Ca va - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Ca va - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Ca va

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

30 Maart 2016 | Frankrijk, Perpignan

Ruim 2 weken later dan m'n vorige verslag en weer een jaar ouder. Mijn verjaardag samen met mijn ouders gevierd en mensen die ik kende van vorig jaar en dat in een huis van mensen waar ik was gevraagd om op te passen. Een leuke relaxte verjaardag, maar niet elke dag dat mijn ouders er waren was relaxt. Moest vooral erg wennen aan het feit dat ik na een paar dagen alleen te zijn er weer mensen om me heen waren en het werken me best zwaar viel. Deze combinatie zorgde er in ieder geval voor dat ik s avonds vroeg moe was en weer even heel slecht sliep. Raak steeds meer gewend meer en voel op het moment goed. Slaap goed, verdeel mijn taken goed en prop mijn dagen niet te vol.. Ben vandaag verhuisd van het huis waar ik op gepast en stiekem wel weer aan gewend was. Maar toen die mensen weer thuis waren voelde ik me wat opgelaten omdat ik het idee had in de weg te lopen en dit uitgesproken en uiteraard onzin.. Welkom in mijn wereld :-p
Zit nu op de bank in mijn volgende halte en hoop dat ik hier lang kan/mag blijven.. Een mobile home van de camping. Lekker lamballen in mijn eentje op de bank, met een schuin oog naar het Engels drop..
Leerzame en ook leuke weken gehad en voor maar 14 dagen veel beleefd. Nog ruim 2 weken tot de gasten komen en met minder werkdruk dan vorig jaar moet dit helemaal goed komen ;-)
Zo maar eens kijken of het bed hier net zo lekker ligt als die van mijn vorige halte, ik betwijfel het. Die lag nl erg lekker..
Morgen weer lekker werken, heerlijk om lekker buiten/binnen, vooral in beweging te zijn!
Denk dat ik ook even een slot op die rose fles ga zitten, die smaakt nl erg lekker, haha
A plus

• 31 Maart 2016 - 00:59

Oaoa En Mama:

Mooi verslag weer.
    Fijn dat je 2 mooie weken in Ortaffa
    Hebt gehad en nu bij de volgende halte. ..
    De camping. ..aan bent gekomen en je
    Eigen gang kunt gaan.
    Voor nu slaap lekker en voor straks. ...een
    hele fijne dag....hopelijk met mooi weer.
    ♡♡♡