Stress it is - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Stress it is - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Stress it is

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

28 April 2016 | Frankrijk, Perpignan

Zo loop je vandaag, nadat je in plaats van 1 paar schoenen er gewoon 2 koopt omdat je niet kan kiezen, in Girona te genieten van je vrije dag en zo race je vervolgens nog geen uur later naar de camping omdat de aankomsten zich blijven aanmelden. Last-minutes. Waar Nederland gebukt gaat onder sneeuwbuien ga ik gebukt onder t feit dat ik vanavond m'n huisje aan t opruimen ben omdat ik ws heel snel moet verhuizen omdat Nederland massaal hierheen vlucht. Even lichte paniek omdat de tenten niet niet bewoonbaar zijn en dat heel erg op me afkwam, samen met de vele aankomsten (ontvang al dagen sms, mail en telefoontjes wat betreft nieuwe boekingen..) Een stagiaire die ook nog eens rondloopt, kortom even hectisch en voel de stress.. Continu scherp staan de afgelopen dagen, huisjes in orde maken, gasten tevreden houden en vooral mezelf erbij houden. M'n lijf geeft heel goed aan wat wel of niet te doen.. Zo ook proberen te gaan slapen, want morgen weer genoeg te doen. Planningen die ik maak die continu veranderen. Welkom in het leven van een werknemer van vacansoleil ;-) Het komt allemaal goed hoor,maar hoef me in ieder geval niet te vervelen.. Vanavond nog even lekker de frustratie van me af gebokst, tijdens cardioboksen wat ik buiten t werk ook nog doe sinds 2 weken. Heerlijk, mezelf helemaal uitleven en erna niet eten, maar vretuh :-p
Ga lekker slapen, zoals net vermeld een drukke dag, dagen...
A plus!!

• 29 April 2016 - 08:37

Korrie:

Hoi Heidi,
    Dat is idd stressen, maar je heb twee paar prima schoenen gescoord.
    Ik kan me voorstellen dat de mensen massaal naar het zuiden trekken want een
    mei-vakantie in de sneeuw is niet geweldig natuurlijk. Sneeuw en hagel is nu wel
    voorbij maar de zo'n laat zich ook niet vaak zien. En het is koud, kun je je haast niet
    voorstellen. Voor vandaag wordt er langdurig regen verwacht. Kortom een bak ellende.
    Maar na het weekend wordt het wel iets warmer. We moeten het ermee doen.
    Stress jij maar met je last-minutes. Het komt allemaal wel weer goed en hierna wordt
    het nog wel ff rustig zeker. Luister naar je lijf en doe je ding.
    Fijn weekend en veel warmte met de onverwachte gasten.
    Knuffeltjes Korrie

• 30 April 2016 - 00:20

Papa En Mama:

hoi Heidi.
    Je verslag weer gelezen. Tja als vac.soleil
    Tot 55% korting aanbied voor boekingen in de mei vakantie
    Dan wordt het druk bij de grenzen en bij de campings. ;-)
    Het komt allemaal goed, dat is je wel toevertrouwd.
    Weet in elk geval dat we trots op je zijn zoals je het doet.
    Lieve groeten van ons voor jou.

Papa, mama en Polly