Fijn om weer even terug te zijn... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Fijn om weer even terug te zijn... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Fijn om weer even terug te zijn...

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

07 September 2010 | Italië, Salionze

Ik kon het toch niet laten om nog even terug te gaan naar de plek waar ik zo lang met zoveel plezier heb gezeten..
Wat een nieuws zeg dat ik nu twee weken geleden te horen kreeg en ik kan niet omschrijven wat dat met iemand doet. Ik wilde maar 1 ding en dat was naar huis toe, want wat doe je anders. Wat een tijd maken we op dit moment door en omdat ik Italie toch nog wilde afsluiten heb ik besloten om nog even een paar dagen terug te gaan en ze wisten hier ook van niets en wat waren ze verrast!! Ik vond het zo fijn om te zien dat ze het leuk vonden dat ik er was gisteren.
Het doet me ook goed hier te zijn,toch nog bij de mensen met wie ik zoveel tijd heb doorgebracht.
Gisterenavond meteen in het restaurant op de camping gegeten en en ondanks dat ik om weinig kaas vroeg zat de pizza bomvol, maar vanavond gaan we naar mijn/onze favo en dat is Giglio!! Gisterenavond ook een togaparty gehad en dat was wel geinig..
Ik slaap nu in de mobile van Emanuel en de hond lag vannacht bij mij en wat was hij lief,bleef heel rustig liggen. Was wel tig keer wakker vannacht maar verder goed geslapen.
Verder nog naar Monzambano (papa zegt Mozambique,haha)gelopen met de hond en dat was wel even fijn.Morgen schijnt superslecht weer te zijn, we zullen zien..
Verder ga ik proberen te genieten wat me al aardig lukt en dan op naar de volgende reis en dat is Australie over iets minder dan 5 weken.
Dag lieve mensen
Ciao

• 13 September 2010 - 11:08

Wendy Vaglica-visser:

hey heidi,
    tis zeker niet niks, wat jullie nu hebben gemaakt, zijn geen woorden voor.. goed van je dat je nog effe terug bent, nu ken je t voor je gevoel toch afsluiten lijkt me..en al weer op reis en nu naar australie..gaaf hoor,
    ik blijf je volgen hihi

doe rustig aan..