Moeilijk... (verrassend) - Reisverslag uit Oteppe, België van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Moeilijk... (verrassend) - Reisverslag uit Oteppe, België van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Moeilijk... (verrassend)

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

21 Maart 2015 | België, Oteppe

Waar de een misschien verhalen schrijft over hoe leuk het allemaal wel niet is wil ik juist ook even mijn mindere moment delen, want ook dat hoort inmiddels bij mij.. Waar ik ook ben, ze zijn er..
Vanochtend werd ik er eigenlijk al mee wakker, deze twee dagen ben ik vrij en voelde me gewoon ff niet zo vanochtend. En hoewel ik me 2,5 uur weer even 'thuis' kan zijn, wil ik hier even bewust doorheen.. Moet gewoon even wennen.
Natuurlijk kan een lijstje opnoemen van dingen die t misschien 'veroorzaakt' hebben (tv is stuk, t regent, internet is traag) maar dat vind ik niet eerlijk.. Ik kan mezelf namelijk erg goed vermaken en dat is ook de reden dat ik het aanga nu even.
Als ik kijk wat we de afgelopen 1,5 week al voor elkaar hebben gekregen hier op de camping, dan hebben we die twee dagen vrij wel verdiend! Ga er straks ook even op uit, even onder de mensen.
Het punt is ook wel dat ik de afgelopen maanden bijna continu onder in ieder geval mijn ouders was dat ik zeker wel weer uitkeek naar mn eigen ding. Nu heb ik het en voelt het even niet zo.
Kan nu ook wel opschrijven hoe belachelijk dat misschien is, maar nee ook dat ga ik niet zeggen.
Ik heb t gewoon even moeilijk,
Ga mezelf gewoon even bij mn kladden grijpen, rokje aan en een dansje doen voor die belgen hier.. nou ja zoiets dan:-P
Fijne dag!

• 21 Maart 2015 - 12:41

Erica:

komt wel goed schatje

• 21 Maart 2015 - 12:47

Mirjam:

Er aan toegeven is ook geen schande. Je doet het toch maar heel stoer van je.
    Tot gauw!!

• 21 Maart 2015 - 12:59

Vera:

Goed dat je het van je afschrijft en jezelf daarna weer probeert te herpakken! Zet hem op meid.

• 21 Maart 2015 - 13:07

Teddy:

Hey Heidi,

ik lees je verhaal en denk........... Wat doet ze het toch goed! Je kan verwoorden wat je voelt, en je deelt het met ons. Je kiest niet voor de makkelijk weg, maar gaat je gevoel aanpakken. Heb zoveel respect voor je!
    Dikke kus en knuffel, uit het regenachtige Heteren! xxx

• 21 Maart 2015 - 15:31

Adela:

Lieve Heidi,
    "Een mooi mens ben je...
    Als je je hart aanraakt of laat aanraken,
    Begin je het eindeloze te ervaren...
    Enorm liefdevol, immens en grenzeloos."

Warme groet, Adela

• 21 Maart 2015 - 16:20