Milaan - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Milaan - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Milaan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

15 Mei 2010 | Italië, Salionze

Vanochtend op de fiets naar Peschiera, na eerst nog afscheid te hebben genomen van 1 familie, die andere familie had ik gisteren al gedag gezegd. Gisteravond ook nog even gegeten met Emanuel en Nienke, mijn supervisor. Wat klinkt dat he... Kon er goed uitkomen vanochtend en ging op de fiets dus. De lucht zag er niet echt goed uit, maar het is de hele dag droog gebleven, gelukkig (daar wel ,op camping wel weer geregend) Na 1,5 uur in de trein was ik in Milaan, waar ik nog de metro moest nemen. Voor 3 euro de hele dag een pas, das niet duur he. Toen kwam ik bij Duomo, het centrum dus en dat was het ook, tjonge jonge. Beetje te vergelijken met amsterdam, maar dan met veel kerken.. Bij de mac een croissantje op met thee en toen op stap. Eerst nog gebeld met thuis, want kreeg weer allerlei indrukken waar ik dan even niet weet wat ik er mee moet en het kwijt moet. Veel dure winkels, prada, gucci, swarovski. Niet binnen geweest, wel bij Nike, H en M, veel gelopen. Dacht ik neem een menu bij een soort italiaanse mac. Een salade, met water en een baguette(dacht ik, was een lullig broodje, maar wel lekker), mag ook wel voor bijna 9 euro. Wilde niet een broodje op een terras eten, want dan betaal je paar euro extra voor service. Terwijl ik op een plein mijn salade zit te eten zie ik kraampjes met panini's etc voor een paar euro. Tja dat heb ik dan weer he. Later nog met metro terug naar begin punt en heb daar een markt gevonden, leuk joh!! Zie de foto's op mijn album. Vond ook nog een soort snackbar met allerlei mini broodjes, ook krentenbolletjes, focaccia, pizza's. Heb wat mini broodjes meegenomen en er heerlijk van gesmuld. Na 1,5 uur half slapend/lezend in de trein nog een half uur op de fiets weer terug en hier zit ik weer in mijn mobile. De camping is uitgestorven, net als toen ik hier kwam. Volgend weekend een hoop Italianen. Heb er weer zin in, even een weekje relaxen. Zo lekker filmpje kijken en dan slapen. Kijk ook eens op www.zoover.nl en toets dan altomincio in, kun je reacties van gasten lezen. Ciao

• 15 Mei 2010 - 22:59

Thuisfront:

Nou zo te lezen heb je een fijne dag in Milaan gehad, lekker toch?Een dagje erop uit. Ik heb ook de zoover site bekeken maar de reaktie's zijn verschillend en dat zijn mensen ook dus......ieder z'n eigen mening.Ben erg benieuwd naar je foto's van vandaag dus die ga ik nu nog even bekijken. Ook fijn dat de komende week alles een beetje rustig is dan kunnen de Italianen volgende week komen(hahahaha).Groetjes, ook van papa.Mama

• 16 Mei 2010 - 11:17

Petra:

hoi heidi,nou wij zijn gister avond om 9uur thuis gekomen.en de reis ging prima.we zijn meteen naar mijn ouders gegaan,die ons toch el erg gemist hadden.te minste de kids...ha,ha. fijn dat jij weer een leuke dag hebt gehad.. kijk maar goed uit,je weet wel he...venetie. heeeel veel grt van ons.ga nu weer was uit halen,bah balen,hier gaat gewoon weer alles door.doeiiiiiii

• 16 Mei 2010 - 11:17

Petra:

• 16 Mei 2010 - 12:40

JEZUS!:

HAI!

De feesten zitten er weer op en het was super gezellig!!
    Gijs gaat met fooienpot altijd eten met de mannen die het organiseren,nu zijn wij met een aantal meiden ook wezen eten pizza mmmm
    Zal wat filmpjes sturen kan je een beetje zien hoe het was!
    Fijn dat het zo leuk was in Milaan en dat het nu wat rustiger op de camping is.Kan je ff bij tanken.
    Kan de foto`s van milaan nergens vinden,waar staan die?
    Was gister nog bij JAcco op het werk en die was met de jongeren op de boerderij daar. Hadden ze een hangbuikzwijn zo grappig!! liet hij zich vallen en ging op zijn zij op de grond liggen knorren hahaha.
    Tot snel!
    Groeten van dikke prop,prop kan nu lekker weer naar buiten want het zonnetje schijnt! Miauw!!

doei x

• 16 Mei 2010 - 17:50

Miekedeboer:

hallo heidi.het is fijn om te lezen dat het goed met je gaat .het weer mag de pret niet drukken.want naar regen komt zonneschijn en die zal voor je schijnen ik weet het zeker.groetjes mieke en henk.

• 21 Mei 2010 - 19:24

Anneke En Cor:

Hallo Heidi.
    Leuk om te lezen dat het je goed gaat en dat je het naar je zin hebt.We hopen dat het zo blijft.We blijven je volgen op de computer.
    Groetjes Anneke & Cor