Na moeilijk komt minder moeilijk - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Na moeilijk komt minder moeilijk - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Na moeilijk komt minder moeilijk

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

28 Maart 2015 | Nederland, Driel

Uiteraard moest ik hier even doorheen en nadat ik vorige week na m'n verhaal en een hoop doorzettingsvermogen mezelf in m'n kleren had gehesen ben ik naar een dorpje verderop gereden en daar even kou geleden (oh, het was zeker niet warm, maar he ik was er even uit).
Een tentje gezocht waar ik een broodje met een wijntje nam (wat een combi ook he.. ) maar nogmaals ik was er even uit..
Het meest aparte was wel dat terwijl ik er heen reed t op een gegeven moment met bakken de lucht uitkwam, maar toen ik m'n auto geparkeerd had was t droog, dank u!!
Na m'n korte bezoek aan Huy (Belgen noemen t Hoei) want t was echt niet warm (klagert.be) reed ik op terug weg nog even langs wat bijzondere monumenten (Aldi en Action) voordat ik weer terug naar camping reed, waar ik t weekend alleen was.
Lekker op de bank met een wijntje een film gekeken..
Die zondag werd ik beter wakker en heb echt bijna non stop series gekeken en oh wat heb ik lekker lui gedaan en genoten ook!
Kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst (zonder schuldgevoel) zo lui was, want zoals misschien velen van jullie wel weten houd ik mezelf altijd bezig (probeerde ik altijd, maar dat breekt me steeds meer op en gaf er nu ook lekker aan toe)
Die maandag na t weekend begon lekker stuntelig (ook dat ben ik soms) maar t vervelende kan dan bij mij zijn dat ik er in blijf hangen, was me namelijk continu aan t verontschuldigen.
Nog steeds van de week vaak t gevoel dat ik onderdoe aan m'n collega (in mijn ogen weet en kan zij meer) maar 1 moment zag ik zeker dat ik absoluut 'talenten' heb, namelijk toen er een store tentje opgezet hadden had ik in no time de hoeken geslagen (ok later kwamen we er achter dat ie iets te strak stond, maar ook dat werd opgelost)
En zo ben ik dus geregeld met en tegen mezelf bezig, maar wel met resultaat dus vd week.
Terwijl ik dit verhaaltje schrijf zit ik ff in Nederland, nu wilde ik t wel even en dat is ondanks dat t vertrouwd is ook wel een beetje vreemd, want ik weet zeker wel dat ik morgen terug ga, maar net of t niet bestaat, lastig uit te leggen..
Ga weer even verder met wijn drinken (moet wat he), maar wilde dus ook even delen dat na moeilijk gelukkig niet de overtreffende trap kwam..
Fijne avond!

  • 29 Maart 2015 - 09:35

    Adela:

    Dag lieve Heidi

    Wat een mooie openheid...
    Ik lees dat je de uitdagingen in je leven niet uit de weg gaat. Daar mag je trots op zijn! Zo zijn er veel momenten in ieders leven waar we onszelf een schouderklopje voor mogen geven.. Kijk naar die momenten en geef jezelf de mooiste glimlach....
    Geniet van het avontuur.

    Liefs Adela x

  • 29 Maart 2015 - 12:50

    Papa En Mama:

    Lieve Heidi.
    Fijn dat je ff thuis bent maar vanmiddag gaat
    De lange reis dan echt beginnen.
    Weet dat we trots op je zijn....je doet het tochmaar weer!!!
    Maak er goede en fijne maanden van en we weten zeker
    "Je kunt het"!!
    Maak er de eerste weken samen een fijne tijd van en voor straks een hele goede reis.
    "WE LOVE YOU".
    Xxx papa en mama ♡♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driel

Frankrijk 2015

Nieuwe ronde...

Recente Reisverslagen:

26 September 2015

Afsluiten

28 Augustus 2015

Moe

26 Juli 2015

Hoogseizoen

24 Juni 2015

Onaardig

10 Juni 2015

Breekpunt
Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 150320

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: