Even wat afkoeling.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Even wat afkoeling.. - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Even wat afkoeling..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

15 Juni 2010 | Italië, Salionze

Hup Holland Hup, gisteren de wedstrijd gezien in de bar hier op de camping en het kippenvel stond me op de armen, helemaal oranje gekleurd met een paar denen ertussen, haha. Erg leuk om zo mee te maken, gisteravond ook Italie gezien en de sfeer was anders, had wel vlaggetjes op de wangen, maar was niet zo eensgezind ondanks dat we in Italie zitten. Verder is het de laatste dagen erg warm geweest en vandaag regent het alleen nog maar en niemand die het erg vind, even de plantjes water geven. Ik probeer sinds een paar dagen bewust wat baantjes te trekken in het zwembad en dat gaat steeds beter, alleen vandaag dus niet. Heb niet gekeken,maar denk niet dat ie open is. Verder ga ik als goed is morgen naar Borghetto toe, dat is hier niet ver vandaan en moet erg mooi zijn. Ga samen met collegas van Go 4 Camp. Leuk, heb er zin in. Moet vanmiddag nog gaan werken en het is weer erg rustig op het moment.. Van het weekend wordt het weer drukker en die week erop helemaal. Kunnen we weer aan de bak! Zal de fotos weer op mijn album zetten, dus kunnen jullie ook WK meekijken, haha. Verder komen de ratten ons om beurten bezoeken en ik heb het er helemaal niet op,slaap al nachten met oordopjes in en vind het maar niets. Ook nu ik bij Glenn slaap kan ik niet meer emmertje plas doen, dus wordt s ochtends wakker met giga volle blaas.. Verder gaat het allemaal wel goed hier en ga ik me maar eens aankleden en wat doen. Wat dat weet ik nog niet, maar we zullen zien.
Ciao

http://www.mijnalbum.nl/Album=N36NF7AY

  • 15 Juni 2010 - 20:02

    Sandra:

    hoi heidi
    hoorde al van erica dat je het naar je zin had. wel wat anders he als kinderopvang haha. super om te lezen wat je daar allemaal doet. het is dat ik een gezin heb, maar anders had het me ook wel wat geleken.
    geniet er van voor je het weet zit je weer in ons koude kikkerlandje.
    groetjes van sandra collega van erica kdv de vuurvlinder

  • 15 Juni 2010 - 22:53

    Papa En Mama:

    We hebben de foto's bekeken in het album en ziet er allemaal erg leuk en ORANJE uit en je wilt niet weten wat wij nog aan ORANJE meebrengen!!(hahahaha)En inderdaad lijkt het me wel lekker, voor jullie dan, dat het effe regent en de plantjes weer wat water krijgen. Nog bedankt voor het doorsturen van het adres waar we zondag moeten zijn en we kijken er erg naar uit. Zaterdag eerst nog het feest,BBQ, van de vader en moeder van Eveliene en dan zondag gaat de reis beginnen, Yeah.
    Heel veel liefs ook van papax Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 150396

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: