Mooi weer!! - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Mooi weer!! - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Mooi weer!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

18 Mei 2010 | Italië, Salionze

Het is nu al een aantal dagen mooi weer en dat merk je ook, eerder vermoeid en s avonds koelt het flink af, maar dat is wel lekker. Gisteren denk ik teveel in de zon gelopen want ik had flinke hoofdpijn gekregen die gelukkig wel weer zakte, maar toch. Ook werd ik wakker met een flinke snottebel (arm kind), van de hooikoorts denk ik. Verder is het momenteel erg rustig, maar zo kan ik wel weer verder wennen aan het weer. Want we hebben wel bijna 2 weken amper 20 graden gehad en nu is het wel rond 25 als het niet hoger is. Vanmiddag heb ik even de tent opgeruimd, want ook al slaap ik er niet ik kook (als ik kook) dan doe ik het daar en niet in de mobile, anders moet ik nog meer opruimen. Dit weekend komen er weer rond de 70 gezinnen en dan is het ook weer druk op het park. De mensen die er nu zijn vroegen ook al wanneer het weer drukker word. Dus als het druk is vinden de mensen het niet leuk en als het rustig is vragen ze waar de mensen blijven?? Maar goed, zit nu achter de receptie en het is wel even lekker zo, want na 4 uur pauze gehad te hebben moet ik er weer even inkomen. Dat duurt niet lang, want zo ga ik mapjes maken voor alle mobiles met info etc erin. Zit nu op de kopietjes te wachten en dan kan ik weer aan de slag. Gisteren heb ik zoveel gelopen dat ik flinke spierpijn heb, even uitrusten dus. Ciao

• 19 Mei 2010 - 13:47

Jmhaeften@tele2.nl:

hallo heide,
    leuk je op de site te kunnen volgen, vandaag voor her eerst!
    hier wil de temperatuur nog maar niet vlotten, ws in het weekeid? nou heidi we blijven de site volgen, hou je goed daar gr, van ome hans en tante agnes