Winderig!! - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Winderig!! - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Winderig!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

12 September 2008 | Verenigde Staten, Pensacola

Zo ,we zijn in het hotel, Ramada heet het. we zijn net naar het strand geweest, maar het waaide echt gigantisch hard!! Vanochtend was het ook echt super slecht weer. Zag op het nieuws dat Ike naar Houston ging en er een tornado onderweg naar New Orleans was. Spannend hoor, gelukkig maar dat we gingen dan.. Onderweg met een meisje gesproken die samen met haar vriend was. Uit Australie natuurlijk, net als vorig jaar weer een hoop mensen daar vandaan. Ze is heel aardig en oprecht geinteresseerd. Gisteren avond pizza wezen eten met 2 jongens, echt gigantisch veel was het maar erg lekker. Het ontbijt is erg zoet, muffins,. koeken en wel yoghurt en jus. Moeilijk hoor weer die verleidingen.. Maar heb het voorlopig wel gehad met de wraps, hahah. Het internet hier is gratis, gelukkig maar, haha. Gisteren kostte het me 5 dollar voor 20 minuten. Wast ik toch het moeilijkste vind van de hele reis is de contacten maken, dat blijft een issue, maar is wel een goede les voor me. Echt je leert er zoveel van om jezelf te zeggen op iemand af te stappen. Trok vandaag ook de stoute schoenen aan en ging op een groepje af en vroeg; is it oke to hang out with you, stoer he?? Eet een ijsje, moet italiaans zijn, maar vind het niet veel aan. Vanavond hebben we included dinner en morgen weer ontbijt, gelukkig. Ben al iets rustiger, maar blijft raar want die missisippi cruise had eigenlijk gisteren moeten zijn maar was dus al die dinsdag en toen was ik er pas om half 6. Gisteren de airboot ging niet door, want het weer was te slecht. Ben ook 2x nat geregend, knap he?? Verder heb ik er wel weer zin in, heb in het boek gekeken over orlando en heb echt super zin in disney en universal studios. Oja zondagavond of maandag is er een toga party met pizza. Beetje zelfde idee als vorig jaar met dat halloween. Zo, ga even koffer naar kamer brengen en dan even stukje lopen. Eten is pas over 2 uur of zo, oh nee 2,5 uur. Haha.
groetjes

• 13 September 2008 - 03:36

Buufje:

Haaj Heidi.
    jajaja het is een beetje vroeg,maar dat heb je als je niet kan slapen.Maar ik lees dat je PIZZA 'S eet nou lekker man ik lust ze wel,maar de naam van het hotel Ramada ik dacht eerst je zit in MAROKKO ja ik bedoel ramadan!! lachen he' en lekker eten meid doe ik ook is goed voor je geest en lijf hahaha {doen we als je weer terug bent bij EETHUIS ALANYA} zo als we afgesproken hebben meid.maar de taal maakt niet zo veel uit toen ik in SPANJE zat deed ik het met handen en voeten en dan begrijpen ze ook wel nou dat was het tot later. buufje