Naar New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Naar New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Naar New York

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

22 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jaja, het is eindelijk zover, vandaag gaan we naar New York. Maar even over gisteren, het was weer geweldig. Heb denk ik wel km of 10 gelopen en dan overdrijf ik niet. Er was een soort station, union station en daar waren winkels en vreterijen natuurlijk!! Erg interessant. Ben ook naar indian museum geweest, air en space en museum of art. Air en space was meest interessant, zag je vliegtuigen enzo. Er zat zelfs een mc in dat museum. Ben ook naar chinatown gelopen en zag er ook wel grappig uit. Wilde eerst zon wokbakje met rijst eten, maar dat kon dus bij union station, maar toen vond ik het te vroeg en in chinatown kon je alleen in restaurants eten!!! Dan maar mc donalds, eet een snackwrap en mijn favo de yoghurt parfait. 's Avonds de pub was het eten goed, we krijgen vooraf verse broodjes en de vis later is soort van gebakken vis, maar dan in frituur!! Daarna nog ijsje bij Wendy's gekocht, met koekjes erin mmm. Slaap al rond 10 uur, wordt rond 12 uur wakker en als Vicky terug komt, zo rond 3 uur denk ik.. Ben echt moe, maar slaap ook wel onrustig de laatste dagen, waar het door komt??? Vanochtend sta ik 6.15 uur op om op internet te kunnen, is de lobby pas om 7 uur open. Dan maar even stukje lopen. Nu ga ik even ontbijten en dan me klaar maken voor New York, heb mijn kermit shirt al aan, haha. Nou jongens, heb begint op te schieten en alhoewel ik goede conditie heb, zal ik blij zijn als ik niet meer zoveel hoef te lopen. Want New york zal ook wel lopen, lopen, lopen worden. Heb net mijn ontbijt op en heb vast voorraadje ingeslagen voor evt. morgen. Toetjes, fruit, lachen he, ben een echte Nederlandser. Elke keer dat eten kopen wordt ik ook niet goed van. Wat een geklaag he, nee, maar dan heb ik morgenochtend iets voordat ik de city inga. Wilde net al een groot stuk schrijven, maar doe het nu in etappes, want wilde en als eerste een wafel maken en op internet. dus ben eerst op internet gegaan en toen eten en nu weer op internet. jullie merkten erniets van, maar ik wel. Wat een gezwets he, maar goed ik ga mijn koffer naar de bus brengen en als ik het goed heb gezien heb ik in New York ook internet, eerst zien dan geloven. Heb er zoveel zin in,Nou groetjes allemaal!!

• 22 September 2008 - 11:18

Monique:

hey hey, ik hoef niet te vragen of het leuk is daar dus!!! in iedergeval leuke verhalen allemaal.....
    spreek je als je weer thuis bent, en wil deze keer wel de foto's zien haha
    groetjes

• 22 September 2008 - 14:09

Your Parents :

New York, New York, here she com, Heidi from driel under the smoke from Arnhem, you now thats in Holland!!!!ha,ha,ha,niet gek he het engels/amerikaans van je moeder.Een hele goede reis naar New York en we blijven je volgen yeah.Mama en de groeten van papa die gaat nu net een eind lopen.

• 22 September 2008 - 14:18

Mirjam:

Hoi vakantieganger alles goed daar, zo te lezen wel. Ben ook al een keer wezen stappen of ben je alleen cultuur aan het opsnuiven, leuke dingen zien? Heb je een leuke kamergenoot? Nog een klein weekje en dan kom je alweer naar huis gaat dat snel he. Geniet er nog even van en we zien je gauw. Groetjes van ons.

• 22 September 2008 - 15:00

Esther Zegers:

Hee Heidje!!!!
    Leuk om al je verhalen weer te lezen...Goed om te horen dat je het weer zo naar je zin hebt! Veel plezier nog en tot gauw!!!!
    Dikke kus van Es

• 22 September 2008 - 22:07

Buufje:

Haaj Heidi.
    Je loop er wat af heidi je schoen zolen zullen wel behoorlijk slijten he' maar nu kan het nog als je terug vlieg kan je goed uit rusten en slapen toch. tot later dikke kus buufje.