Een hoop te zien en te doen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Een hoop te zien en te doen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Een hoop te zien en te doen

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

11 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Wat een hoop al gedaan en gezien, vooral veel gelopen. Deze dagen een hoop geregel voor die mensen die hier een jaar blijven. Ik heb inmiddels ook leeftijdgenoten gesproken en die zijn er dus wel. Op een groep van 110 man zijn er ongeveer een stuk of 4 en das niet veel he. Maar goed het houd je jong he, haha wat klinkt dat he.. Kom echt slaap te kort, maar ga van het weekend naar een yoga resort en we zullen zien of ik er herboren weer uitkom. Het is best gezellig hoor met zn allen, maar de ene komt 1 uur thuis en de ander 3 uur en zelf 1 vannacht om 5 uur. Dus dan wordt je wel gebroken wakker. Ben echt moe nog, zal wel minder worden hoop ik.
Gisteren al een hoop van Sydney gezien, oa opera house, bananenbomen, vleermuizen. We zijn ook met een boot onder de brug bij Sydney doorgevaren en tis net de brug bij Arnhem, ben je zo ver weg doet het je nog aan huis denken. Hahaha, lachen hoor.
Op de boot lekker pasta op, er waren salades en brood en ook salami plakjes en soort van spek. Heb ervan gesmuld. Het operahuis vond ik niet zo denderend, maar s avonds toen we met boot er langs kwamen zag het er veel mooier uit hoor!!
Verder is Sydney duur, flesje cola in supermarkt ruim 2 euro. Nou geef dan bangkok maar waar flurry maar 50 eurocent was en complete maaltijd zon 3 euro incl drinken. Nee hoor, is best mooi hier en verdrink mijn geld niet zoals veel mensen hier al wel doen, ongeveer 4 euro voor biertje. Moet je ervoor over hebben he, maar ikke niet. Verder ben ik net een japanner met mijn camera en fototoestel.
Heb al 2 keer gehad dat ik op laptop lost wilde kijken en in slaap viel. Nou dat gebeurt niet snel bij mij, maar nu dus wel. Dit zijn van die dagen dat je geleefd word. Is niet erg, maar wel vermoeiend.
Oke, heb er ook weer fotos op gezet en geniet ze, want dat doe ik ook.
Tot snel


http://www.mijnalbum.nl/Album=YIZPP4OO

  • 11 Oktober 2010 - 09:57

    Buufje:

    Haai Heidi.

    Ik heb het berichtje gelezen erg leuk hoor dan beleef je nog wat want hier in NEDERLAND zitten ze maar te zeuren o.a bij de voetbalclub daar zijn de prijzen aan gepast en dan begint het gemauw waar een BIERTJE 1.50 kost en jij daar 4 euro betalen moet. Maar zeuren moeten ze toch.Ik trek me er niks van aan want de keuken prijzen zijn ook om hoog gegaan en als er wat van gezegd wordt bein ik te lachen.Nou veel genieten daar en tot het volgende berichtje.xxxxxxxxxxxjes buufje

  • 11 Oktober 2010 - 10:15

    Jacco:

    Hé zus!

    heb net alle foto's van je gezien, maar ziet er goed uit! Mooi hoor, gewoon zoveel mogelijk foto's maken, heb je altijd iets om naar te kijken als je weer thuis bent.
    Doe verder rustig aan en geniet van alles wat je de komende tijd gaat zien en doen!!

    Groetjes Jacco

  • 11 Oktober 2010 - 18:05

    Papa En Mama:

    Hoi Heidi.
    We hebben net de foto's bekeken en ze zien er erg mooi uit.Zo ver weg en toch zo dichtbij! Fijn je vanmiddag gesproken te hebben, vonden we wel apart maar we hebben alweer aardig bij gepraat. We blijven je op de voet volgen, dat je 't moar wit.
    xx papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 150163

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: