Om te huilen - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Om te huilen - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Om te huilen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

05 Mei 2010 | Nederland, Driel

Leve de vrijheid, merk er hier weinig van.. Alleen maar regen, wind en soms vergist de zon zich volgens mij en is het ook van korte duur dat deze zich laat zien. Bah!! Tussen de middag heb ik een aantal uren pauze en van ellende ga ik dan maar op bed liggen.. Hoop dat de zon snel weer komt, het bruine gaat er weer af. Haha, zo snel zal het toch niet gaan. Ben wel blij met mijn warme douche s ochtends al is het maar 4 minuten omdat de boiler dan weer afslaat. Ach ja, die Italianen..
Het is ook rustig deze dagen, elke dag een paar mensen die inchecken. Denk dat het van het weekend weer wat drukker wordt, zal vast niet zo druk zijn als afgelopen weekend maar we zullen het zien.
Morgen ga ik als het goed is naar Venetie met die mensen waar ik laatst heerlijk gedronken heb. Ze hielpen me van de week ook met het vervoeren van mijn boodschappen. Ze vroegen me zelf of ik nog meeging. Ik heb vrij gevraagd en dat was goed, nu nog tegen die mensen zeggen dat ik mee kan.
Kan ik wel even gebruiken, even lekker weg van de camping
Was vanochtend niet zo lekker, hoofdpijn en misselijk. Gaat nu weer goed, maar we staan hier in een receptie tent met schimmel, de temperatuur is ongeveer 16 graden denk ik en de tent waarin ik slaap een beetje vochtig. Nu waait het ook nog eens flink en als ik ergens een hekel aan heb is het aan wind. Ach ja, het wordt wel beter.
Jullie horen het wel weer, ciao

• 06 Mei 2010 - 22:30

Mama:

ha die Heidi.
    Ik kan me voorstellen dat je onderhand het heen en weer krijgt van die regen maaaaar 't zal best wel een keer beter worden. Wij hebben makkelijk praten want met zulk weer doen wij de deuren dicht en de verwarming hoger maar in een tent is het allemaal behelpen. Heel erg fijn dat je vandaag naar venetie bent geweest, we kijken uit naar je verslag hierover. Nog bedankt voor de felicitatie waarvoor je papa gebeld hebt, erg leuk dat je gebeld hebt.
    We kijken uit naar je volgende verslag en wie weet krijgen we gauw foto's te zien.En die zon zei Piet P.is er zeker in de week van 20 juni (hahahahaha)Groetjes en slaap lekker. Papa en mama