Van alles naar niets; vakantie - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Van alles naar niets; vakantie - Reisverslag uit Collioure, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Van alles naar niets; vakantie

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

09 Oktober 2016 | Frankrijk, Collioure

En toen was er vakantie...
Tja en toen wist ik heel vaak even niet meer wat ik met zoveel vrije tijd aan moet. Moet ik iets doen of juist helemaal niets doen. Wat is helemaal niets doen dan? Ojee..
Na bijna 7 mnd werken, veel werken is daar ineens die vakantie, of zal ik het gewoon ww noemen. Na al die jaren had ik graag nog wel even door willen gaan, mijn lijf steeds minder. Dat voel ik namelijk wel, de vermoeidheid. Mijn benen zijn moe, mijn lijf is moe..
Maar helaas, het blijft bij een seizoens contract en heel eerlijk, even een beetje rust na al die tijd is niet verkeerd. Maar hoe vul ik die tijd dan in? Daar ben ik nog even zoekende naar.
Ria is nu hier bij mij en vind alles prima, tja maar als ik het zelf dus nog niet helemaal weet. Heb vanmiddag even een tukkie gedaan, opoe was moe ;-) nadat ik me er eerst tegen verzette..
De afgelopen werken waren best hectisch, ben nog even naar Nederland geweest om mijn familie te verrassen en dat onder andere was erg spannend, soms hectisch, erg emotioneel (voor mij, vooraf al) en gelukkig wel even fijn.
Weet tegenwoordig steeds meer over mezelf en ondanks dat ik t wilde, was t veel.. Ik was bang om te vliegen, bang voor alles vooraf en had t erg moeilijk vooraf..
Mensen om me heen die t moeilijk hadden/hebben en dat vind ik ook erg moeilijk. Ik ben een gevoelig mens, dat is een goede eigenschap maar soms ook iets minder fijn.
Aanstaande winter die steeds dichterbij komt en waarin ik het eens ander wil gaan proberen, binnenkort wil ik daar meer over vertellen, maar tot die tijd ga ik eerst uitzoeken hoe ik vakantie ga houden, mijn vrije tijd hier in Frankrijk ga invullen.
Want weet je, van alles naar ineens niets... Dat is gewoon even wennen.
Fijne avond!
A bientot

• 09 Oktober 2016 - 20:24

Adela:

Dag Heidi,

Top hoor dat je zo hard werkt, voor alles een tijd hé. Je hebt t verdient om nu te relaxen! Er zijn vast veel wensen om uit te voeren. Soms zijn deze in gedachte nog niet helder dus meid.... Take the time to make it clear! Schrijf ze op, maak een wishlist of een moodboard..
    Neem je "Heidi-Time".

Veel liefs, Adela XXX

• 09 Oktober 2016 - 23:23

Korrie:

Lieve Heidi,

Laat het over je heen komen en op je af komen. Je hebt superhard gewerkt en dan is het logisch dat niks doen vreemd aanvoelt. Dus nu ook:luisteren naar je lijf en vooral toegeven als het om rust vraagt. Ik denk dat ook je hoofd nog helemaal leeg moet worden gemaakt.
    Lekker ontspannend inspannen. Ga samen fijne, leuke dingen doen. Veel plezier maken en vooral niks MOETEN.

Trusten,

• 10 Oktober 2016 - 01:28

Thuis:

Lieve Heidi.
    Wij zeggen maar 1 ding en dat is FIJNE VAKANTIE en geniet van je vrije tijd

• 15 Oktober 2016 - 14:25

Ria:

Lieve Heidi.

Ik kan me voor stellen dat jou lijf moe is na het harde werken.
    En dat je nu aan vakantie toe bent.
    nu ik bij jou ben en je vraag aan mij wat zullen we doen dat ik het helemaal
    Aan jou over laat als je een slaapje wil doen doe je dat .
    We leven gewoon lekker rustig veel gepraat en dat is ook goed voor een mens.
    Dan zeg ik volg je hart niet geschoten is altijd mis toch
    Dan kan je nooit zeggen had ik het maar gedaan!
    Jij zegt dat je beetje bang was met vliegen nou ik stap voor geen goud in een vliegtuig
    Ik kom met de TCV met een dag ben ik bij je