Waar haal ik toch de kracht vandaan - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Waar haal ik toch de kracht vandaan - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Waar haal ik toch de kracht vandaan

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

02 Juni 2011 | Italië, Salionze

Af en toe heb ik dit gedacht de laatste week want wat er allemaal gebeurd is. Ze wilden eigenlijk dat ik zou vertrekken van de camping, maar ik ben er nog steeds... Maar wat een hel heb ik doorgemaakt de afgelopen week. Ik zal wederom niet teveel in details treden omdat veel mensen dit kunnen lezen, maar kan je wel vertellen dat ik me doodongelukkig heb gevoeld en nu vaak denk waar ik toch de kracht vandaan heb gehaald. Ik heb een hoop lieve mensen om me heen die me er doorheen geholpen hebben, maar ik heb het vooral zelf gedaan en daar ben ik dan ook wel weer trots op. Schuldgevoel heb ik ook wel gehad,maar vooral weer het doorzettingsvermogen wat toch in me schuilt en wat mijn vader altijd zegt het respect wat ik toch afgedwongen heb? Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat het op het moment lekker gaat, ben weer in mijn element als ik buiten aan het werk ben en niet meer alleen in de receptie werk. Ook al regende het voornamelijk gisteren en vanochtend maar heb weer heerlijk gewerkt! Heb leuke collegas om me heen, wel een stuk jonger maar dat vind ik niet erg hoor, voel me er ook jong door, haha (oud wijf he) Nou die boeren komen er ook lekker uit, just go with the flow. Je hoort er hier alleen bij als je een flink boer hebt gelaten en dat stimuleren we ook bij de nieuwelingen, nog 1 iemand en dan is de groep compleet!! Vandaag ook weer naar Italiaanse les geweest en wat is het toch moeilijk maar probeer het wel af en toe bij de gasten. Het lukt een beetje,maar denk teveel na als ik wat wil zeggen, ga er meer mee aan de slag. Vandaag en gisteren erg druk weer geworden op de camping, mede ook door hemelvaart, een hoop italianen zijn vrij en die zijn ook weer massaal gekomen. Hele bussen vol, nee niet echt maar wel veel mensen gekomen. Vanavond en gisteren in het restaurant op de camping gegeten en niet om ze een veer in de .... te stoppen, maar erg lekker!!
Morgen nog een dagje werken en dan eindelijk komen mijn ouders waar ik erg naar uitkijk vooral ook omdat het nog spannend was of ik er nog zou zijn en zie hier ik ben er nog!! En dan over 3 weken dat andere lawaaiapparaat, mijn lieve zus, waar ik ook erg naar uitkijk (en gijs natuurlijk!!) Maar goed ga even lekker op mijn laptop naar een mooie serie kijken die ik van een collega overgenomen heb en dan lekker slapen, want moe ben ik wel s avonds en slaap op zich lekker, maar merk wel s nachts en s avonds dat ik niet teveel moet drinken omdat ik dan moet plassen en nee de emmer heb ik niet in de tent, dus houd ik het vaak op maar oh wat moet ik nodig dan s ochtends... Niet goed Heidi, ja ik weet het..
Nou lieve mensen, ik ga genieten van de serie en mijn nachtrust en dan morgen nog een dagje werken en dan ben ik lekker 2 dagen vrij... en ga genieten van mijn familie (en het huisje natuurlijk waar ik in ga slapen, hihi)
Ciao

  • 03 Juni 2011 - 11:02

    Henk Van Haeften:

    Eigenlijk is dat een retorische vraag. Het antwoord weet je al. Het zit 'm in je kracht, in je mens-zijn en in je opvoeding.
    Ga er voor, want je kunt het.

    Henk

  • 03 Juni 2011 - 11:51

    Papa En Mama:

    Zo zie je maar weer.....de aanhouder wint!!!!We gaan in elk geval straks genieten met elkaar en we zeggen maar zo.........see you later!!!!
    xx papa en mama

  • 03 Juni 2011 - 16:41

    Lawaaiapparaat!!!:

    Ja! Bereid je maar vast voor! Want voor je het weet zijn we er!!
    Veel plezier met papa en mama!
    Polly heeft het prima naar zijn zin hier,hij hangt al net zo als bart over de bank om naar buiten te loeren haha

    X

  • 04 Juni 2011 - 09:02

    Ursula:

    You go girl!!!! Je kunt meer aan dan je denkt.......

  • 05 Juni 2011 - 13:29

    Mieke De Boer:

    hallo heidi ik heb het altijd al geweten ,jij laat niet met je sollen.en daar zijn wij trots op je bent een kanjer.nou heidi hele fijne dagen met je ouders en dan met erica en gijs groetjes mieke en henk.

  • 11 Juni 2011 - 16:33

    Greet Geerink:

    Het heeft even geduurd maar hier ben ik dan.
    Wat goed van je dat je het nog steeds vol goede moed bent.
    Het weer doet natuurlijk ook veel.
    Maar ik ben trots op je.
    O ja zal ik al vast een trouwdatum uit zoeken?

    groetjes Greet

  • 13 Juni 2011 - 20:05

    Trudi:

    Lieve Heidi,: in 1 zin : go for it girl !!!

    Meid , wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen... aldus Bassie ( van Adriaan),

    De kracht om door te gaan , lukt jou omdat je een krachtig, prachtig mens bent !!

    Liefs Trudi

  • 05 Juli 2011 - 18:43

    Daisy:

    He he, ik was je site kwijt maar heb je gevonden. Ik heb je verhaal gelzen heftig..... zal blij zijn als je er weer bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Salionze

Italie, deel 2

Recente Reisverslagen:

17 December 2011

Het afsluiten van een hoofdstuk

06 Oktober 2011

Ben er klaar mee en klaar voor..

24 September 2011

De laatste loodjes...

15 September 2011

Net of ik niet ben weggeweest

11 September 2011

Terug van weggeweest...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 150263

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: