Lijkt wel of ik in Nederland ben.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Lijkt wel of ik in Nederland ben.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Lijkt wel of ik in Nederland ben..

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

14 Augustus 2010 | Italië, Salionze

Regen, regen en nog eens regen en dat al 2 dagen. Nu vind ik het wel genoeg hoor!!Het is ook nog eens koud er bij en tja dan onderneem je niet veel en zit je in je tent te nietsen. Gisteravond wel wezen eten bij Giglio, toen was het ook droog en vandaag even bij Judith op de camping langs geweest tussen de buien door, nou ja ik was op de terugweg wel nat geregend.. Vandaag vrij en dat was op zich wel lekker, maar zonder de regen was het nog beter geweest. Morgen geven ze ook nog regen en dan zou het weer beter worden, eerst zien en dan geloven. En dan komen we op het kopje, het lijkt wel Nederland hier met de regen. Eerst waren we blij toen het zo lang niet geregend had, maar nu mag het wel ophouden.
Van de week wel hard gewerkt, veel schoongemaakt en van 1 huisje was mijn eigen schuld want ik had gezegd dat het goed was, maar het huisje was echt vies en er lag zelfs een vieze onderbroek onder een nachtkastje. Wat een fijne mensen toch die Nederlanders!!
Gisteren bij de receptie gestaan en ook daar vloog de dag voorbij, voordat ik het wist was het 8 uur en was de dag klaar.
Volgende week de hele week vroege diensten en woensdag weer een dag vrij, wat een leven he.
Van de week hebben we trouwens culinair gegeten, nl zelfgemaakte friet en frikandellen uit Nederland,mmm. Ja we zorgen goed voor onszelf!
Verder is het nog maar een kleine 2 weken voordat het hier erop zit en het gaat echt snel hier de tijd en hoewel ik graag naar huis ga, wil ik ook niet weg hier.
Droomde van de week ook dat ik thuis was en toen ik wakker werd dacht ik even dat ik in mijn eigen bed lag en moest echt even kijken waar ik was en dat was niet thuis en gaf een geruststelling. Ben benieuwd hoe ik moet afkicken straks want ik heb hier iets opgebouwd de laatste maanden en dat is straks niet meer zo.
Klinkt misschien wat dramatisch en dat is niet zo, maar zal wel weer wennen worden.
Maar goed, nog even genieten (zonder regen hoop ik) en dan weer naar Nederland.
Lieve mensen bedankt voor de lieve berichtjes die ik geregeld mag ontvangen, blijf er mee doorgaan want dat kan ik soms zo goed gebruiken.

Ciao

  • 15 Augustus 2010 - 10:10

    Jacco En Eef:

    Ja, zo zie je maar, de tijd gaat hard!
    Eef is nu, vandaag, zondag, officieel uitgeteld. Wordt nu echt allemaal spannend hoor. Eef begint nu wel meer pijntjes te krijgen, zal wel niet meer lang duren nu, we zijn blij als het eindelijk zover is!!! We zijn er ook echt helemaal klaar voor, ben zo benieuwd!! Ben je binnenkort echt tante, raar idee he!
    Nou, doe nog even je best, je hebt het hardstikke goed gedaan en we zijn echt trots op je, dat mag je best weten!!

    Groetjes Jacco en Eef


  • 16 Augustus 2010 - 08:21

    Paul & Marlous:

    Hey Heidi!

    Lieve groetjes vanuit Noordwijkerhout van ons en vanuit Elst natuurlijk van je liefste tante Ria en leukste ome Wim! En Saskia en Dennis niet te vergeten!! Fijn dat je 't nog steeds zo enorm naar je zin hebt! Zal vast even wennen worden om straks weer in NL te zijn. Deze ervaring neemt in ieder geval niemand je meer af en waarschijnlijk op naar een nieuwe uitdaging! Tot snel en veel plezier de laatste 2 wekend!
    Groetjes Paul & Marlous
    Wim & Ria en Saskia & Dennis

  • 16 Augustus 2010 - 12:43

    GIJS EN ERICA:

    Hier kwam het gister ook met bakken de lucht uit! Bart was net een dweil haha
    Nog even en dan ben je er weer hebben je wel gemist!En ook wij vinden het super wat je gedaan hebt en zijn reuze trots op je!!

    Die poolse mensen bij papa en mama zijn hele vriendelijke/dankbare mensen die vrouw kust het liefst de hele dag papa en mama om hen te bedanken. Hebben het ook echt niet slecht hebben twee huizen en zij maakt trouwjurken!!

    Hier alles goed verder de dierentuin begint steed meer aan elkaar te wennen!!

    xx Gijs,Erica Siep en Bart

  • 17 Augustus 2010 - 06:30

    Buufje.:

    Haai Heidi.
    Ja de tijd gaat zeker hard vooral als je op vacantie bent [daar bedoel ik mezelf] woensdag tegen de avond zijn weer thuis. 10 dagen zijn we weg geweest en mijn verjaardag ook nog gevierd super gehad als je thuis bent nodig ik je uit op een etentje en onder een genot van glas wijn laat ik je de foto's zien van van het paradijsje waar wij geweest zijn.Het is spannende tijd bij jullie met de komst van een babytje van Jacco en Eef.nou ik zie je als je weer thuis bent. xxxxxxxxjes Buufje.

  • 17 Augustus 2010 - 22:37

    Papa En Mama:

    Hoi meisje.
    hé hé eindelijk effe tijd om je weer wat te sturen. 't heeft effe geduurd maar het bezoek van de Polen neemt meer tijd in beslag dan we dachten maar..... het zijn super lieve, aardige mensen dus echt last hebben we niet van ze. Het programma is best wel vol voor hen en dan komen ze 's avonds kei-kapot weer binnen.
    Maar super tevreden!! Hopelijk is het daar bij jullie weer wat beter weer, hier is het shit,shit,shit maar de vooruitzichten voor volgende week lijken beter te worden.Nou meisje we willen toch even laten weten dat ook wij SUPERTROTS op je zijn, je doet het toch maar! Klasse hoor, maar het aftellen is nu echt begonnen en.......niet alleen voor jou maar ook voor Jacco en Eveliene, we zijn zo benieuwd en kunnen bijna niet meer wachten maar 't komt wanneer het komt, maar toch. o ja de EMMERS.....we zijn ze al aan het verstoppen want je weet maar nooit!(hahaha) Probeer er daar nog een fijne tijd van te maken en voor morgen/vandaag dus....een hele fijne vrije dag en een dikke kus van ons.
    Papa en Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 150394

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: