Alweer een week in het nog zonnige italie - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Alweer een week in het nog zonnige italie - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Alweer een week in het nog zonnige italie

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

11 April 2011 | Italië, Salionze

Hallo allemaal, zit er inmiddels een week en af en toe komt het genieten om de hoek kijken. Ben vandaag en morgen vrij dus dat is wel lekker, probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, ben vanochtend naar de markt in Peschiera del Garda geweest en er liepen best wel wat duitsers en hoorde ook 2 nederlanders, met mij erbij 3, haha
Heb daarma boodschappen gehaald bij de lidl, ga zon beetje iedere dag wel een keer shoppen bij een supermarkt, lidl is in veel dingen wel goedkoop maar een stukje fietsen (half uur) en de martinelli maar een minuutje of 5. Heb nu wel genoeg in de koelkast liggen en heb met vriend emanuel en collega van hem samen te eten, maar vooral eten te koken. Heb jaja daar komt tie bloemkool gekocht en ook spinazie, dus dat wordt lekker groente eten!! Is ook wel eens lekker he lekker nederlands te eten. Ben al 2 keer bij mijn vrienden van il giglio geweest en de pizzas waren weer heerlijk en mn favo dessert cheesecake ook. Heb in een week tijd ook al de nodige flessen wijn genuttigd, ja dus met de slanke lijn gaat het goed, haha. Het weer is hier best slecht, zon 30 graden en zon dus dat is balen he.
De afgelopen dagen zijn we druk geweest met het opzetten van de stafftenten en dat was best aanpoten hoor, vooral als het zon 30 graden is en echt bijna windstil. Maar goed heb nu 2 dagen vrij en dan weer aan de bak, dit weekend wel wat aankomsten maar niet zo veel, met pasen zitten we voor de helft vol dus er kan nog meer bij!!
Nou allemaal, ga weer even verder met in de zon zitten etc.
Groetjes uit Italie
ciao

• 11 April 2011 - 13:49

Papa En Mama:

Fijn hoor effe 2 dagen vrij! En wat verschrikkelijk dat het daar 30 graden is (hahahaha) nou op dit moment is het hier ook mooi weer maar wat het morgen wordt is maar afwachten.Lekker lekker bloemkool en spinazie, had je niet verwacht hé dat de bloemkool daar te koop was.Maak er een lekker maaltje van, maar dat zal vast wel lukken!Afgelopen zaterdag met Jacco en Eveliene naar Theo en Mona geweest, was erg gezellie, lekker van de plaat gegeten, enlekker gedronken(ik, mama, heb nog een glas wijn laten vallen, was wel een beetje dom) maar verder was het erg gezellig. gisteren naar Erica en Gijs geweest, was ook gezellig en 's avonds moesten we in Heelsum zingen en zaten pas om half negen aan het eten (lijkt Italie wel hahahaha) Nou verder gaat hier alles goed, papa is nu met Polly aan de wandel maar ik moest je wel de hartelijke groeten doorgeven. Geniet nog van het zonnen en doe iedereen de groeten (die wij kennen dan hé) dikke kus van ons, papa en mama

• 11 April 2011 - 15:51

Anneli:

Hoi meisje,
    leuk dat het genieten om de hoek komt kijken! Balen van het weer! Hoe kan dat nou, 30 graden!?
    Liefs,
    Anneli

• 15 April 2011 - 12:34

Corine:

Hoi Hoi hoe gaat het nu? En het weer is het lekker warm, nou de tenten hebben jullie klaar toch? Hier is het ook lekker weer en dat blijft tot aan de paasdagen, tenminste dat voorspellen ze.
    Geniet lekker! Liefs corine