Lieve Heidi - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Lieve Heidi - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Lieve Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Augustus 2016 | Frankrijk, Collioure

Deze onderstaande vragen kreeg ik vandaag te horen van collega's en geloof ook absoluut dat voor een ander sommige dingen van mij snel beoordeeld zijn, maar als je me echt zou kennen zou je weten dat ik al zo verandert ben en dit eigenlijk maar een klein, maar zeker niet onbelangrijk stukje is.. (Maar voor mij iets meer dan voor die ander dus..)
Hoe lang doe je dit werk al? dus hoe lang maak je je al druk om van alles? Nou ja niet alleen tijdens mijn werk maar altijd eigenlijk al. Soms confronterend om te horen en ja ik maak me vaak druk om van alles, schreef t al vaker; sla t er uit. Nee ik weet tegenwoordig wel beter, moet dit stukje accepteren maar moet ik t ook echt iedereen gaan uitleggen? Misschien gebruik ik nu even dit middel daarvoor en nee ga niet alles aan de grote klok hangen, want misschien moet ik dan met iemand gaan praten.. haha ik weet wel beter.
Lieve Heidi, goedzak Heidi, liet altijd over me heen lopen Heidi, Heidi die meestal ja zegt (doe dit helaas nog te vaak) maar vooral oprechte Heidi..
Ik loop tegen het einde van het seizoen aan, ik ben moe en raak wat vaker geïrriteerd. Dat zou ook in mijn voordeel kunnen werken en snauw ik een x iemand af zonder van te voren het hele proces al in mijn hoofd gehad te hebben. Tja waar heb ik me dit seizoen nu niet druk om gemaakt, maar zonder het te negatief te maken, ben altijd en nog steeds erg betrokken in mijn werk. Ik geef om mijn gasten, leef me in,in tegenstelling tot niet iedereen dus.
Goh wat een uitgebreide check-in, dank u wel voor de informatie, uw Frans is goed genoeg. Dit zijn complimenten die alles dan compenseren. Want ook dit schreef ik wel eens eerder, ik ben goed in wat ik doe en gebruik dit juist (het werk) om te groeien in sterker worden in alles. Ja ik ben een softie, maar een lieve en aardige softie en bereid om aan mezelf te werken, al jaren.
Raak soms van slag om niets (in de ogen van anderen) maar in mijn ogen gaat het niet om niets. Maar echt als ik alles zou moeten uitleggen...
Nog even en dan mag ik weer uitrusten, maar tot die tijd au boulot (aan t werk) en genieten maar ;-)

  • 25 Augustus 2016 - 13:09

    Papa En Mama:

    Lieve Heidi.
    Mooi verwoord....wilde ik gewoon effe zeggen.
    We zijn trots op je....
    ♡♡♡.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Collioure

France 2016

Encore une fois, la derniere fois...

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2016

Van alles naar niets; vakantie

24 Augustus 2016

Lieve Heidi

10 Augustus 2016

Frustratie

09 Juli 2016

Verhuizing=verandering=van slag

02 Juni 2016

?
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 616
Totaal aantal bezoekers 150228

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: