Frikandel speciaal - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Frikandel speciaal - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Frikandel speciaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

10 Juli 2010 | Italië, Salionze

Mijn eerste frikandel speciaal en dat na drie maanden, het kostte 3 euro maar het was lekker hoor!! Tja, weer iets om op te teren. Verder gaat het zn gangetje hier, van de week naar Gardaland geweest en dat was erg leuk, s avonds voor 10 euro en dan kon je het park in van 7 tot 11 uur, we waren er wat later, maar hebben veel kunnen zien. Ik was in een achtbaan geweest die tig keer over de kop ging en kwam er wit uit, haha. De eerste en laatste die ik nam die over de kop ging. Van te voren eerst gedineerd bij de Mac, mijn vrienden en toen naar het park. Het verschilt niet veel met NL, behalve dat ze ook gebak, croissantjes en koffie, cappuccino hebben. Erg lekker vind i het. Gisteren bij de bar ijskoffie op, wat net een milkshake was maar dan met koffiesmaak.
Erg vervelend om hier te zijn.... De ene dag sta ik bij de receptie en de andere dag ben ik een magazijn aan het opruimen. Van de week was ik een dag niet in orde, erg moe en niet veel honger. Dat was ook de dag dat we naar Gardaland gingen. s Avonds ging het weer beter, s avonds heb ik zowiezo meer energie. Het is ook erg warm op het moment, vooral vandaag. Ik deed niets en het vocht liep al over mijn armen heen. Morgen de finale van het voetbal en we zijn er nog niet helemaal over uit waar we het gaan kijken. Heb er wel zin in!!! Verder voelt het nog steeds soms als vakantie hoor, maar ook veel als werk. Vooral als ik veel aan het poetsen ben. We zitten hier erg vol op het park, niet alleen wij maar ook de andere organisaties.
Leuk ook om soms een kaartje te krijgen, heb ook wel al zin weer naar huis te komen.Wil nog niet weg hoor, maar kan er al wel naar uitkijken naar huis te komen.
De warmte maakt dat je je vaak slap voelt en weinig zin in eten heb.
Verder red ik het prima hier en leer elke dag weer bij..
Ik ga weer stoppen, tot snel
ciao.
Moge de beste winnen

  • 10 Juli 2010 - 23:07

    Jacco En Eef:

    "moge de beste winnen"..... en dat zijn wij dus, hahahaha, campione, campione, olé, olé, olé!!!
    hier nu 2 flinke buien met onweer, heerlijk, die verkoeling, alleen jammer van de onweer.....

    groetjes uit Elst

  • 11 Juli 2010 - 09:57

    ERICA :

    HOLLAND HOLLAND!!!!
    HOLLAND HOLLAND!!!!
    HOLLAND HOLLAND!!!!

  • 11 Juli 2010 - 11:11

    ERICA:

    leuke foto`s van gardaland!Die van het vuurwerk waren ook goed gelukt mooi!!
    Gister was vitesse bij excelsior moest 5 uur achter de bar pfff warm!!!
    Later op de avond hevige wind regen en onweer moesten allemaal voor de veiligheid de kantine in was echt ff nood. Gijs was ziek buikkrampen en diarree dus was er alleen verder maar was wel gezellig!
    Vanavond de rooiebuurt tent in en hopen dat we wereld kampioen worden!!!!!!!
    Nu zo Bart bij papa en mama ophalen heeft daar een nachtje gelogeerd!

    Doei x

  • 11 Juli 2010 - 14:36

    Thuis:

    Ja zeker.....MOGE DE BESTTE WINNEN!!!!Ik(mama dus) luister buiten wel en wacht het gejoel of gemopper wel af en daarna ga ik effe kijken naar de herhalingen. Verder gaat alles goed hier heet heet heet maar gisteravond drie hevige buien gehad waardoor de helft van de druif is omgewaaid en we hebben de tent tegen moeten houden maar ja, we hebben het overleefd!Kreeg gisteren sms van je via je Italiaanse nr maar heb er 1 teruggestuurd naar je Hi nr want volgens mij komen die op je andere nr. niet binnen, vandaar. Fijn dat het weer beter met je gaat en pas je werktempo aan aan de warmte!!Leuke foto's van Gardaland zag er erg mooi uit. Nou ciao maar weer en tot een volgende keer(hè ik kan rijmen en dichten, hahahaha) groetjes ook namens papa. xxxmama

  • 12 Juli 2010 - 22:46

    Mama:

    Al hebben ze dan niet gewonnen.........toch zijn ze beter dan de Duitsers dus.......die is wel binnen.Vandaag is er wel een huldiging in Amsterdam wordt vanaf 14.25 uur rechtstreeks uitgezonden op sbs6. Als ik er aan denk zal ik het opnemen. Hier is de boel nog wel oranje versierd en het opruimen zal na de huldiging gebeuren.Doe rustig aan (zo nodig als `t lukt) met die warmte en vanuit een rustig Driel...slaap lekker en een fijne dag.Geef Vallerio (ROTHOND) maar een extra knuffel en groetjes aan allemaal vooral voor jou!!!xxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 150395

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: