Stress it is - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Stress it is - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Stress it is

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

28 April 2016 | Frankrijk, Perpignan

Zo loop je vandaag, nadat je in plaats van 1 paar schoenen er gewoon 2 koopt omdat je niet kan kiezen, in Girona te genieten van je vrije dag en zo race je vervolgens nog geen uur later naar de camping omdat de aankomsten zich blijven aanmelden. Last-minutes. Waar Nederland gebukt gaat onder sneeuwbuien ga ik gebukt onder t feit dat ik vanavond m'n huisje aan t opruimen ben omdat ik ws heel snel moet verhuizen omdat Nederland massaal hierheen vlucht. Even lichte paniek omdat de tenten niet niet bewoonbaar zijn en dat heel erg op me afkwam, samen met de vele aankomsten (ontvang al dagen sms, mail en telefoontjes wat betreft nieuwe boekingen..) Een stagiaire die ook nog eens rondloopt, kortom even hectisch en voel de stress.. Continu scherp staan de afgelopen dagen, huisjes in orde maken, gasten tevreden houden en vooral mezelf erbij houden. M'n lijf geeft heel goed aan wat wel of niet te doen.. Zo ook proberen te gaan slapen, want morgen weer genoeg te doen. Planningen die ik maak die continu veranderen. Welkom in het leven van een werknemer van vacansoleil ;-) Het komt allemaal goed hoor,maar hoef me in ieder geval niet te vervelen.. Vanavond nog even lekker de frustratie van me af gebokst, tijdens cardioboksen wat ik buiten t werk ook nog doe sinds 2 weken. Heerlijk, mezelf helemaal uitleven en erna niet eten, maar vretuh :-p
Ga lekker slapen, zoals net vermeld een drukke dag, dagen...
A plus!!

  • 29 April 2016 - 08:37

    Korrie:

    Hoi Heidi,
    Dat is idd stressen, maar je heb twee paar prima schoenen gescoord.
    Ik kan me voorstellen dat de mensen massaal naar het zuiden trekken want een
    mei-vakantie in de sneeuw is niet geweldig natuurlijk. Sneeuw en hagel is nu wel
    voorbij maar de zo'n laat zich ook niet vaak zien. En het is koud, kun je je haast niet
    voorstellen. Voor vandaag wordt er langdurig regen verwacht. Kortom een bak ellende.
    Maar na het weekend wordt het wel iets warmer. We moeten het ermee doen.
    Stress jij maar met je last-minutes. Het komt allemaal wel weer goed en hierna wordt
    het nog wel ff rustig zeker. Luister naar je lijf en doe je ding.
    Fijn weekend en veel warmte met de onverwachte gasten.
    Knuffeltjes Korrie

  • 30 April 2016 - 00:20

    Papa En Mama:

    hoi Heidi.
    Je verslag weer gelezen. Tja als vac.soleil
    Tot 55% korting aanbied voor boekingen in de mei vakantie
    Dan wordt het druk bij de grenzen en bij de campings. ;-)
    Het komt allemaal goed, dat is je wel toevertrouwd.
    Weet in elk geval dat we trots op je zijn zoals je het doet.
    Lieve groeten van ons voor jou.

    Papa, mama en Polly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Perpignan

France 2016

Encore une fois, la derniere fois...

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2016

Van alles naar niets; vakantie

24 Augustus 2016

Lieve Heidi

10 Augustus 2016

Frustratie

09 Juli 2016

Verhuizing=verandering=van slag

02 Juni 2016

?
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 150238

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: