Abrupt afgebroken... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Abrupt afgebroken... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Abrupt afgebroken...

Door: heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

26 Augustus 2010 | Italië, Salionze

Zo zit je bij de Mac Donalds na te genieten van een leuk dagje bij een pretpark met een collega en zo wordt je gebeld dat het lieve kindje waar ik zo naar verlangde niet meer leeft. Mijn lieve broer en schoonzus hebben dit verschrikkelijke nieuws mij mede gedeeld.
Sinds dat ik hier zit was ik met niets meer zo bezig in het begin. Eindelijk kwam het weer terug en genoot ik weer en keek ik vooral uit naar het tante zijn en nu gebeurt dit. Mijn, maar vooral mijn broer en schoonzus leven staan nu op zn kop.
Dit betekent dat ik vandaag naar huis kom in plaats van volgende week en dat ik zo vlug mogelijk alles ga inpakken en vanmiddag in het vliegtuig zit om bij mijn familie te zijn.
Bedankt allemaal voor het meeleven van mijn geweldig reis naar en in Italie, helaas het heeft allemaal niet zo mogen zijn

ciao

• 26 Augustus 2010 - 17:41

Tamara:

Heidi, ook jij heel veel sterkte met het verlies van Emma.... Woorden schieten tekort

Liefs Tamara

• 28 Augustus 2010 - 11:34

Ineke Verhoeven:

Hallo Heidi,

Ik heb je reisverslagen met plezier gelezen, Je zult vast bij thuiskomst je favoriete Spritzer en restaurant Giglio missen.

Die foto van jouw als Indianen opperhoofd daar hebben we allemaal vreselijk om moeten lachen

Is die jongen met dat blauwe t-shirt Glen ?

Het overlijden van Emma , is bij ons ook hard aangekomen.

Je weet dat het kan gebeuren, maar dat het je broer en schoonzus overkomst dat niet !

Heel veel sterkte voor jouw en de rest van de familie

Tot gauw.

kusjes Tante Ineke

• 02 September 2010 - 21:40

Teddy:

Hoi Heidi,

Vreselijk nieuws. Wens jullie allemaal heel veel sterkte met dit vreselijke verlies.
    Hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit verlies te verwerken.
    Wens iedereen heel veel sterkte vooral je broer en schoonzus.

Teddy de Jong - van Haeften