Tis zoooo warm... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Tis zoooo warm... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Tis zoooo warm...

Blijf op de hoogte en volg Heidi

28 Juli 2012 | Italië, Bucine

Nou ja, wat moet ik hier nog aan toevoegen, het is echt al weken erg warm hier. Vorige week was het even wat minder en dan ook echt stukken minder, maar 21 graden en oh wat genoot ik daarvan! Veel gasten die net aankwamen vonden het ook wel prettig dat het wat minder was op het moment dat ze spullen moeten uitpakken en gasten die er al wat langer waren vonden het ook prima. Het was even goed zo, maar helaas (wat klinkt dat he) is de flinke warmte weer terug en dan bedoel ik ook temperaturen van rond de 40 graden en dat is zo vermoeiend, dat voelde ik ook op het moment toen het wat minder was. Dan merk je pas wat de warmte met je doet. Heb ook veel geslapen op de dagen dat het even wat minder warm was
Overdags en ook nu word ik er zo moe van als het zo warm is en s avonds leef ik weer helemaal op, maar ja dan moet ik slapen he...
Je ziet hier de omgeving weer veranderen en dan bedoel ik dat alles een gouden kleur krijgt, ook vanwege de warmte hoor, maar het is wel mooi om te zien. Van de week was ik in mn eentje weer even een dagje weg van de camping en heb mooie dingen gezien en toen zag ik dus ook onderweg hoe mooi dat het was.
Ondanks dat ik me weer hersteld heb van de vorige keer toen ik van alles voelde en ik me daar druk om kan maken(dit is gelukkig weer over!) voel ik me soms wel alleen. Als ik mensen om me heen wil, dan moet ik ze opzoeken, terwijl ik vorig jaar soms blij was als ik niemand om me heen had. Ik zoek ook geregeld mensen op hoor, maar vind soms zo saai alleen en als ik dan uren zit te wachten totdat mn gasten komen. Zit dan ook wel geregeld op internet, zou ook wel een lekkere siesta willen houden, maar in mn tent smelt ik weg en bij het zwembad liggen allemaal gasten.. Wat een verwend nest ben ik ook eigenlijk he..Nee het is nog maar een paar weken dat het druk is en dan word het minder druk en kan ik rustig aan gaan afsluiten en dan is het seizoen toch best wel snel gegaan hoor.
Maar voordat het zover is laat ik het me allemaal nog even smaken en geniet ik!
Ciao

  • 29 Juli 2012 - 01:41

    Papa En Mama:

    Lieve Heidi.
    Je verslag weer gelezen en we kunnen ons voorstellen (nou ja...)
    dat de warmte soms tegen gaat staan maar regen???? Na een half uur
    heb je het daar weer mee gehad.
    Maar een paar graadjes minder lijkt ons wel prettiger, vooral als je in een
    tent leeft.
    Heidi ........sterkte met de hitte en zoek toch af en toe de afkoeling(zwembad)
    op!!
    xxxxxxxx papa en mama

  • 29 Juli 2012 - 09:54

    Hallo Heidi,:

    Met ons gaat het goed.
    Bij jou is alles ook wel goed zoals ik gelezen heb.
    Het schiet ook al weer aardig op jou verblijf in Italie.
    Wanneer kom je weer naar nederland, weet je dat al??
    Wat ga je hier doen als je weer thuis bent of weet je dat nog niet?
    Hou je goed en geniet nog van de vrijheid die je daar toch wel hebt.
    Hartelijke groetjes en tot wederhoren, Toos,Theo en henk.

  • 01 Augustus 2012 - 19:22

    Mieke De Boer:

    hallo heidi, als ik het verhaal zo lees geniet je nog steeds ,zon ,wijntje en een lekker hapje .
    hier is het met het weer hollen of stil staan.hoop dat met de speelweek beter is.

    groetjes mieke .ciao.

  • 12 Augustus 2012 - 17:01

    Mieke De Boer:

    hallo heidi.
    hoe is het met je.
    ik heb de foto gezien van jou in de lucht geweldig ik doe je niet na.kanjer.
    hier is alles goed en de speelweek hebben we weer gehad ,de vakantie zit er weer op .


    geniet van alles .ciao vliegende hollander.

    gr mieke de boer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 150317

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: