt dat ik de weg terug wist te vinden??Niet dus!!Op een gegeven moment roept het vrouwtje me dus ik dacht, die tuin omwoelen dan hoort ze me vast wel, en ja hoor ze kreeg me door.
    Is ze naar die mensen toegegaan en wat denk je wat die gezegd hebben??
    "Nou Anja dat de kleinkinderen een bal over de heg gooien is nog daar aan toe maar om de hond over de heg te gooien wordt wel een beetje te gek(HAHAHAHA). Maar ik was echt wel blij om het vrouwtje weer te zien dus ben ik (echt) rustig mee naar huis gegaan, aan de riem wel te verstaan. Nou dat waren mijn belevenissen van deze week en ik wil je hierbij een lekkere natte lik geven en we zien elkaar wel weer op de Skype.doeiwoefdoei! O ja ook nog de woefen van het baasje en het vrouwtje

  • 21 Mei 2011 - 11:38

    Sjennie:

    Hallo Heidi.
    Ik kan niet achter blijven bij die mooie verhalen van de jongens [Russell en Polly] ik heb er wel om gelachen met mijn baasje vooral in de tuin bij Cor en Toos heb Polly goed gedaan he' maar gaat het goed met je gewoon de beuk er in meid doet mijn baasje ook als het niet loop zo als het lopen moet en dan moet ik mijn oor dopjes in doen want dan geniet de hele buurt met de muziek mee op de radio dus een idee voor jou om de stress een beetje kwijt te raken nou genoeg geblaf oja ik moet tegen woordig in de keuken als mijn baasje weg gaat want ik ben ook ondeugend als ze weg is spring ik op de bank en iedereen die voor bij komt begin ik te blaffen en hou niet meer op dus eigen schuld dikke bult toch dat ik de keuken zit maar ik word er wel verwend als het baasje weg en als ze thuis komt met koekjes en lekkernij .nou Heidi dat is mijn story en ik moest van mijn baasje vragen of je de mopjes zijn aan gekomen ???
    xxxxxjes van mijn baasje en een pootje en een likje van SJENNIE.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 150272

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: