Venetie - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu Venetie - Reisverslag uit Driel, Nederland van Heidi Haeften - WaarBenJij.nu

Venetie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Heidi

07 Mei 2010 | Nederland, Driel

Gisteren eindelijk geen natte start van de dag. Woensdagavond stond de hele camping blank door noodweer en ook in mijn voortent stond water. Gelukkig niet zoveel, maar moest gisterenmorgen wel even dweilen.. Maar goed, ik was gisteren wel vrij en ben toen met die mensen die ik heb leren kennen naar Venetie geweest. Het duurde even voor we er waren, omdat we ons bijna hadden laten oplichten door een stel die ons met een bootje wel voor 15 euro pp naar Venetie konden varen. Wij weer terug naar Mestre (voorstad van Venetie) waar we de auto bij een hotel parkeerden voor 10 euro en uiteindelijk gratis met bus heen en weer naar Venetie zijn geweest (kostte eigenlijk wel geld, maar dat wisten we toch niet???) Venetie is erg mooi, vooral die gondels.We zijn er niet ingeweest, want het kostte 80 euro voor een gondel waar max 5 mensen in konden en het duurt maar 20 minuten. De fotos komen er snel aan, echt waar als goed is kunnen we nu op internet, ben benieuwd.. We hebben gelopen tot een uur of half 8 en toen weer gegaan (vanaf 1 uur ongeveer). Het mooiste was dat we op het san marco plein zaten met een rose-tje en het prachtig weer was!! We hebben de dag afgesloten met een lekkere durum. Jaja, ben je in Italie en eet je durum, alles kan hier. Einde van de dag begon het wel weer te regenen, niet zoveel maar toch wel even en een beetje onweer, maar niet zoveel als woensdag. Later was weer droog en de sterren lieten zich ook weer zien.
Vannacht heel koud gehad, kan wel gevroren hebben. Met de sokken aan geslapen, nee ik heb niet op de emmer geplast. Vond ik het te koud voor, vanochtend kon ik niet onder de douche uitkomen, zo heerlijk was het en zit nu ook met shirt met lange mouwen en een dikke trui erop.
Morgen schijnt het weer druk te worden, ook met uitchecken etc. Dan is het wel fijn dat we tussen de middag dicht zijn. Nou ik ga eens even kijken wat ik kan doen (nog even niets, dat scheelt). Vandaag maar 8 mensen die komen inchecken, thats it. Groetjes en de fotos volgen

• 07 Mei 2010 - 11:30

Erica:

Hallo!!

Fijn dat het zo leuk was in Venetie!
    Hier ook nog steeds slecht weer. Met bevrijdingsdag was het gelukkig de hele dag droog! Van velzen trad nog op niet gezien wel gehoord was erg goed!

• 07 Mei 2010 - 11:55

Korrie Huijgen:

Hoi Heidi, heb voor het eerste berichten gelezen.Ziet er positief uit, alleen het weer lijk me k....,maar dat is hier net zo. Je moet eigenlijk de hele dag de kachel aan hebben en dat voor mei. Ik denk dat we vroeg ijsheiligen hebben. Nou van mij mogen die heiligen vandaag nog opstappen want er is echt geen moer aan. Heel fijn dat je het zo goed naar de zin hebt en als het weer dan begint op te knappen is het daar bij jou gelijk lekker opgewarmd. Nou Heidi, beste meid, ik hou je in de gaten. Je moet hard werken maar daar is nog nooit iemand van dood gegaan haha. Tot de volgende keer. Tjuuuuus Korrie

• 08 Mei 2010 - 10:23

Thuisfront:

Hoi Heidi.
    Erg leuk om te lezen dat je een fijne dag in Venetie hebt gehad en zo zie je maar oplichters zijn overal te vinden.En die regen moet onderhand maar eens afgelopen zijn, daar maar hier ook!!Daar wordt je echt niet blij van! Maar het komt vast wel goed. Ik hoop voor jou dat onderhand de bedrijfskleding aangekomen is, dan spaar je je eigen kleding een beetje (hahahaha).
    Hier gaat alles goed, vanmiddag heeft papa generale repetitie van de mannenzang en morgen is het concert en daarna....chinees eten,mmmm.Dus het weekend is lekker vol, vandaag hebben we Russell te logeren maar vanavond wordt ie weer opgehaald. Je krijgt de hartelijke groeten van Nellie en Willie maar vooral van ons, xxx papa en mama

• 08 Mei 2010 - 20:05

Trudi:

Hoi heidi,

Hier een berichtje van ons !! Wat leuk om je avonturen te lezen !! We vinden het super van je dat je dit onderneemt !! Eirica vindt dat wij maar dunne poezen hebben? Snap jij dat nou ??. Wij hebben nog steeds contact met de VARA. Adje komt thuis met Carlijn pannenkoeken bakken !! De datum laten we je nog wel weten.
    Werk ze !! En geniet ze !! Groetjes, Hans, Trudi, Maartje, Carlijn

• 08 Mei 2010 - 20:50

Maartje:

Heey. Hartstikke leuk om jou zo te volgen. Het weer valt een beetje tegen maar dat word vast beter. Nou ik hoop snel meer te weten over jou daar in Italie.
    Groetjes Maartje.