Nasi,mmm.... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Nasi,mmm.... - Reisverslag uit Salionze, Italië van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Nasi,mmm....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

20 Juli 2010 | Italië, Salionze

Jaja, daar is ze weer en het bootje werd een waterfiets omdat alle boten verhuurd waren en de waterfiets ging ik niet op want daar wordt ik misselijk van en we waren met 6 personen en er mochten er maar 5 op. Wat jammer nou, vond het niet erg hoor. Jammer van de boot, volgende keer beter hoor. De warmte is iets minder nu en dat is wel fijn hoor, het is nu 35 graden zoiets en hoewel dat ook warm is, is het goed vol te houden. Beter dan 45 graden.. Vanavond had ik nasi gemaakt en er hadden een stuk of 9 man van gegeten, wordt nog een chefkok hier.Maar het belangrijkste was nog wel dat ze het lekker vonden. Na al die tijd een keer wat niet-Italiaans eten, heerlijk!! Zelf satesaus gemaakt van pindakaas,sambal,ketjap en knoflook, wat ik zeg een echte kokkin dus haha. Ben nu donderdag vrij, want heb geruild met Glenn. Ook prima, heb nu ochtend diensten en het bevalt me goed. Druk in de weer met schoonmaken, receptie. De dagen gaan snel hier en dat is fijn.De tijd vliegt echt hoor, weet nog dat ik zei nog zoveel weken en dan naar Italie en nu zit ik er vandaag al 13 weken.
Oja, ook hier gebeuren minder leuke dingen nl dat er een gezin kwam inchecken en die man kreeg een hartstilstand. Niet bij onze balie,maar bij collegas van ons. Ik zag het toen ik van de supermarkt afkwam en er een traumahelikopter over het park vloog en later een ambulance zag en mensen zag rennen. Die man is lang beademd, maar is nu stabiel in ziekenhuis hoorde ik. Erg hoor en dan moest je nog vakantie gaan houden
Maar goed, ik ga zo slapen en morgen weer lekker werken,ciao!!

• 21 Juli 2010 - 07:13

Ursula:

Hey Heidi!!

Wat leuk om je zo te volgen in Italie, gelukkig heb je het nog steeds naar je zin, en de tijd gaat zekers snel, 13 weken alweer!! Nog ff en dan kun je aftellen om weer naar huis te gaan.Je hebt in ieder geval de juiste stap genomen en het voelt nog steeds goed. Geniet nog maar fijn in het mooie Italie,

Groetjes Ursula