Wat een fijne week!! - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Wat een fijne week!! - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Wat een fijne week!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

28 Juni 2010 | Italië, Salionze

Eindelijk ben ik weer op de site, van alles gebeurd waaronder een computer die het niet meer doet dus nu heb ik een andere gekocht.Wel een kleintje dus niet meer die luxe grote die ik eerst had. IK had de computer dichtgedaan en er zat blijkbaar iets tussen, dus toen ik de computer wilde opstarten zat er een grote zwarte vlek op mijn beeldscherm, ik balen want mijn broer had fotos van de echo gestuurd. Maar goed, ik ben er weer en heb een erg fijne week gehad. Papa, mama en Erica waren er en wat was ik zenuwachtig dat ze zouden komen. Ik had er zo naar toegeleefd en toen kwamen ze vorige week zondag. Ik was zo blij om ze weer te zien en zij mij ook (volgens mij dan, haha) Ik had allemaal boodschappen gehaald, drinken, eten etc. Die avond hebben we lekker rustig Ik heb echt genoten de hele week en we zijn oa naar Venetie geweest en met papa en mama wezen wandelen naar mozambiek zeiden hun, haha.Venetie was erg leuk, maar erg warm!! Verder uit mijn werk lekker wezen zonnen en gewoon rustig aan gedaan.Ook had ik 2 dagen vrij en daar heb ik dus wel van genoten. Ook zijn we 2 dagen wezen uiteten en dat was leuk, jammer dat papa geen pizza lust want het lekkerste restaurant Giglio zijn we dus niet geweest. En oh wat vond ik het moeilijk zaterdagavond al toen ik besefte dat ze weer zouden gaan.. Ik ben een denker en denk dan al weer vooruit. Moet ik niet doen, maar ik wel moest wel huilen toen ze gingen en erica en mama ook. Pff, dat was wel even moeilijk, maar zoals het in nederland was zo was het nu niet. Gisteravond met een groepje weer gegeten en later met zn allen gezellig gezeten en dat waren mijn belevenissen van de afgelopen week.Kan nog wel veel meer schrijven, maar moet ook zo werken dus dat houden jullie nog tegoed

Ps het is erg warm hier, 35 zoiets maar in nl ook warm heb ik gezien, ciao!!

  • 28 Juni 2010 - 12:10

    Paul & Marlous:

    Hoi Heidi,

    Zo te lezen heb je 't erg naar je zin in Italië! Fijn hoor! Leuk dat Erica en je vader en moeder langs zijn geweest. Met ons gaat ook alles goed, heerlijk weer in NL dus je hoort ons niet klagen! :-) Bij jou ook lekker warm! Hoort erbij in Italië, geniet er maar van als je lekker vrij bent! De hartelijke groetjes van Wim en Ria!! Trouw geven wij jouw berichtjes aan onze paps en mams door zodat zij ook weten hoe het met je gaat. Ze hebben zelf geen computer dus kunnen helaas niet zelf op je berichtjes reageren.
    Lieve groetjes vanuit Noordwijkerhout van Paul & Marlous

  • 29 Juni 2010 - 19:05

    Tamara:

    Wat fijn dat jullie zo'n leuke week hebben gehad!
    Daar kun je dan wel weer even op teren al is het nooit leuk om "afscheid" te nemen:-( Succes verder en vergeet vooral niet te genieten en plezier te maken.

  • 29 Juni 2010 - 20:10

    Mieke De Boer:

    hoi heidi.
    fijn dat je genoten heb van je familie .geniet met volle teugen van alles en nog wat .ik vind je een kei .groetjes uit het warme driel ,

  • 29 Juni 2010 - 22:59

    Papa En Mama:

    Je verhaal klopt helemaal!! Ook wij hebben genoten van een week bij jou het was GEWELDIG!! Heel erg bedankt voor alles en ja dan is het weer zover dat we je kunnen volgen via je site dus wil ik je toch even laten weten dat we weer een Kersenkoningin hebben want vanavond is de officiele Kersenfeestweek begonnen.
    De nieuwe Kersenkoningin is Vera Derksen en de Hofdame is haar zus Bo Derksen. Een paar jaar terug was Bo de Koningin en nu haar zusje, dus.
    Maar...het zag er allemaal heel mooi uit. Nou we hebben het mooie weer mee naar Nederland genomen want hier is het nu ook heel mooi weer en de vooruitzichten zijn dat het vrijdag wel 35 graden kan worden dus, ziet er goed uit.
    Pas goed op jezelf en blijf genoeg drinken want dat is met die warmte wel heel erg belangrijgrijk,( water bedoel ik dan he). Groetjes aan allemaal en geef Vallerio maar een extra knuffel en een grote bak met water!!
    Heel veel liefs vanuit een zonnig en warm Driel.
    xxxPapa en Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 150383

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: