Winderig!! - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Winderig!! - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Winderig!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

12 September 2008 | Verenigde Staten, Pensacola

Zo ,we zijn in het hotel, Ramada heet het. we zijn net naar het strand geweest, maar het waaide echt gigantisch hard!! Vanochtend was het ook echt super slecht weer. Zag op het nieuws dat Ike naar Houston ging en er een tornado onderweg naar New Orleans was. Spannend hoor, gelukkig maar dat we gingen dan.. Onderweg met een meisje gesproken die samen met haar vriend was. Uit Australie natuurlijk, net als vorig jaar weer een hoop mensen daar vandaan. Ze is heel aardig en oprecht geinteresseerd. Gisteren avond pizza wezen eten met 2 jongens, echt gigantisch veel was het maar erg lekker. Het ontbijt is erg zoet, muffins,. koeken en wel yoghurt en jus. Moeilijk hoor weer die verleidingen.. Maar heb het voorlopig wel gehad met de wraps, hahah. Het internet hier is gratis, gelukkig maar, haha. Gisteren kostte het me 5 dollar voor 20 minuten. Wast ik toch het moeilijkste vind van de hele reis is de contacten maken, dat blijft een issue, maar is wel een goede les voor me. Echt je leert er zoveel van om jezelf te zeggen op iemand af te stappen. Trok vandaag ook de stoute schoenen aan en ging op een groepje af en vroeg; is it oke to hang out with you, stoer he?? Eet een ijsje, moet italiaans zijn, maar vind het niet veel aan. Vanavond hebben we included dinner en morgen weer ontbijt, gelukkig. Ben al iets rustiger, maar blijft raar want die missisippi cruise had eigenlijk gisteren moeten zijn maar was dus al die dinsdag en toen was ik er pas om half 6. Gisteren de airboot ging niet door, want het weer was te slecht. Ben ook 2x nat geregend, knap he?? Verder heb ik er wel weer zin in, heb in het boek gekeken over orlando en heb echt super zin in disney en universal studios. Oja zondagavond of maandag is er een toga party met pizza. Beetje zelfde idee als vorig jaar met dat halloween. Zo, ga even koffer naar kamer brengen en dan even stukje lopen. Eten is pas over 2 uur of zo, oh nee 2,5 uur. Haha.
groetjes

  • 13 September 2008 - 03:36

    Buufje:

    Haaj Heidi.
    jajaja het is een beetje vroeg,maar dat heb je als je niet kan slapen.Maar ik lees dat je PIZZA 'S eet nou lekker man ik lust ze wel,maar de naam van het hotel Ramada ik dacht eerst je zit in MAROKKO ja ik bedoel ramadan!! lachen he' en lekker eten meid doe ik ook is goed voor je geest en lijf hahaha {doen we als je weer terug bent bij EETHUIS ALANYA} zo als we afgesproken hebben meid.maar de taal maakt niet zo veel uit toen ik in SPANJE zat deed ik het met handen en voeten en dan begrijpen ze ook wel nou dat was het tot later. buufje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pensacola

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 September 2008

thuis..

25 September 2008

gratis vanuit hotel

25 September 2008

vanaf times square,gratis nog wel!!

24 September 2008

Het kan erger!!

23 September 2008

Ongelofelijk, maar toch ook eenzaam
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 150252

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: