Zo dubbel... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Zo dubbel... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Zo dubbel...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

11 Augustus 2010 | Italië, Salionze

Vandaag, dat was dinsdag dus is het nog drie weken totdat ik weer naar huis ga en alhoewel ik elke keer zei dat ik graag naar huis wil, heb ik er een dubbel gevoel bij. Want zoals vandaag ook weer, eerst gewerkt en vervolgens met een stel naar het water toe en lekker relaxen. Het sfeertje hier is ondanks dat het vaak druk en misschien wat chaotisch is zo ontspannend en dat ga ik zeker weten missen. Ik ga zeker niet het zeuren van de gasten missen want sommigen hebben overal wat op te zeuren. Is het niet de locatie, dan wel dat er autos op de verkeerde plek staan dan wel dat de muziek van de animatie te hard staat. Wat zijn we toch eigenlijk ook allemaal verwend, want we kunnen het ons veroorloven dat we naar Italie op vakantie kunnen, de een misschien een week en de ander wel drie weken.. Maar oh wee als er iets niet naar zin is dan komen we massaal klagen over van alles en nog wat dus. We zijn hier voor de ontspanning maar lopen hier gesjeesd rond. Heerlijk toch zon vakantie naar Italie!!
Ik heb wel al een aantal keren uitgesproken vooral ook hier naar mijn colllegas toe dat ik dit voor geen goud had willen missen!! Ook al liep het in het begin voor geen meter en wordt je soms als pispaal gebruikt, maar vooral het relaxte wat hier overheerst, bij mij tenminste wel dan.
Dat ga ik zeker missen, maar verheug me er erg op mijn familie weer te zien en de gewone Nederlandse dingen. Hoe lang het duurt voordat het gaat vervelen dat weet ik niet, haha.
Gisteren avond ook zo genoten van een schuimparty hier op het park en vanavond weer van het eten bij Giglio. Heb nog geprobeerd om een keer zelf pizza te maken, maar helaas daar is het te druk voor..
Tja en verder is het nog steeds vooral genieten hier dus en al een beetje weer opmaken voor de terugreis die over 3,5 week aanvangt. Weet nog goed dat ik zat te tellen voordat ik ging en nu ga ik alweer bijna terug, tja...
Allemaal, groetjes uit Italie
ciao

  • 11 Augustus 2010 - 20:12

    Miekedeboer:

    hoi heidi het gaat wel snel de tijd maar geniet er nog van je hebt er goed aan gedaan om het avontuur op te zoeken je had het nodig ik weet zeker dat er nu rust in je lijf zit je bent een kanjer groetjes ons .

  • 12 Augustus 2010 - 22:41

    Papa En Mama:

    Hoi meisje. Ja wij kunnen ons voorstellen dat alles een beetje dubbel is, je hebt nieuwe vrienden gemaakt en ook daar moet je straks weer afscheid van nemen en afscheid nemen is nooit leuk maar naar huis komen is ook weer fijn, tenminste dat vinden wij!We hebben het in elk geval heel fijn gevonden om je op deze manier te volgen, de kaarten die je gestuurd hebt, de telefoontjes, via de webcam en noem maar op.Maar geniet nog van de tijd en de mensen om je heen,deze laatste weken en dan komt alles goed. Hier gaat alles goed. We vinden het super spannend om opa en oma te worden, we kunnen bijna niet wachten maar ja 't is nog niet zover maar......'t mag en kan komen. Vandaag komt het Poolse koor dus 2 kostgangers erbij maar dat zal vast wel goedkomen. Zondag samen met hen in de kerk zingen en dinsdag samen een concert verzorgen, dus druk, druk, druk maar 't komt vast goed.
    Nou meisje gaat d'r voor en blijf genieten!
    xx papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 150382

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: