WARM en weer beetje beter.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu WARM en weer beetje beter.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

WARM en weer beetje beter..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

05 Juni 2010 | Italië, Salionze

Het is momenteel erg warm hier en dat blijft voorlopig ook zo. pffff. Nog 1 dagje van 2 tot 8 werken en dan volgende week van 8 tot 2. Kijk er nu al naar uit. Met mij gaat het wel weer wat beter, na dat gedoe met die muis ben ik weer een beetje gaan piekeren en dat is niet goed voor mij. Langzaamaan krabbel ik weer omhoog, lig nu ook bij Glenn in de tent en die schrok zich vanochtend wild toen ik iets riep in mijn slaap waar ik me ook bewust van was toen ik het deed. Kon het ook meteen uitleggen toen. Heb gisteren onderweg van monzambano naar salionze nog een slang van een meter gezien en zag vervolgens de hele dag slangen(hardstikke gek is ze). Eerst een muis, toen een slang. Wat is het volgende, een krokodil. Wel een opblaasbare, die ligt op het veld bij ons. Gisterenavond gnocchi voor allen gemaakt, ik met kaassaus en Karlijn met tomatensaus. De rest vond het lekker en ik ook!!Erna fruit op en thee met koekje erbij.. Vandaag is het dus erg warm en dat begin je ook in de tent te voelen. Ben benieuwd hoe het over paar weken is als de echte hitte is (40 graden), wordt wel steeds bruiner en dat is wel mooi gezicht. Voel me wel weer dikker worden en drink/eet niet overdreven veel. Het zal wel weer, maar kan me daar ook soms rot over voelen. Vanmiddag van glijbaan geweest met band en dat was wel lachen, badpak tussen billen geplakt en borsten er nog net in
Ik ga weer even verder, tot snel ciao

  • 06 Juni 2010 - 12:56

    Papa En Mama:

    da's niet niks zeg onderweg een slang aantreffen en toen
    .......GILLEN???
    En op een krokodil na(lijkt ons sterk) welke beesten kun je daar nog meeer verwachten? Ben benieuwd! Wel lekker dat je na vandaag andere uren gaat maken, heb je 's middags lekker tijd voor jezelf!Hier is het op het moment erg benauwd en nu net begint het te regenen er worden ook windstoten verwacht, ben benieuwd of de partytent blijft staan!Ga nu afsluiten want de wind komt er ook aan en ik zit in de tent. fijne dag en tot gauw.liefs papa en mama

  • 09 Juni 2010 - 13:18

    Clazien En Alex :

    Hallo Heidi wij hadden al een berichtje geplaatst maar ik denk dat ik toch vergeten ben om hem goed door te sturen vandaar dat ik het nu opnieuw probeer dus hier gaat ie,,, dan ..we hebben jou berichten gelezen en ik moed zeggen dat ik het bijzonder knap vindt dat je deze beslissing genomen heb want er is moed voor nodig om opnieuw naar jezelf opzoek te gaan en die moed heb jij gevonden en dat siert jou kracht daaropm weet ik ook zeker dat het jou gaat lukken in het zonnige italie nou ja zonnig ???als ik het zo lees denk ik is de aardbol nu op z.n kop gaan staan odf hoe zit het je zou toch verwachten dat het daar meestal goed weer is .En wat die muis betreft ik zou geen oog meer dicht doen want ik ben zelf ook een schijtert als het op die beesten aankomt ze zijn me te vlug af en dat is klote niet waar?Verder hoop ik dat je de rest van jou werk met plezier afrond want weet je wij hebben allemaal weleens een dag de balen van alles en iedereen en dan heb je weer geluk dat er maar 24 uur in een dag zitten(al kom ik daar vaak aan tekort) zodat je de kwestie de volgende dag met andere ogen kunt bekijken en nu hoor ik jou denken ja jij kunt makkelijk praten maar ik ben dan ook een oude rot in het leven en heb al veel ervaring daar mee .Tegenwoordig denk ik vaak wil je het zo doe ik het zo al denk ik daar heel anders over maar geloof me die instelling bevalt goed duuuuuuuuuuuuus probeer zo te denken het helpt echt .Zo nu ben ik even uitgepraat en zou ik zo zeggen hou je taai en tot mails maar weer oke ? groetjes van alex en clazien lubbers .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 150398

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: