Eindelijk wat fotos en een hoop regen!! - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Eindelijk wat fotos en een hoop regen!! - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat fotos en een hoop regen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

11 Mei 2010 | Italië, Salionze

kijk ook op www.heidivanhaeften.reisdagboek.net. Wat een weer is het hier zeg, regen en nog eens regen. Af en toe niet leuk meer hoor. We mogen vanavond en tot het weer slecht blijft toch in een mobile weer slapen. Heb het echt de hele dag koud, ben echt geen aansteller hoor.. Nou ja, soms misschien dan.. Verder werd ik vannacht wakker en rook ik iets heel vies, dacht dat het de verwarming was. Bleek vanochtend dat de deken is gaan schroeien in de kachel. OH OH., heb ik geluk gehad. Het heeft ook niet echt geholpen.. Het heeft vannacht weer zo flink geregend dat mijn voortent onder water is gelopen.. Maar goed, we mogen voorlopig dus weer in een mobile gaan slapen. Ben er echt blij mee. Ook dat internet het weer doet, heb ook via de receptie wat fotos opgeloaded. Weet niet of ik het goed schrijf, maar je weet wat ik bedoel toch. Hahaha. Koken in de tent gaat wel, ben dol op de wraps, maar had gister ook tussen de middag spaghetti op waar ik verder vol van zat de hele dag. Vanavond als goed is weer eten in restaurant voor 5 euro!! Incl een drankje, das niet duur he. Nu begint verdorie de zon te schijnen,het komt vast wel goed. Moet bruin worden en meer bewegen, van ellende ga ik s middags als slecht weer is op bed liggen. Is wel lekker hoor, maar ook niet alles.Wat kun je zoiets als internet missen, vooral als dat een van de weinige middelen is om contact met thuis te hebben. En af en toe te veel snoepen, net een vakantie he. Ga even verder, hoop dat julllie de fotos leuk vinden, zijn van venetie, de camping en mij zelf natuurlijk in de regen

xx

  • 11 Mei 2010 - 13:37

    Corine:

    heyyy Heidi,
    tjeetje wat een regen bij jullie zeg.
    Nou hier ook hoor. Ik hoop dat je nog een paar dagen lekker warm mag slapen en dat dan het mooie weer eraan komt.
    Wat een verhalen, heerlijk om te lezen.
    Ik blijf je volgen hoor haha.
    Veel plezier nog!!
    Lgr Corine

  • 12 Mei 2010 - 16:01

    Mama:

    Ik heb je foto's bekeken en het videofilmpje ook. Foto's zijn leuk om naar te kijken en het filmpje ook, ziet er goed uit hoor jullie mobile!! Wel balen van die regen maar ik zie op je site-weerbericht dat morgen de zon zich kan laten zien.Stel dat we van deze kant foto's willen sturen kan dat dan via je site of via hotmail.Voor vandaag wens ik je een prettige (werk)dag en voor morgen hopelijk een zonnige dag, gewoon naar boven blijven lachen dan komt ie vanzelf, de zon dan he.
    Lieve groeten ook van papa en qua weer, WE LEVEN MET JE MEE! xx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 150414

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: