Je parle un peu Français - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Je parle un peu Français - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Je parle un peu Français

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

16 April 2016 | Frankrijk, Perpignan

Inderdaad, ik spreek een beetje Frans en merk dat als t goed gaat ik me een stuk zelfverzekerder voel. Zo gaaf om meer en beter Frans te kunnen spreken, klinkt nog steeds als een toerist maar ze begrijpen me al veel beter dan vorig jaar. Dus die 500 euro die ik er van de winter ingepompt heb begint z'n vruchten af te werpen. Dit vooral door de rust in mijn hoofd. Ja natuurlijk komt daar m'n 'werkstress' bij en moet zeker ook mn rust blijven pakken, maar ohhh wat voel ik me goed. Afgezien van het snaaien en zuipen ( ja hallo, ik zit in Frankrijk) Het is ook best betrekkelijk hoor. Mijn ouders die van de week iemand voorgoed gedag zeggen, gestorven aan longkanker en nog nooit een sigaret aangeraakt. Mijn winter waaraan geen einde leek te komen, m'n volle hoofd die nu ineens weer plaats maakt voor Franse informatie. Vooral na een drukke dag, zoals vandaag besef ik zeker dat ik even m'n rust moet pakken. Voel energie, voel me goed en he wat maakt dat snaaien dan even uit. Ik kijk dan even naar m'n zus die momenteel een knop heeft omgezet en bezig is de boel om te draaien en te werken aan een nieuwe zij! Ben trots op d'r, zeg dat ook vaak! Dat wil en kan ik ook, nee ik hoef geen dozijnen af te vallen, maar wil iets strakker in m'n vel zitten. Ben vd week met iemand (lieftallige collega slash vriendin)wezen cardio boxen in een sportschool (een Franse!!) Na zon 20 min dacht ik poe poe dat wordt nog pittig en toen kwam t. Die energie in me kwam vrij en terwijl ik t schrijf kan ik niet wachten weer te gaan. En dat is overmorgen, whoehoe!! 2x in de week voorlopig plus het sjouwen etc hier op de camping. Heidi goes fit, wordt vervolgd!
Doen waar ik me goed en prettig bij voel, werk daar momenteel hard aan en ben me zeker bewust van de eventuele mindere momenten. Weet dat in ieder geval, as always, hoe super ik me ook kan voelen. Helaas heb ik op 1 ding geen invloed en dat is mijn gevoel, maar he ik ben Heidi en heb al voor hetere vuren gestaan.
Wil dit goede gevoel even graag met jullie delen, en vergeet niet dit heb ik alleen bereikt door te geloven in mezelf en vooral nooit opgeven!
Ga nog ff aan de zuip, overmorgen is t even weer voorbij en goes Heidi fit!
Btw m'n season has begun!! Jiha
A plus xx

  • 16 April 2016 - 23:39

    Anja:

    Yeah.....super fijn dat het weer goed met je gaat!!!
    Weer een mooi verslag geschreven.
    Heel veel succes dit seizoen maar dat gaat je zeker
    Lukken.
    Wij weten dat het werken wat je doet niet niks is maar
    Zolang je het met plezier doet is dat het belangrijkste! !
    You go girl...
    Xx x

  • 17 April 2016 - 07:28

    Mieke De Boer:

    Hoi Heidi..je ziet er heel ontspannen en goed uit wij wensen jou hele fijne mnd...groetjes henk en mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Perpignan

France 2016

Encore une fois, la derniere fois...

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2016

Van alles naar niets; vakantie

24 Augustus 2016

Lieve Heidi

10 Augustus 2016

Frustratie

09 Juli 2016

Verhuizing=verandering=van slag

02 Juni 2016

?
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 150281

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: