Jarig - Reisverslag uit Oteppe, België van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Jarig - Reisverslag uit Oteppe, België van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Jarig

Door: Heidi

Blijf op de hoogte en volg Heidi

18 Maart 2015 | België, Oteppe

M'n derde jaar van huis op m'n verjaardag en denk dat vandaag m'n meest ontspannende verjaardag was van die drie.. De eerste in Frankrijk verwachtte ik denk ik nog te veel en vorig jaar was alles anders en dit jaar;ik denk dat ik er echt helemaal blanco instapte..
Oh wat waren de berichten op Facebook overweldigend, dat zelfde Facebook wat ik af en toe verafschuw, maar vandaag niet.
Twee weken van huis en meteen in het begin merk ik al weer die onzekerheid en baal (ja niet doen, weet t) dan zo van mezelf.
Ik merk als iets nieuw is ik erg onzeker ben, het lukt me gewoon niet.. Nu ik t werk al weer ff doe is t stukken minder, maar t zit er gewoon. Wat voor anderen misschien makkelijk erover stappen is, beperkt t mij soms en dat vind ik oprecht jammer, maar ben op t moment met van alles bezig, maar het is al een strijd van jaren dus blijf geduldig (nou ja..) er aan werken.
Twee weken van hard werken, huisjes voorbereiden voor iemand die hier over twee weken het stokje komt overnemen en ik m'n reis vervolg naar zuid Frankrijk, maar zo ver is t nog niet.
Op dit moment terwijl ik t verhaal typ branden m'n handen vreselijk van de schoonmaakmiddelen, maar dat gaat wel weer over;-)
Tuurlijk gaat die gedachten molen van me de hele dag door, maar vind het werk prima! Lekker fysiek bezig zijn en tegelijkertijd spierballen kweken:-p
We liggen aardig op schema en als ik hier straks klaar ben dan mag ik t klusje weer klaren op m'n eigen camping en zo werk ik dan naar de mei vakantie die er snel zal zijn. Waar de meeste mensen zich verheugen op vrije dagen rond de meivakantie en straks zelfs de zomer, zal dat voor mij het begin van mijn seizoen betekenen. Ja hoor laat maar komen, een nieuwe camping in een nieuw gebied.
België, waar ik momenteel ben, ook erg mooi. In de Ardennen en kan zeker genieten van de omgeving en vanavond ook van een lekker dineetje, want ondanks dat ik er eigenlijk niet veel aan wilde doen had ik ineens de behoefte toch ff lekker te gaan eten en trakteerde m'n collega.
Ja,toch een verjaardagsgevoel en al helemaal blij met het mooie weer!
Het op mezelf zijn bevalt me goed, het na m'n werk languit gaan, douchen en lekker eten, slapen moest ik even aan wennen maar gaat ook steeds beter. Jawel ik begin steeds meer m'n draai te vinden.
Ga maar eens richting bed, want morgen vroeg mag ik weer aan de bak!
Bonne nuit

• 19 Maart 2015 - 02:01

Mama:

Lieve Heidi.
    Mooi verslag op je verjaardag en al die felicitaties op fb
    Heb je zeker verdiend want ....ja....je was jarig fus dan krijg
    Je dat...Hahaha.
    We gaan je weer volgen de komende maanden.
    Maak er weer een mooie tijd van.
    Xxxx ook van papa natuurlijk.
    Mama

• 19 Maart 2015 - 07:53

Adela:

Lieve Heidi,
    Wat ben je toch een byzonder mens. Ik heb je verslag met aandacht gelezen en herken mezelf in jou schrijven... Ik moet eigenlijk schrijven herkende! We hebben samen er over gesproken.. Die onzekerheid die ons leven best moeilijk maakt terwijl we van alle mooie en in jou geval de nieuwe ervaringen minder mooi maakt. Hoe fijn zou het zijn om "gewoon" te kunnen genieten! Zoals men zegt "joh, geniet ervan!" Maar ik weet en jij ook dat dit niet als vanzelfsprekend is. Toch weet ik nu dat dit wel mogelijk is dus liefie... Neem de momenten zoals ze komen, zie de kleinste cadeautjes; hoor de vogels die voor jou zingen, kijk hoe de bomen naar je zwaaien en voel de warmte Vd zon....
    Ik ben blij dat je van je geboortedag hebt kunnen genieten... Dat je jezelf hebt getrakteerd op een uitje! Goed gedaan lief mens! En mocht je voor de spiegel staan en je naar jezelf kijkt geef jezelf eens een mooie glimlach en vertel Heidi dat ze het prima doet!!!
    Heel veel liefs met een dikke zoen van mij!
    XXX Adela