Chinatown en de rest... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Chinatown en de rest... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Chinatown en de rest...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

03 November 2007 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteravond China town was best grappig het eten. We zaten aan een ronde tafel en kregen 1 voor 1 de gangen, eerst een loempia, toen soep en toen de rest. Dit zat er niet bij in, maar heb ik als optioneel erbij genomen. Ze zijn niet gek. Ook de cruise met de catamaran was optioneel, maar erg mooi. Wel koud, maar erg prachtig. We zagen gewoon de zon ondergaan. Ook dit is een stad die je niet in 1 dag kan bekijken, bij lange na niet. Had vandaag een kaart gekocht voor 11 dollar waarmee ik met elk vervoermiddel kon reizen, eerst heb ik bijna de hele ochtend in Chinatown rondelopen, kon er geen genoeg van krijgen van die kitch dingen. Erg leuk allemaal.. De naaktslaper viel gisteren toen ze uit de douche kwam en toen vielen de handdoeken af, moest van binnen wel even lachen, heb de rest toch al gezien haha. Maar verder is het best een race tegen de klok hier hoor om alles te kunnen zien en dan nog zie je niet alles. Heb net een tochtje in die soort tram van Full House gemaakt, erg leuk. Heel steil omhoog en weer naar beneden toe. Ik zit nu te internetten vanuit een warenhuis waar Nederland u tegen kan zegggen, zo'n beetje alles zit hier en dan nog geen le coque sportiv schoenen kunnen vinden. Ongelofelijk. Vanochtend het ontbijt was weer met gebakken aardappelen erbij, die Amerikanen zijn echt niet wijs!! Ga zo dadelijk nog even rondkijken en dan lekker eten, zo'n dag maakt je best wel moet maar dat is niet erg. wie weet hoe lang ik morgen weer in de bus zit??? Uhm,,verder zou ik best wel naar huis willen op zich vooral om weer gewoon Nederlands te kunnen spreken. Vannacht gaat de klok een uur terug, tenminste dat moet ik nog even navragen, want we vertrekken morgen om 0815 uur niet dat ik te vroeg of te laat ben. Dus dan is het tijdsverschil weer 9 uur, was nu door wintertijd in Nederland 8 uur. Oke, dit was m weer voor vandaag. Morgen naar het strand van Santa Barbara en maandag naar Hollywood, geloof ik. Tot ziens allemaal, groetjes

• 04 November 2007 - 17:23

Het Thuisfront:

Hoi meisje.
    Tjonge jonge 't is allemaal wat, wat je daar ziet en meemaakt. Ik denk dat je straks beslist een week nodig hebt om alles op een rijtje te zetten. Wel heel bijzonder hoor, we zijn heel beniuwd naar de film en de foto's eant de verhalen kunnen we lezen en horen maar de beelden??????????????We zijn benieuwd.
    En met die klok terugzetten heb je toch mooi een uurtje Amerika voor niks (ha ha ha)Nou geniet nog van de dagen die je nog hebt en aan het strand lekker relaxen!!!! We blijven je volgen.Liefs Papa en Mama

• 04 November 2007 - 19:42

Erica:

Hai....

Je hebt het toch nog wel naar je zin of niet meer???
    Wel vermoeiend allemaal en veel indrukken natuurlijk..
    Ben ook erg benieuwd naar foto`s en film..
    En die kilo`s die gaan er hier wel weer af!!!!

Groetjes Erica en ook van Gijs

• 04 November 2007 - 21:22

Wendy:

wat lees ik nou????je zou wel weer naar huis willen????dat zal anja leuk vinden om te horen(maar ja, als het alleen om de taal is!)spreek je toch lekker gewoon nederlands daar en verder de amerikaanse indrukken opdoen. nog een paar daagjes en het zit er alweer op.dus laat het allemaal nog maar gebeuren en geniet met volle teugen. want het is zo mooi, je weet wel:het U NI VER SUM!!! groetjes en tot gauw! hetty

• 04 November 2007 - 22:10

Buuf:

Hadiehai Heidi.
    Ik kan best geloven dat je iets bent aan gekomen, maar dat fiets en wandel je er wel af als je thuis bent.
    Bij de vacantie hoort ook lekker eten toch, mmmm lekkerrrrrrrrrrrrr.
    Maar nu je in de STATES bent geniet van alles dat op je af komt meid,
    En lekker luieren op het strand van Santa Barbara in de zon.
    Tot later.

grz. buuf. xXx.

• 05 November 2007 - 10:03

Esther:

Kom maar op met al je foto's...ik kan niet wachten! Geniet er nog even van!!
    Liefs Esther

• 05 November 2007 - 12:23

Jacco En Eef:

je ziet wel alle leuke dingen hoor!! Mooi man! Misschien dat je nog wel een bekend iemand tegen komt in Hollywood. Ik heb de nieuwe cd van celine dion voor jou gedownload, taking chances, de hele cd. Je zal vast weel de officiele willen kopen, maar dan kan je vast luisteren welke erop staan. Nou, heel veel plezier nog!!!

Groetjes

Jacco en Eef