Lieve Heidi - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Lieve Heidi - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Lieve Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

24 Augustus 2016 | Frankrijk, Collioure

Deze onderstaande vragen kreeg ik vandaag te horen van collega's en geloof ook absoluut dat voor een ander sommige dingen van mij snel beoordeeld zijn, maar als je me echt zou kennen zou je weten dat ik al zo verandert ben en dit eigenlijk maar een klein, maar zeker niet onbelangrijk stukje is.. (Maar voor mij iets meer dan voor die ander dus..)
Hoe lang doe je dit werk al? dus hoe lang maak je je al druk om van alles? Nou ja niet alleen tijdens mijn werk maar altijd eigenlijk al. Soms confronterend om te horen en ja ik maak me vaak druk om van alles, schreef t al vaker; sla t er uit. Nee ik weet tegenwoordig wel beter, moet dit stukje accepteren maar moet ik t ook echt iedereen gaan uitleggen? Misschien gebruik ik nu even dit middel daarvoor en nee ga niet alles aan de grote klok hangen, want misschien moet ik dan met iemand gaan praten.. haha ik weet wel beter.
Lieve Heidi, goedzak Heidi, liet altijd over me heen lopen Heidi, Heidi die meestal ja zegt (doe dit helaas nog te vaak) maar vooral oprechte Heidi..
Ik loop tegen het einde van het seizoen aan, ik ben moe en raak wat vaker geïrriteerd. Dat zou ook in mijn voordeel kunnen werken en snauw ik een x iemand af zonder van te voren het hele proces al in mijn hoofd gehad te hebben. Tja waar heb ik me dit seizoen nu niet druk om gemaakt, maar zonder het te negatief te maken, ben altijd en nog steeds erg betrokken in mijn werk. Ik geef om mijn gasten, leef me in,in tegenstelling tot niet iedereen dus.
Goh wat een uitgebreide check-in, dank u wel voor de informatie, uw Frans is goed genoeg. Dit zijn complimenten die alles dan compenseren. Want ook dit schreef ik wel eens eerder, ik ben goed in wat ik doe en gebruik dit juist (het werk) om te groeien in sterker worden in alles. Ja ik ben een softie, maar een lieve en aardige softie en bereid om aan mezelf te werken, al jaren.
Raak soms van slag om niets (in de ogen van anderen) maar in mijn ogen gaat het niet om niets. Maar echt als ik alles zou moeten uitleggen...
Nog even en dan mag ik weer uitrusten, maar tot die tijd au boulot (aan t werk) en genieten maar ;-)

• 25 Augustus 2016 - 13:09

Papa En Mama:

Lieve Heidi.
    Mooi verwoord....wilde ik gewoon effe zeggen.
    We zijn trots op je....
    ♡♡♡.