Bijna einde van de dag.... - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Bijna einde van de dag.... - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Bijna einde van de dag....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

02 Mei 2010 | Nederland, Driel

Zo, de dag zit er bijna weer op en het ondanks dat het een stuk rustiger was, loopt het echt nog niet. Vanuit de camping een dingen die nog niet geregeld zijn en vanuit onze org. een hoop dingen die beloofd zijn en niet waargemaakt kunnen worden. Dingen die stuk zijn in de mobile en dingen die missen. Een vrouw die vanochtend door het lint ging, volgens mij begint het te wennen. Ging er meteen mee naar de " baas" en die heeft ook een hoop dingen aangehoord aangezien het ook over de camping ging.. Dus het was me het dagje wel, ook ging het vanmiddag regenen toen ik vrij was een paar uurtjes en ben toen helemaal nat geregend aangezien ik op de fiets zat en al even onderweg was. Balen dat ik nog geen boodschappen heb kunnen doen, begin een beetje zonder te raken..
Ben vanmiddag ook in een bar geweest en heb daar piadine op, een wrap belegd met een soort roomkaas en daarop rucola, champignons en artisjokken. Dacht moet even iets anders dan de ham en kaas etc.. Wil wel een keer weer echt groenten eten, het is ook dat het zo druk is en je gewoon geen tijd hebt om te koken en soms te moe bent nog iets te doen. Dat wordt wel minder denk/hoop ik. Morgen ben ik niet vrij, maar kan wel wat langer blijven liggen. doe ik morgen ochtend wel boodschappen.. Begint nu weer te regenen en toen ik vanmiddag even op bed lag dacht ik dat het dwars (de regen dan) door de tent heen kwam.. Jaja het is wat en hoorde trouwens ook dat water nog steeds koud is, dus de benen scheren etc wordt m nog even niet. Verlies je weer iets van je vrouwelijkheid he als je straks de bosjes onder de armen hebt hangen. Nee hoor, zover laat ik het niet komen.. Koop dan wel scheerschuim of zo. Het is wel dat je je soms vies voelt, ook omdat kleren van vac soleil er nog niet zijn en ik veel in het zelfde loop en niet altijd tijd heb om te wassen. Lang leve de all inclusive vakanties!! Ach dit heeft ook wel wat, want toen ik gisteren aangeschoten bij mijn nieuwe vrienden op het terras zat en zat te praten besefte ik wel dat ik gelukkig ben. Nou ja, ik ben op de goede plek en weet weer wat het is om lekker bezig te zijn en ik leer er een hoop bij, elke dag. Als je wordt afgeblaft pik je het misschien de eerste keer, maar later ook niet meer. Ga weer even verder, ciao!!

  • 02 Mei 2010 - 17:02

    Erica:

    Hey,

    Gezellig dat je mensen hebt leren kennen,wat zijn het voor een mensen en hoelang blijven ze??
    Niet netjes dat je geen vrije dag hebt! En komt er nog meer personeel of blijf je met dit clubje?
    Siep zit nou heerlijk uit de tulpenvaas te drinken,ik maar roepen maar gewoon verder drinken DRAAK.
    Op familiesite staat een mooie link hier naar toe,moet je maar eens kijken.
    Als wij in Juni komen kunnen we wel wat etenswaren mee nemen. Scheelt weer. Zijn er in die periode veel mensen (als wij komen)

    Doeiiiii

  • 02 Mei 2010 - 18:03

    Thuis:

    Fijn om te lezen dat je weer gelukkig bent! En voor de rest zal het heus wel een keertje goed komen.En je schrijft dat het bij jullie regent nou hier is het ook niet anders. Jammer dat je morgen geen vrije dag hebt maar wat in 't vat zit verzuurd niet dus op naar een andere vrije dag dan he.We kijken uit naar je volgende verslag. xx papa en mama

  • 03 Mei 2010 - 20:38

    Erica:

    Groeten van Piet en Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Carpe diem!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 150272

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 06 Oktober 2016

France 2016

10 Maart 2015 - 04 Oktober 2015

Frankrijk 2015

02 Juli 2014 - 02 Juli 2014

Frankrijk-Nederland-Frankrijk

13 Maart 2013 - 04 Mei 2013

Frankrijk!

15 November 2012 - 27 December 2012

Asia

05 Oktober 2010 - 23 November 2010

Down under...

19 April 2010 - 28 September 2010

Italie, land van mijn dromen??

23 Oktober 2007 - 23 Oktober 2007

Mijn eerste reis

22 Maart 2012 - 30 November -0001

Toscane

04 April 2011 - 30 November -0001

Italie, deel 2

Landen bezocht: