Weer een dag verder - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Weer een dag verder - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Weer een dag verder

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

02 Mei 2010 | Nederland, Driel

Hallo allemaal, zit ik dan met een kater, haha. Gisteren bij mensen op de camping blijven hangen en rose en sambuca op en als je dan s ochtends vroeg op moet, pfff. Moest rennen(nou ja fietsen) naar de wc. Ook weer vanochtend op de emmer geplast, lachen he.Ook omdat gisteren weer een hel was, alle shit krijg je over je heen! Gisteren van 0900 tot 1900 uur gewerkt, ook lang maar niet zo lang als dag ervoor. Ben toen in restaurant van camping gaan eten waar ze volgens mij niet met drukte om kunnen gaan.. Had calzone besteld maar heb 2x nieuwe pizza gekregen, 1e keer zat geen tomaat op, tweede keer tomaten saus en derde keer was goed. Maar was lekker, was weer keer warm eten. Daarna ook ijsje op en toen die drank he, haha. We krijgen hier korting, 20 procent dus dat is wel lekker hoor. Kocht ik een glas prosecco hier, kostte 3,50. Heb je in supermarkt hele fles voor!! Echte nederlander ben ik he. Moet er even in komen hoor, pff maar vandaag komen er "maar" 20 gasten (gisteren waren er 100). Ons is ook gevraagd een klacht te sturen naar Vac. soleil want dit kan zo niet hoor. We hebben gewerkt met 5 man, terwijl met deze drukte je eigenlijk 10 man personeel moet hebben. Nog steeds geen warme douche, vieze wc-s, kortom nog niet beter... Ga even wat invoeren, morgen Venetie nog niet helemaal zeker, want vrij zijn is nog niet zeker maar komt er zeker van. Vannacht geregent hoop dat van korte duur is.Ciao

• 02 Mei 2010 - 13:11

ERICA:

He hallo,

Hebben echt enorme opstart problemen daar,wil niet weten hoe dat vorig jaar geweest moet zijn!
    Hier erg nat vandaag! Ga morgen ff achter mijn vrije week ik juni aan,want is nog niet voor honderd procent zeker. Zo gauw het rond is hoor je het.
    Van de week weer een kort weekje (bevrijdingsdag) en dan zaterdag feest van joke en wim zijn zoveel jaar getrouwd 30 geloof ik. Hopelijk is het dan wel wat droger en woensdag ook.
    Doe rustig aan en hopelijk heb je morgen een vrije dag!

x

• 02 Mei 2010 - 17:47

Thuis:

Stuur ik net een berichtje en wat denk je? Niet verzonden of....je krijgt hem straks dubbel.Het ging erom dat je beter een kater van het drinken kunt hebben dan van het werken, hahahahaha. In elk geval fijn dat het gezellig was en er komt vast een tijd dat het gezeur/geklaag van de gasten over gaat of je gaat er aan wennen.Maar het blijft vervelend want het is de bedoeling dat iedereen het naar 't zin heeft.xx papa en mama.

• 02 Mei 2010 - 17:55

Mama:

Zo zie je maar niet dubbel maar wel 9 keer verstuurd, sorry maar de computer deed opeens wel heel erg raar maar de bedoeling was goed.x Mama

• 03 Mei 2010 - 10:00

Henk:

Dag Heidi,

Het wordt toch wel tijd voor leuke dingen. Genieten van je omgeving bijvoorbeeld of de kennis aan nieuwe vrienden. En een dagje naar Venetië lijkt me verschrikkelijk mooi. Ik gun je vanaf nu al het moois van Italië.

Groeten

Henk en ook van Toos.