Tja... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Tja... - Reisverslag uit Bucine, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Tja...

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

15 Juli 2012 | Italië, Bucine

Weet dat het al weer bijna 2 weken geleden is dat ik er iets op heb gezet, maar mis een beetje inspiratie omdat ik het idee heb dat ik dan alleen maar dezelfde dingen erop zet.. Misschien terwijl ik nu aan het typen ben komen er vanzelf dingen weer in me op die ik jullie dan weer vertel.
Het hoogseizoen is nu bezig en dat betekent vooral een hoop kinderen, de eerste week had ik ook echt het idee dat het gemiddelde qua kinderen in Nederland hoog ligt. Zon beetje elk gezin had 3 of 4 kinderen. Weinig mensen met maar 1 kind, dus ineens had ik tig kinderen rond lopen. Die groep vertrekt al weer bijna, want de meesten blijven 2 weken en na dit weekend kom ik dan ook echt voor het eerst vol te zitten. 28 tenten vol en dat voor iemand alleen, van te voren dacht ik dat het heel veel werk zou zijn, maar moet zeggen dat ik ook nog steeds heel veel tijd overhoud. Dit betekent 2 dingen, namelijk dat ik dan nog steeds veel kan nadenken, waar ik soms van baal en aan de andere kant dat ik toch wel veel vrije tijd heb. Om iets te doen moet ik dan wel van de camping af. Dit is me van de week wel een aantal keren gelukt, maar een hele dag nog niet, helaas. Wil wel weer een keer een hele dag weg, maar denk ook voorlopig niet dat dat lukt, heb zon beetje elke dag wel aankomsten.
Heb het momenteel ook weer een beetje moeilijk met mezelf en hoewel ik het aan de ene kant niet wilde opschrijven doe ik het wel, omdat het juist weg te drukken soms meer energie kost dan het toe te laten. Waar het door komt is dat ik dan weer dingen voel waar ik me druk om maak. Ik weet dat het jammer is dat ik dat doe, maar ook dit hoort bij mij. Ook merk ik dat ik het echt prima vind om alleen te zijn, maar dat ik toch ook wel heel graag onder de mensen ben.
Als ik naar mezelf kijk en wat ik doe dan ben ik ook echt wel trots, maar nogmaals ik ben niet van steen en dit houdt me nu even bezig.
Van de week kwam ik wel tot de ontdekking toen ik in de jury van de talentenshow zat, de animatie is bezig sinds vorige week, dat ik kinderen toch nog steeds erg leuk vind. Weer een stukje teruggevonden! Dat deed wel iets met me toen ik daar zat en die kinderen zag dansen, zingen.
Op maandag organiseren we nu een marktje op de camping waarbij ik in naam van Vacansoleil pannenkoeken sta te bakken en dat soms bij behoorlijke temperaturen. Maar ik vind het, ondanks dat het best wel wat werk is, erg leuk om te doen. Heb s avonds dan ook echt de pijp leeg..
Waar ik toch ook wel veel mee bezig ben is thuis, ik mis het toch wel zo nu en dan en dat is ook wel weer een doorbraak, haha. Om weer terug te gaan naar eerdere verhalen waarom ik hierheen ben gegaan 3 jaar geleden en nu dus zie ik inmiddels weer wat ik thuis heb en mis het dus wel. Zelfs het slechte weer af en toe, vooral als het zoals nu al ruim 5 weken erg warm is en er gelukkig vannacht wel een bui gevallen is, maar het vandaag al weer erg droog is en de temperaturen volgende week weer omhoog gaan.
Wat heb ik het af en toe warm gehad, pfff en was ook echt niet vooruit te branden. Niemand ook die me zegt wat ik moet doen, dat doe ik zelf en als ik daar naar kijk en hoe ik erin gestapt ben, wow dan denk ik ja! Ik heb al weer zoveel gewonnen hier en ondanks mijn moeilijke momenten kan ik ook kijken naar de mooie dingen hoor. Maar tis soms gewoon moeilijk en vooral dan als je alleen bent. Maar ik ben een doorzetter, dat weet ik inmiddels van mezelf en het is alweer bijna eind juli (nou ja, 15 juli, maar rond af naar boven he..)
Nou, tot snel en ik wens jullie allemaal de zomer toe! (je mag best een beetje van me hebben, een beetje dan he!)
Ciao

  • 15 Juli 2012 - 13:32

    Erica En Gijs:

    Wij zijn ook heel trots op je en missen ook jou. Zou zo graag live laten zien waar we wonen,maar dat komt goed in oktober!! We weten dat jij het daar naar je zin hebt en dat doet ons goed en kijken er naar uit in September naar je toe te komen
    Xx

  • 18 Juli 2012 - 01:26

    Papa En Mama:

    Lieve Heidi.....tja wat moet je hier nu op zeggen/schrijven. Weet in elk geval dat we supertrots op je zijn en ik denk dat er meer mensen zo over denken. Wat je doet doe je goed en dat weet je maar elke dag is weer een andere en probeer van elke dag te genieten (wat je ook wel doet) en ut kum allemoal goed. Met het weer zouden we dolgraag hier willen ruilen Polen had trouwens ook de koperen ploert aan de hemel staan en hier is tie al bij een politiebericht op t.v. geweest dat ie gestolen zou zijn, maar er zijn nog geen meldingen binnen gekomen dat ie gevonden is, hahaha.
    heel veel lieve groeten van ons en van Polleke een vette natte slurp-lik. xxx

  • 19 Juli 2012 - 10:25

    Mieke De Boer:

    hallo heidi.ik wil alleen maar even zeggen je bent goed bezig en fijn aan het genieten .vooral zo door gaan.ciao mieke

  • 22 Juli 2012 - 10:19

    Ursula:

    Hey daar...heb je verslag weer gelezen...met ups en downs...maar wel fijn dat je weer wat nieuwe inzichten hebt!! in oktober lekker naar huis en dan weer verder kijken..komt wel goed
    x Urs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bucine

Toscane

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2012

Ik ga slapen, ik ben moe

21 September 2012

Op weg naar een nieuwe start…

12 September 2012

Een ‘verrassende’ tegenvaller...

05 September 2012

Afbouwen is begonnen...

27 Augustus 2012

De laatste loodjes...
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 150374

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: