Bonjour - Reisverslag uit Ortaffa, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Bonjour - Reisverslag uit Ortaffa, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Bonjour

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

14 Maart 2016 | Frankrijk, Ortaffa

Zit nu tijdelijk in een huis bij mensen waar ik op de honden pas en elke keer als ik ze uitlaat hoor ik overal Bonjour! Nee hoor erg onaardig zijn ze niet, maar ook niet alle Nederlanders zijn altijd aardig toch? Nou ik ben er dus gekomen op de plek van bestemming en wat viel er een last van m'n schouders.. Onwerkelijk was het ook even, omdat ik echt in eerste instantie dacht maar niet zelf wilde en kon geloven dat ik weer naar Nederland moest om mijn auto te laten maken. Op volle kracht en vooral mentale kracht naar Frankrijk.. Wow! Weer een opsteker, na zoveel mindere momenten in Nederland. Nee ik weet dat t niet allemaal zo vanzelfsprekend is en daarom was daar het zo welkome dankbare gevoel. Vooral toen ik daar bij de Mac Donalds zat en zo intens aan het genieten was! De mensen waar ik in huis zit voelde meteen al vertrouwd, alleen die eeuwige onzekerheid beperkt me dan soms in handelen, terwijl het soms zo niet nodig is. Ja, sla het er maar uit! Na 2 erg leuke dagen met hen (zelfs nog een les buik/bil/been,alles deed me zeer spieren les in de sportschool gevolgd) vertrekken zij naar Nederland en blijf ik achter met twee oudere honden waar ik de nanny voor ben. Ze kreunen en steunen veel, maar moet er ook ontzettend om lachen, vooral nadat ik vandaag mijn onderbroek in 2-en vind. Ze vonden m denk ik erg mooi ;-) Wat kom ik tot rust hier zeg en dat voelt soms oneerlijk naar Nederland (m'n familie vooral toe) Jullie begrijpen me hopelijk wat ik nu schrijf, ik hou nl erg veel van jullie en het was mijn ding!!
Ben op t moment dat ik dit typ muziek aan t luisteren en heb even de koptelefoon opgezet omdat er zo'n geweldig stuk voorbij komt dat ik wel kan janken en dit even keihard wil horen. Ja, dit ben ik, Heidi met haar momenten, maar een ontzettend goed mens die het ook zo verdient, alles!! En daarom voelt het fijn hier te zijn, voel me (op dit moment even ontzettend) zelfstandig,trots en enorm gemotiveerd weer aan de slag te mogen en dit is morgen! Tevens komen dan mijn lieve ouders die as vrijdag met mij m'n verjaardag vieren, mooie vooruitzichten!!
Ik ga even genieten van (alweer) een wijntje!
Dag lieve mensen,
Heidi geniet!!

  • 14 Maart 2016 - 19:42

    Wendy:

    Toppertje en heel veel plezier met je ouders geniet ervan x

  • 14 Maart 2016 - 21:15

    Korrie:




    Gisteren je hele reisverhaal van mams gehoord. Je bent echt een kanjer.
    Gelukkig is het verder allemaal goed gegaan. En nu maar genieten. Morgen komen
    Je twee dierbaren naar je toe. Helemaal feest. Enne....laat de honden niet al je onder-broeken opeten.
    Knuffel

  • 14 Maart 2016 - 21:46

    Piet En Anja:

    En wij? Wij zeggen effe niks....Hahaha.
    Wij zingen alleen maar..."TOMORROW. ..TOMORROW...
    WE SEE YOU TOMORROW. "...by the way....weer mooi
    geschreven.
    ♡♡ papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Ortaffa

France 2016

Encore une fois, la derniere fois...

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2016

Van alles naar niets; vakantie

24 Augustus 2016

Lieve Heidi

10 Augustus 2016

Frustratie

09 Juli 2016

Verhuizing=verandering=van slag

02 Juni 2016

?
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 150324

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: